lørdag den 12. marts 2016

Kattebjerget-fredag den 11 marts 2016.

Man er aldrig pæn lige når man står op..haha..


Det er et flot, men trist billede..farverne er ihvertfald fine.
Hahaha..ej, det har jeg faktisk aldrig tænkt på.
Tænk hvis de rent faktisk har navngivet os?.
Jajja..katteejere mener det seriøst..eller bare dyreejere i det hele taget.

Jeg ville til hver en tid vælge mit dyr frem for en fyr..just saying...der findes jo andre..

MEN det kommer så også an på situationen og fyren..





 Jeg startede med at lave lidt blog.

Jeg fandt en god sanger der hedder Pul Overstreet..han er countrysanger, og faktisk ret god.




Jeg tømte opvaskemaskinen, som den søde datter jeg er.
Da min mor var i  Ikea fik hun købt dette mega smarte stativ, til grydelåg..det ser SÅÅ fedt ud.








Jeg var lige en tur ude i stalden for at give Pinkey og Bruno et stykke gulerod, og se til dem. 





Fordi at jeg lige ville kløve lidt træ.









 





 







 Jeg lavede ikke så meget, for jeg skulle jo op og hjælpe far lidt med at bygge.






Jeg elsker at kattene bare ligger og nyder solen og glor på en.

















Jeg plejer nogengange bare at gå rundt sammen med kattene imens jeg hører musik, og det er faktisk vældig hyggeligt. 


















 



















Så går vi bare og hygger os lidt..Så kommer de også ud at gå lidt rundt, selvom de er ude hele tiden. 





Da det var tid til brød, gik vi ind til brød. 




Efter brød gik vi ud og arbejdede lidt videre.


Og hestene kom ud i solen.




Lige en lille catfight mellem Harald og Minnie.






Når dyrene er glade, så er jeg glad.






Hahaha..de ligger bare rundt omkring og flader ud.
   








Jeg elsker at man snart kan ligge sig ned på jorden uden at blive våd og beskidt.





V hang lidt ud i solen.



Der var ihvertfald en der fik en omgang potemassage. 


Minnie kom og slikkede Harald i hovedet..luksus må man sige.







 Ej, hvor var vejret dog skønt.
Det siger jeg nu, men bare vent en 3-4 uger, så kan man smide jakken..det bliver SÅÅÅ dejligt.

Når man går ind i vores bed and breakfast, så føles det som om at der er varme i gulvet, det er der bare ikke..men der er så dejlig varmt inde i vores bed and breakfast.



Det der rigtig fint det håndværkerkerne har lavet..der skal jo laves 2 værelser mere ude på vores terrasse.




Nå..nu skulle vi videre med dette værelse.




Kl 15 holdt vi kaffepause.



Mor havde bagt franskbrød som vi fik.




Da vi havde spist op, kørte mig og far en tur til Davidsen for at købe en planke.















Vi fik dog ikke en kakao denne gang, for jeg havde en murerbalje i hænderne, så jeg kunne ikke bære mere på vejen ud ad butikken.



Hestenes gamle drikketrug er jo utæt, så derfor skulle de have et nyt, og det blev en murerbalje.
Det er godt nok ikke så stort som det tidligere, men det kan holde vand, så det er helt fint.



Nu ville de gerne ind.


















Det ser da fint ud, nu skal vi bare lige have besluttet om den skal blive ved med at stå nede i det gamle vandtrug eller om den skal stå direkte på jorden.
Idag fik kattene god mad.




Jeg elsker at sidde tæt på kakkelovnen, for jeg fryser jo altid.
  

Men jeg ville gerne ud at cykle en tur, så det gjorde jeg da bare lige.


 






 



Det er altså skønt at cykle.





 Jeg rundede lige rema 1000 en gang, da jeg skulle handle ind til i aften.









Hjemme.
   


Hahah, jeg fandt noget medicin til en af vores gamle katte Speedy.(ham har i aldrig set, for vi har minimale billeder fra den tid, da Speedy og hans søskende levede)
Vi havde jo ikke rigtig kamera da vi var så små.

Jeg mener vi havde Speedy omkring 2002-2008, men han forsvandt bare en overgang og kom tilbage og så gik han igen..vi ved dog ikke hvor han er, så han må have fundet sig en ny familie.

Speedy var en helt sort kat, og Alices.
Og snestjerne var en kat for sig..han var virkelig speciel.
Snestjerne var Alices kat, og bror til min allerførste kat sorte..Idas kat, der også var bror til dem var Mads Prudst.

De levede fra 2000 til omkring 2008.
Snestjerne var faktisk begyndt at gå lidt ud og spise hos en ældre mand i vores naboby..en dag så mor snestjerne i nabobyen og begyndte at følge efter ham, og faldt så i snak med en ældre mand der gik og fodrede den, så vi aftalte at han bare kunne fodre snestjerne og snakke med den så meget han ville.

Og et par dage efter fandt vi snestjerne ramt af en bil..det var SÅÅ trist..
Men  han var en utrolig god kat.



Om aftenen lavede jeg en fin skål med lækkerier til familien.









Nu var der xfactor.






Jeg havde det faktisk fint med at Mads Christian gik ud.
Han var rigtig god, men kunne godt bruge lidt mere træning, og derfor kunne det også være fedt hvis han ikke var røget ud, så han kunne træne stemmen lidt mere.

Alex er derimod den fødte kunstner,..altså han har allerede fundet sig selv, og den gruppe sange hans stemme kan bære, så jeg føler egentlig at han ville kunnespringe ud på musikmarkedet, hvis han gik ud.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar