lørdag den 5. marts 2016

Barndomslegetøj-Torsdag den 3 marts 2016.

 Så sandt så sandt, det er vigtigt at finde gode løsninger.




 Det er et virkelig smukt billede, af en utrolig smuk kat.
Det er perfekt zoomet ind på katten, og de små snefnug der daler omkring.

 Det er godt nok ikke hver morgen, men den sætning siger jeg til mig selv ret tit.
Selvom man nærmest har en million outfit man kan style sammen.
 Det er dejligt når man har fundet ud af at "styre" sin hjerne, og ved hvordan man tænker, og reagerer i forskellige sammenhænge.
Det er kun dig selv der kan bestemme og træffe dine egne beslutninger.
Dog skal der noget hjælp til i nogle sammenhænge.

Jeg skulle på kattehjemmet igen idag, så det var op kl 06:30..men jeg foretrækker faktisk at stå op på den tid af morgenen, for så får man mere ud af dagen.


Jeg bliver endelig færdig med pillerne for min hud i dag..jeg håber så meget at min hud IKKE vender tilbage til det den var for 2 uger siden..








 Jeg fik læst lidt avis.
 Mig og Alice gik op til bussen.











 Det var SÅÅÅÅ koldt for ens små fingre.

 


Endelig i Sønderborg.



















Efter de 20 minutter var jeg ankommet til kattehjemmet, hvilket var dejligt, fordi der var så frygtelig koldt over alt, og inde på kattehjemmet er der dejlig lunt:-)


Jeg var der som sædvanlig lidt over 08:00.









 

Annie var SÅ sød, fordi hun prøvede at fange vandet fra vandstrålen, iiiih, hvor nuttet.




Claus sad og hyggede sig på sin plads, og kiggede på mig imens jeg gjorde rent. 

 Han var ikke så begejstret over at jeg satte en kost foran fjæset på ham:-)
 Katten med de store stirrende øjne:-D..Lucky..
 Ariel sov, og kiggede på mig engang imellem.

Den 13 er Jytte her fløjet fra reden og skal hen til en ny og dejlig familie..det bliver godtC-:





Lille hr Swan blev flyttet til et større bur, lige overfor og det så han ud til at elske.
Om en uges tid kan han komme ud i løbegården, men først skal han lige vænne sig til det nye sted. 


Annie ville bare gerne have noget mad(-:





  



Jeg var færdig kl 12:00 idag, da jeg gerne ville hjem og hjælpe min far med at rydde lidt mere op på vores loft.

 I was hungry, so i had an apple with me to eat, which was needed.






 Så jeg skulle egentlig bare hjem. 



Jeg sad i mine egne tanker, så jeg glemte helt at stå af på det sted jeg plejer at stå af...hahah..
Så jeg blev så sandelig kørt helt ned i byen..årh, så tager det jo 10 minutter mere at gå hjemad. 













  





 Hjemme igen igen.
 Nu skulle bøllerne ud.







 


  








Jeg skal snart ud i Harald Nyborg for at lede efter en murerbalje, så hestene kan få vand igen.
Det er lidt besværligt at skulle fylde vand i spandende hver gang de har drukket en masse. 

 Lille Minniemus.


  Lille Stribemus.







 Jeg fik lige savet en del mere træ.












Vi bruger træ SÅÅ hurtigt..nogle gange er det altså lidt anstrengende at skulle save træ hver weekend..det er sgu lidt trælst..




Kattene får altid lige en smule mad, når  jeg ser dem.


 Nu skulle der laves lidt blog.






 Lina Rafn fra Infernal og x factor følger mig på min snap, det er da lidt sejt:-P



 Lidt efter skulle mig og min far lige ud og rydde lidt mere op.










 


 Nu er det begyndt at blive mere ryddeligt.

Mere barndomslegetøj.


 Her nede på Als har vi jo en blomsterforhandler der hedder Æ gårne, og der stod der altid en figur vi kaldte den heldige kartoffel, og dette stykke legetøj minder mig utrolig meget om den blomsterforhandler.

Mig og mine søstre ELSKEDE denne her boss lightya(ved ikke hvordan man skal stave det) 
Vi sloges altid om den.

 Jeg husker turen  til mc donalds da jeg fik denne her SÅ godt.
 Da jeg var lille og syg kan jeg huske at jeg på et tidspunkt sagde til min mor.
"de står og vifter til dig"
Min mor var sådan lidt "hvad?, hvem vifter til mig?
Mig:"spøgelserne vifter til dig"
Mor"jamen, jeg synes også der blev lidt koldt"

Jeg må åbenbart have set 3 små spøgelser, der stod og viftede vind på min mor.
Jeg kan huske at jeg havde set 3 små spøgelser flyve rundt om hovedet på min mor(jeg var 6 år dengang)

De så helt nøjagtig ud som denne figur, bare uden arme, og ikke så fede.


Et par barbier og så dette waterboard, så kunne man altid finde på en rigtig god leg.







 Nu ville vi have fyraften, og holde pause.





Hestene måtte hellere komme ind. 

 Og kattene skulle have deres mad.



Bonderøven skulle også ses fra sofaen med et tæppe på.
Det er bare rigtig hygge.












 Jeg havde besluttet mig for at se natholdet i tv i aften..det kommer jo hverdage kl 22:45.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar