tirsdag den 8. marts 2016

En ny trailer-Lørdag den 5 marts 2016.





 Det er et rigtig smukt og enkelt negledesign.
Det kan jeg godt lide.
Man kan sagtens have det til hverdag, og spice det op med et par ringe.
 Hhahahah...ja..det kan man se:-)

Måske er det bare et menneske, der har gået ved siden af.

 Hahah..jeg er ikke så glad for at gå i seng med vådt hår, når jeg har været i bad, så jeg venter altid lige en halv time før jeg vil sove.
Det er ikke så tit jeg går i bad om morgenen, for de vil jeg hellere sove, så jeg går oftest i bad om aftenen.
 Jeg ELSKER at være på stranden, og kommer der også tit om sommeren.
Jeg har dog aldrig rigtig været på en mega varm og lækker sandstrand..men det er noget jeg har som mål i mit liv, at jeg skal prøve en dag.
På efterskolen var vi dog ude og bade i middelhavet, og det var dejligt varmt..det er nok det varmeste vand jeg har badet i.



  
Idag kom vi tidligt op, da jeg skulle med min far til Kolding og hente en ny trailer. 




  

 Vi kørte afsted kl 09:00, da vi tidligst skulle være der kl 11:00-12:00..da de lukkede kl 12:00, og der skulle først nummerplade på og ordnes nogle papirer.

 På vejen derop, lavede jeg kryds og tværs, snakkede, hørte musik, og stirrede ud af vinduet.













 


 Vi ankom til Trailergaarden  kl 10:45 (som det hed, hvor man kunne købe trailere)





De havde virkelig mange trailere over det hele. 






















Efter at have skrevet under og ordnet papirer, fået nummerplade på og stået i kø, kunne vi køre hjem med den nye trailer.






På vejen hjem, blev vi lidt sultne, så vi tog ind på en tank for at finde noget mad. 






Vi fik os en fransk hotdog med frankfurter pølse og en mellem cola. 

Hahah, der var sådan en dame der sad og gloede på mig, da jeg tog et billede af min mad, så det blev ikke det bedste billede for hun ville bare ikke stoppe med at glo:-)

Da vi havde spist, vendte vi snuden hjemad.


Altid, fra da vi var helt små og skulle på tur, købte far de her slikstænger..så dem skulle vi da også lige gnaske på vejen hjem.






 
Vi var hjemme kl 14:00.

Hele familien skulle et eller andet, men jeg havde ikke noget planer, så jeg var lige alene hjemme i noget tid.

Ida skulle arbejde, Alice skulle til Odense og besøge en veninde i 1-2 dage.
Far var i sønderborg og mor var på kursus.




Kattene fik mad.
Nu har vi ikke mere træ igen igen.
Så jeg fik hentet et par kribba fuld.
(kribba betyder trillebør på sønderjysk)









Om aftenen følte jegmig virkelig træt, så jeg gik op på mit værelse for at slappe af, med lys, hygge, ro og youtube.





























Jeg taler af erfaringer.

ALDRIG få tandpasta i øjnene..det svier af H til.
Jeg stod og børstede tænder, og så ville jeg lige gnide mig i øjet, men havde ikke opdaget at jeg havde tandpasta på fingeren og selvfølgelig gnider jeg det ind i mit øje..ahah..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar