søndag den 13. marts 2016

Nyt vandtrug til hestene-Lørdag den 12 marts 2016.

 Sindsyg flot hårfarve der.
Jeg elsker rødt-brunlig hårfarver.
Jeg har altid selv gerne ville have sådan en hårfarve her, for jeg synes det er så flot.
 Yup, hahahah..ej, jeg sender hellere en smiley end det der står i teksten.. haha :-)

 Årh, det ville jeg så gerne have at jeg vågnede af.
Desværre må vi dog ikke have katte på værelset og nu når Prudst ikke er her mere, så har vi slet ikke et lille væsen inde i huset mere.





  Nå, men jeg vågnede dog til mit vækkeur som sædvanligt.














 Læste avisen, som hver morgen.
 Spiste noget godt og sundt morgenmad.

 Nu er jeg endelig ved at være foran på bloggen igen, og det er dejligt.

 Da jeg havde spist, læst avis og lavet blog gik mig og far op og lavede videre på værelset.










Efter et par timer, gik vi ned og fik brød.



 Og slappede lidt af.




 Alice har været syg med influenza i et par dage, så hun gik ud for at få sig noget sol.
Vejret var perfekt, så jeg gik med hende.
Vi sad så og snakkede og nød solen.
 Harald tissede overalt...













 Da vi havde sat i solen i noget tid.
Ej, hvor er det dejligt at solen skinner nu.
Det løfter ligesom ens mørke vinterdeprimerede humør.

Hestene kom udenfor.






 


Nu skulle deres nye vandtrug afprøves.








 Vi har valgt at det skal stå nede på jorden istedet for, for jeg tror ikke de kan få deres små hoveder ned til vandet, hvis det står oppe i det gamle vandtrug.




 Hestene nyder virkelig at være udenfor..de springer rundt og leger og ruller sig på jorden.










 Der er Bruno lige i sprint.
 For han skal nemlig hen og prøve det nye vandtrug.



 Stribe nyder også solen en hel del.


Nu skulle vi op og arbejde lidt videre.









  





Der er/ var faktisk gammel elevdag på min efterskole i dag..
Jeg gik jo på efterskole i år 2010/2011 og så 2011/2012, På Kongeådalens efterskole.
Det vil sige det var 5 års jubilæum for os idag.
Jeg havde fuldstændig svedt ud af det var 5 års jubilæum, og på den anden side set, havde jeg heller ikke kørsel dertil..
Men hold op, hvor jeg fortryder jeg ikke var med..

Vi har jo ikke set hinanden i 5 år, så næste gang der er elevstævne for vores årgang er om 5 år igen.

Dog er der 5 års jubilæum næste år for skoleåret 2011/2012..og der vil jeg da gerne med..så til den tid, håber jeg at et kørekort er i hus...forhåbentlig.


 Nå..lad os så få slået nogle søm i..








   


 Nu var der fyraften, for vi kan ikke arbejde og hamre og larme når der kommer gæster...så vi bliver nødt til at stoppe, når der ankommer gæster.

Jeg sad lidt på bænken sammen med Harald.













 Hestene ville gerne ind, så det kom de.


  Kattene fik mad. 

 Bloggen blev lavet.
 Lige inden aftensmaden, kørte mig og far til Sønderborg,da vi ville have farmors bil vasket.




Vi kørte til Als motor, da de lige havde fået  en ny vaskehal opstilt.

 Der var lidt bøvl med vaskehallen, da der var en kvinde der havde åbnet døren ind til vaskehallen imens maskinerne kørte, og så stopper maskinen jo automatisk for sikkerhedens skyld.

Dog skete der ikke noget med nogen.




Vi ventede og ventede og ventede i 30 minutter før det blev vores tur.
Den vaskehal er populær, må jeg sige.


 Men vi havde bom så det gik nok.(bom er slik på sønderjysk)

 Endelig efter 30 minutter blev det os.









 Sådan , så kunne vi komme hjem.

 Hjemme.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar