torsdag den 3. marts 2016

Brænder kakao på-Mandag den 29 februar 2016.



 Jeg tror ikke det er rart at få sit hjerte knust af nogen, lige meget hvem det er der knuser ens hjerte..
Det er et smukt og romantisk billede, som man sagtens kan have stående på ens hylde:-)


Jep, det stemmer virkelig, men det var nu ikke mit første childhood crush..det var ham fra Peter Pan:-P
Hvis jeg har ondt i benet, armen, eller fejler noget andet, så tjekker jeg ALTID google, og finder alle mulige ting..og tror til sidst at jeg er døende...hahah..det er er nok ikke så smart at tjekke google.








Min hud har det meget meget bedre, og jeg er så glad for at jeg ikke skal dække det mere, så nu skal det bare blive ved det fine igen. 

Bortset fra en lille smule endnu, så er min hud som normal igen...yaaaay, thank you so much :-D



















Jeg havde pakket lidt mad, som jeg kunne tage med på kattehjemmet idag.
Mig og Alice tog bussen til Sønderborg.


Nu var vi så i sønderborg. 



Vi smuttede lige igennem borgen, inden Alice skulle være i skole. 

Så begav jeg mig hen til kattehjemmet.


















 
Der var en nuttet fugl der stod og rodede i jorden..ja, jeg kan ikke stå for sådan noget :_P


Så var jeg der.






 Åh, gid jeg kunne adoptere Annie, hun er SÅ sød, og en rigtig god kat. 

Aww...

Nuuurh, lille Ariel.



Ariel.


Claus.


Hr Swan. 


Jytte er reserveret, hvilket jo er dejligt, så hun kan få et hjem.
Gertrud.
Two leggins.
Annie.





 Ja, jeg hygger mig bare på kattehjemmet..det er utrolig rart at være der.



















Hun er også reserveret nu, og er en dejlig lille kat.





Kl 14:00 kom mor og hentede mig, da hun gerne ville hente mig og Alice i sønderborg.

Vi kørte lige en tur på netto.







Uhhm..hvad har jeg dog købt.



Hestene kunne godt lige trænge til at komme ud.



  




Pinkey gør ikke andet end at løbe rundt hele tiden.









Harald ved altid hvor man er, så man får altid besøg af ham. 






Han var ude og klatre lidt, så jeg blev også nødt til at klatre over til ham. 




Klaske sit hovede ind i mit ben, og gå rundt om mig, for derefter at klaske hovedet i mit ben igen :-)




Jeg fik vasket en sjat tøj igen.
Her er den nye bil, som min far har købt..så nu har vi 10 biler..åh..han kan bare ikke lade være.


 Hahaha, Harald skider altid..


Et par timer efter kom de 2 skøre hoveder ind igen.

  



 

Og kattene fik mad.
Jeg havde virkelig lyst meget lyst til at cykle en lang tur, så jeg hoppede op på det røde lyn og cyklede afsted.
Jeg skulle bare skynde mig inden det blev alt for mørkt.











Jeg tager selvfølgelig kun billeder, når jeg ved jeg ikke er til fare for andre eller mig selv..ved godt det er lidt dumt når man cykler...Hvis jeg får bil, så rører jeg IKKE min mobil under kørslen, og det burde folk også tage til sig..


Det er så smukt på himmelen, når solen er ved at gå ned.








     








 Så var jeg hjemme igen. 




Jeg sad i ca en halv time sammen med Stribe ude på trappen og så gik jeg ind til varmen igen, for det var godt nok for koldt. 

Jeg så noget aftenshow.
Derefter lavede jeg mig noget kakao.



Ja..som sædvanligt brænder det på..og det er SÅÅÅ typisk, at det brænder på, når jeg laver det.





  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar