lørdag den 19. marts 2016

Hygge med Harald-Torsdag den 17 marts 2016.


 Smukt.
 Her kunne jeg godt bruge en del af min sommerferie på..det ser flot ud.
 Eller her..her kunne jeg også tilbringe lidt af min sommerferie, for det ser da rigtig lækkert ud.
Hahha..det har jeg prøvet.
Men det tager jeg ikke så tungt, for jeg kan egentlig godt lide at lytte og prøve at give nogle gode råd eller mit synspunkt på historien. 


Jeg kom op kl 06:00.


Spiste min gode morgenmad, og læste lidt avis. 



Og afsted det gik på kattehjemmet. 



















Alice gik og kværnede matematik hele vejen op til bussen, da hun skulle fremlægge matematik med nogle andre i deres klasse. 











Ja..jeg skulle oplære en ny idag.
Jeg har egentlig ikke noget problem med at lære en ny op, det er ganske hyggeligt.
Jeg synes bare det går så hurtigt på kattehjemmet, når man er 2, og jeg vil jo gerne være der i laaang tiid..:-)


 Så var jeg der.






  Lille Annie var der stadig :-D

Hun er jo blevet køkkenkat nu, så hun er den første kat man ser:-P 




 Hun lå og chillede på bordet.

Jeg er ikke så glad for at kattene ligger på bordet, for det er lidt ulækkert og uhygiejnisk.

Men her på kattehjemmet er de jo vant til det, så det er bare med at bide det i sig.
Jeg må også sige at jeg ikke er glad for at de er på bordet, når man spiser eller drikker the..så skubber jeg dem altså lige ned:-)





 
Vi var allerede færdige l1:50..ja, det går hurtigt når man er 2. 



Nu skulle jeg lige nogle ærinder i Sønderborg.



Det kunne være så hyggelig at have en hund man kunne gå tur med.







 Jeg ventede og ventede og ventede i noget der føltes som 100 år om at komme over den store vej.

Jeg flyttede mig fra sted til sted for at finde den letteste måde at komme over, og jeg orkede ikke at skulle gå 10 minutter for at komme hen til et lyskryds.






Det første ærinde var i Matas, da jeg skulle købe 2 La vie est belle parfumer.
En til mor og en til mig, fordi der nemlig var skåret 300 kr af den oprindelige pris på 600 kr.










Nu gik det på biblioteket, da jeg skulle hente en bog.(bare den der døden i dine øjne, som jeg låner og afleverer hele tiden, da jeg ikke når at læse længere i den, inde den skal afleveres igen) 

 Jeg kunne lige proppe den ned til parfumerne.

 Jeg skulle vente indtil Alice havde fri fra skole, så jeg skulle finde noget at lave i 40 minutter.
 Jamen, så gik jeg da bare en tur.







 Jeg gik ned til havnen, der kan man altid bruge et par minutter.







  

       



Det er så dejligt at se at folk  er ved at komme ud og gå tur, løbe eller bare sidder og nyder det gode vejr.

















   




 Da der var omkring 10 minutter tilbage til at Alice fik fri, gik jeg bare hen til bussationen og stod og ventede.

 Så fik hun fri.
 Og vi tog hjem.




Hjemme. 






Hestene kom ud.










Harald kom også fisende hen til mig. 





  




  







   Jeg lå bare på græsset og solede mig så meget man nu kan sole sig.











  


  




  




  





Parfumen jeg fik købt så således ud.




Til jul fik mig og mine søstre nemlig en lille gaveæske med en mascara, creme og parfume i.
Parfumen var en lille prøve af denne parfume.
Den har vi nu i stor, fordi den jo dufter så godt.
















  




Lidt efter tog mig, Ida og Alice ud for at finde Als¨s højeste punkt. 




 Als¨s højeste punkt ligger i Høgebjerg, og vi har været der et par gange, så vi kender det godt. 










 Da det blev for koldt kørte vi hjem igen.
Der blæser nemlig altid ret meget der oppe.
 På vejen hjemad hørte vi Amy Diamond, som har været rigtig meget i vores barndom, hvor vi hoppede på trampolin om sommeren imens vi hørte hende.
 Jeg vil lige sige at dette er min Iphone 4s som jeg holder(jeg har ikke smadret min iphone 6 endnu.)







 Ida og Alice sad og spiste chips imens, og det lugter bare så klamt.

Hvis i ikke ved det, så hader jeg smagen af chips, det er så indtrængende en smag der er. 




Da vi kom hjem, fik jeg fodret kattene.





 Nu skulle vi se sidste afsnit af bonderøven.




Ida havde købt nogle kæmpe negerkys til i aften.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar