fredag den 18. marts 2016

Tur til Horsens-Onsdag den 16 februar 2016.

 Handsome as hell:-)
 Det her billede er ekstremt uhyggeligt..jeg kan ikke lide det..de der kaniner ser bare ikke venlige ud..
 Det her billede kunne godt ligne mig om sommeren..jeg får virkelig mange fregner :-)

Jeg kan godt lide fregner nu, men da jeg var lille så hadede jeg altid når jeg fik fregner om sommeren, for jeg får mange :-)
 Jeg synes egentlig ikke at starten på år 2016 var det fedeste..
Fordi jeg gik ind i det uden et job, og på den front er jeg meget kritisk, for jeg tænker meget over tingene og vil gerne have at jeg skal kunne lide det selvfølgelig og samtidig få noget ud af det.

Jeg er sur over at jeg ikke fik en chance hos VUC..jeg er ikke særlig god til matematik, og det at jeg så trækker et fucking matematik spørgsmål i geografi er bare lort..men det kan vi ikke gøre noget ved nu.

Jeg kom ALTID til tiden, lavede mine ting, og havde kun 2 dage hvor jeg var syg, og så er karakterer altså ligegyldige.


Jeg synes ikke karakterer burde være til for man kan sagtens være dygtig og have 00, den kan jo være man bare har en dårlig dag eller ikke lige er stærk inde for det område.

Hvis jeg ikke havde trukket et matematisk spørgsmål, så have jeg helt klart været videre..ja,,jeg skammer mig stadig over det, og forstår ikke hvordan fanden det skete..

Man kan ikke se en persons personlighed igennem karakterer, man bliver nødt til at kigge på individet..

Dog er jeg glad for at jeg er kommet ud på kattehjemmet, da jeg elsker dyr af hele mit hjerte, og vil gøre alt for at hjælpe flere.
Jeg kan ikke leve uden de væsner.



Jeg var tidligt oppe.






Jeg læste avisen.





Fik min sunde morgenmad.


Jeg kan godt lide at avisen er i miljøvenlig materiale. 



Tidlig om morgenen gik jeg udenfor for at gå lidt rundt og nyde solen.






 







Harald var med på tur :-)



Ja..jeg var lidt kreativ, hahah (:



Jeg fik lige lukket hestene ud.




Vi har altid haft en masse vintergækker og Dorthealiljer udenfor bores udestue.
Det ser SÅÅ flot ud hver gang det bliver påske. 






Mig og Ida tog ud på en dejlig gåtur, hvor vi nød solen i fulde drag.
Det var en rigtig hyggelig gåtur faktisk.


Lidt efter tog jeg med min mor og farmor til Havnbjerg kirke, hvor Bitten Clausen, ligger begravet.
Hvis i ikke ved hvem Bitten Clausen er, så er det konen til Mads Clausen, der dannede Danfoss(Danfoss er et firma)
Mads Clausen blev  født i Havnbjerg, og da han blev ung, stiftede han Danfoss.
Bitten Clausen døde så for nyligt 103 år gammel..




Havnbjerg er en utrolig smuk kirke.

Jeg har aldrig været inde i den, og jeg har ikke noget forhold til kirken.
Da jeg gik til Zumba i Havnbjerg, var jeg lige forbi og se den udenpå, fordi den var så flot, med alle markerne.


Jeg tog bare ikke nogle billeder inde på selve kirkepladsen, for det finder jeg meget respektløst, og grufuldt, fordi det altså er for privat.

Det er kun familien der har lov til at tage billeder og gå på selve graven..

Men det var rigtig smukt, og der var fyldt af blomster.
Der var også blomster fra selve kongehuset og deres fælles fonder.


Da vi kom hjem fik mor, far og jeg kaffe inde hos farmor.

Min farmor er så hyggelig, for hun har allerede hele huset fuld af påskepynt.

Efter kaffen tog jeg spontant med min far til Horsens, da han skulle hente et køkken til vores nye værelse i vores bed and breakfast.





Jeg havde lige fået lidt bom(slik) med fra farmor til turen derop.
Ja..jeg blev nødt til at droppe zumba i aften så, for det ville tage hele aftenen.

Vi kørte kl 14:40 ca-


Vi skulle være henne ved køkkenet(et auktionslager) indenfor et bestemt tidspunkt. for ham manden der stod for salget skulle passe børn efter. 

Men vi skulle lige ind i Biltema efter noget.
Jeg blev sat af på Biltema, imens far kørte hen for at tanke bilen.




  


Vi skulle have nogle "kroge" af en art, som vi skal have banket ind i væggen, til når vi skal have klippet negle på hestene, de vokser jo ret hurtigt.

Det har altid været vores farfars tjans det med hestenes negle..men han gik jo bort i 2012, så nu skal vi til at finde ud af det.


Hahah...vi skulle have produkt nr 89-2510...men de havde kun endetal nr 11 og 12..så jeg købte sgu bare begge dele..



Da jeg kom ud igen, havde far fået købt lidt provianter til turen op i landet.
  










  


Endelig efter et par timer, en cola og et par poser slik ankom vi til Horsens, og det lager, hvor vi skulle købe køkkenet. 



Hahha..sliiik :P


Vi fik købt køkkenet og fik det pakket i bilen.
Vi har jo en varebils passat, så det kunne sagtens være der.



 
Vi skulle lige hen og se på en bil, som far overvejede at købe.

Han køber sgu altid biler hele tiden.

Han ville dog ikke have denne her, for den havde alt for meget rust under vinduerne.
På vej videre kom vi ind i en kø, haha.

Jeg kan faktisk godt lide at sidde i kø, for det er nu meget hyggeligt.
Undtagens hvis man skal tisse eller er MEGA sulten.


Men den kom vi nu hurtigt ud af.
Så det var fint nok.




Vi skulle da lige ind og have noget mad på turen videre, for sultne det bliver man jo.

Vi fik begge en Pulled pork burger, og den var bare rigtig god.







Min far en rigtig god barndomsven og vennens kone oppe i nærheden af Silkeborg, så vi tænkte at vi lige ville besøge dem, fordi vi alligevel var heroppe.



Det er så smukt at køre på vejen når solen er ved at gå ned.



 
Jeg knipsede heller ikke billeder under besøget.

Men det var rigtig hyggeligt, at se dem igen.

De har 2 store hunde, så det var også lidt sjovt at blive "overfaldet" af store dyr igen, når man ikke er så vant til hund.

Jeg blev selvfølgelig ikke overfaldet, af dem haha..men i ved hvordan hunde er, og de var da også rigtig søde.

Efter en time kørte vi hjemad.




OG det må vi ikke glemme...vi skulle også lige have en kakao. 






Vi var hjemme kl 23:00.



Nu skulle jeg bare i seng, for jeg skulle jo op på katthjemmet den næste dag.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar