onsdag den 9. marts 2016

Hiking i Gråsten skov-Mandag den 7 marts 2016.

Hahaha..eller hvilket som helst dyr..Jeg vil jo gerne eje alle dyr i hele verden, haha..det bliver bare lidt af et problem, med pladsen og tiden.
Jeg elsker neglesten på sorte blanke negle.
Det er så enkelt og er perfekt til sommer og en enfarvet kjole.


Hahahaha..Ja, jaa..de har skarpe negle/klør de katte.
Min kat Stribe jorder bare sine kløer ned i ens ben, når hun skal kravle op på skulderen af en..det gør lidt nas.
Det her er SÅ meget Stribe når man ejer hende på ryggen, det kan hun nemlig ikke så godt lide.
Eller Harald når han ligger og ruller rundt, så bider han sig lige kærligt og slet ikke hårdt fast i ens fingre eller hænder. 





Jeg startede med at få læst avisen. 


Så kørte mig og far en tur på lossepladsen igen igen.


Der ligger vores den grønne sofa.




Da vi havde fået læsset alt vores skrammel af, kunne vi køre hjemad. 


Jeg sad lige og fik set lidt youtube.


Inden vi igen gik ud og fortsatte med at ryddelidt op.










Hestene kom en tur udenfor.




  




Nu skulle vi lige en sidste gang på lossepladsen.











Det sneede, haglede og regnede på vejen hjemad. 



Den nye trailer kunne fint komme ind og stå i maskinhuset.


 Vi gik ind og fik et stykke brød. 

Ja...jeg har nogle mærkelige madvaner..men det smager godt nok..

Efter at have fået brød,
Gik vi ud for at få samlet grene sammen og smidt på trucken.









Vi skulle have dækket hullet til med cement, men først skulle vælvingerne(stenene, som jeg ikke ved hvordan man staver) beskæres.

  




   Mor havde bagt en dejlig kage til kaffen.


Den skulle vi da have og spise til kaffen.


 Ida kom med en spontan ide om at vi da kunne tage ned i Gråsten skov og hike, løbe eller gå en tur.
Det ville jeg ikke sige nej til.
Så mig, Ida og Alice kørte til Gråsten.





























 Der var bare mudder overalt, så mine hvide sko var nok ikke en god ide..men det var sportssko, så det tæller jo ikke rigtigt.






  






  
  






     Jeg bliver altid så energisk når jeg har det rigtige sportstøj på, sko, humør og er ude i en skov. 





  



  







   
 Jeg løb bare rundt og hoppede fra træ til træ, og sten til sten.

Det er så dejligt at være ude i skoven og gå en tur.
Vi har godt nok en skov tæt på hvor vi bor, men der er ikke så mange sjove bakker som i Gråsten. 


  



    


   

 



Da vi havde gået og løbet i noget tid, begav vi os hjemad.
   



   







 Inden vi kunne komme helt hjem, skulle vi lige handle på rema.
















   Hjemme igen. 


Om aftenen så vi dybvaaaaaaaaaad.



 Og et afsnit mere af twilight.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar