tirsdag den 29. marts 2016

Svømmehal-Søndag den 27 marts 2016.

 Oh my fucking gard, han  er virkelig en smuk dreng!:-)
 Jaaaa, og så bliver der lige rullet nede i den engang.
 Det står skrevet på sønderjysk og der står.
Jeg citerer:
-Og når jeg knipser med poten, så vågner du op og er vegetar".
Hahah.det er et sødt billede, men det er desværre ikke tilfældet for katte..for nogle gange ser de nemlig dem som mad.
 Hahah, der har vi lige et sønderjysk billede igen.
Jeg citerer igen..der står.

Jeg fryser fødderne.

Fido, tror du at du har et problem?


Hahah..den en hund fryser jo både mave og poterne, fordi den er så lille..den store hund er mere heldig, for den fryser jo kun poterne.


Her til morges spiste familien sammen ved et fint dækket påskebord. 









  Lige efter vi havde spist, sad vi og snakkede lidt og en af mig, Ida eller Alice kom til at tænke på at ville i svømmehal.

Vi kiggede lidt på nettet og kom så i tanke om at der jo er en svømmehal i Gråsten.
Gråsten Fiskenæs Marina.
Det var faktisk heller ikke så dyrt..det kostede fra 35-55 kr.
Det er sikkert børn 35 og voksne 55 kr. 


 Lige inden vi kørte, kom farmor ind med noget påske chokolade til os..det er så hyggeligt at hun hvert år giver sig tid til at lave en lille chokolade skål til os.:-)





Så kunne vi endelig komme ud af huset og afsted til svømmehallen.



 Vi blev nødt til at bruge min gps, for ellers kunne vi ikke finde derud.

Endelig efter et par minutter ankom vi dertil.

Jeg blev positivt overrasket over hvordan det hel så ud..det var virkelig smukt og lækkert..jeg kunne sagtens se en hyggelig familie tur der.











  




 Hahah. da vi kom ind i svømmehallen, så var der kun en "pool" mindre end et cirkustelt, et boblebad hvor man kun måtte være i, når der var bobler, og en lille"pool" til babyer.

I den svømmehal, var der proppet med børn fra 2-12 år og et par forældre...hahah...men det var enormt hyggeligt alligevel.

Der var også en rutsjebane..jeg prøvede den første gang med Ida, og anden gang prøvede jeg den selv..men det var lidt akavet, fordi jeg stod og ventede på en trappe sammen med 5-7 små børn på 4-10 år..jeg følte mig som en kæmpe..hhahah...ej, man..jeg kan godt se jeg er blevet ældre.

Efter en time bestemte vi os for at tage hjem..vi var lidt skuffede, men vi havde alligevel haft en skøn dag og oplevelse.

Tror bare vi tager vores lokale svømmehal næste gang..:-)





 Så tog vi videre ind til Sønderborg.













 Vi var nemlig sultne og så tænkte vi på Sønderborg.

Vi går altid lige rundt og kigger på restauranternes menuer og bestemmer os derefter.
Denne dag blev det til Marcello.





Hahah. vi tog det største bord de havde, og vi var jo kun 3..det var lidt spøjst.. 










Jeg fik bestilt en burger med hereford kød, salat og pomfritter.

Jeg er blevet ret vil med burger på det sidste, og det har jeg aldrig rigtig været.
  
Man bliver bare SÅ enormt mæt af at gå på restaurant..det er helt vildt...da vi havde spist op og fået hygget os, tog vi hjemad.












 Da vi kom hjem sad Stribe og Harald og ventede på os.




 De fik så deres mad.





Klokken var godt nok mange, men Pinkey og Bruno skulle alligevel ud..det har de jo godt af.


















 Og så gik jeg mig en tur på marken.


 
   

















Og lidt rundt på vores gård med kattene for de følger jo alligevel efter en hele tiden. 







Jeg gik op på vores høj og kiggede ud over marken. 







 










    Jeg er jo medlem af den der gruppe spørg universet, hvor der er folk der har clairvoyante evner osv.

Jeg vil bare lige påpege at jeg overhovedet ikke har clairvoyante evner, men jeg er meget meget interesseret i emnet, og det har jeg altid været.

Så bare sådan for sjov spurgte jeg på gruppen om de kunne fornemme noget på vores mark.
(i kan selv lige læse det) 


Jeg regnede overhovedet ikke med at der var noget...men øh..jo...det var der..Jeg må ærlig indrømme at jeg blev ret bange og chokeret.og jeg begyndte at få en lille smule vand i øjnene..det var mærkeligt..


 Men lidt efter blev jeg lidt sådan "hmm..passer det overhovedet?..og hvis nu jeg IKKE skrev at der havde lagt en galgebakke der før, havde hun så sagt noget andet"?

Jeg er lidt splittet og tænker på at lægge billedet op igen uden at sige at der havde været en galgebakke der engang...

Nå..så lavede jeg blog..
 Og dekorerede mine negle.






 Om aftenen så vi the proposal i tvët sammen hele familien.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar