tirsdag den 22. marts 2016

Åh..den kærlighed-Mandag den 21 marts 2016.

 Yes, ive been there.
Man ønsker bare man kunne blive ved med at være i det samme rum som personen eller bare snakke med personen hele tiden..
 Hvis der er noget du skal eller vil få det bedre af, ved at skulle slippe det..så er det jo den eneste udvej..selvom det er svært.

Jeg har ikke som sådan haft nogle ting der var svære at slippe af med.

Der er dog ting der står mig mere dybt end andet.

At slippe nogle dyr der evt skulle aflives eller er blevet skadet, kørt ned, eller taget fra mig...er ALDRIG sjovt, og det efterlader ALTID en enorm smerte inden i en..er der noget man kunne have gjort anderledes..og hvorfor lige mig.

Jeg synes ikke det var særlig sjovt at skulle forlade friskolen dengang jeg skulle på efterskole..jeg ville ikke slippe de trygge rammer, for jeg er som mange andre en trygheds person...men jeg gjorde det alligevel,  og jeg er glad for at have være på efterskole.
 Åhh..ja..den kærlighed.

Som så mange andre der har været forelsket og har kunne lide en..så har jeg jo selvfølgelig også været det.

Jeg har nok haft 5 drenge/mænd som jeg har kunnet lide i de 21 år jeg har levet, men der er nu 1 af de 5 jeg VIRKELIG og jeg mener VIRKELIG har kunnet lide, hvor det bare har været HELT anderledes end de andre.

Jeg kunne slet ikke kigge på ham, snakke med ham eller have at han kiggede på mig, for jeg var ved at dø indeni, og følte bare jeg kunne eksplodere, hvis jeg hørte hans navn..seriøst..jeg blev rød tomat i ansigtet hvis bare jeg så ham eller hørte hans navn.

Jeg kan stadig huske første gang jeg mødte ham, og jeg vidste virkelig bare at han var noget særligt..jeg har ALDRIG kunne snakke så godt med en dreng før..så det var bare magisk..


Ja..jeg fortryder ikke at jeg mødte ham, snakkede med ham(jeg kan ikke rigtig sige hvad vi lavede sammen, for det vil bare afsløre hvem han er..and i dont want that)..jeg mødte ham for 4 år siden og jeg tænker stadig meget på drengen..MEEN øøh..jeg ved faktisk ikke hvad der skete..eller jo..det ved jeg godt..men det kan ikke forklares..


EEEEJJJJ!!..hader i ikke også bare når i sover over jer?

Jeg skulle dog ikke noget i dag, men jeg vil aller helst gerne op kl 08:00 og senest kl 09:00.

Men jeg faldt i søvn igen efter at mit vækkeur havde ringet.

Trælst rigtig trælst.



 Vi kom også først i seng kl 03:30.

Vi(mig og mine søskende) falder rimelig tit i søvn på sofaen og så vågner vi på et random tidspunkt og går i seng..det skete her i aftes.

Det er dog kun i weekender og ferier vi falder i søvn på den måde..for ellers passer  vi vores søvn..haha :-)

Jeg fik skiftet min baggrund på min iphone 4s. 




Til middagsmad havde mor lavet min ynglingsmad...nemlig tarteletter..det er min livret-.

Hver gang der er nogen der spørger hvad der skal laves til mad, så siger jeg ALTID tarteletter.  







 Det var fra da vi skulle skifte værelseskammerater på efterskolen...jeg var nemlig så heldig at bo på værelse med min bedste veninde fra efterskolen, og så skulle hele skolen skifte værelseskammerater.
Skolen havde nemlig lavet noget nyt med at vi skulle skifte værelser 3 gange på hele året.



 Efter tarteletterne gik jeg ud for at hjælpe far igen.

 Vi skulle nemlig have ryddet op i vores jern.
Det skal køres til tyskland, for man kan nemlig få penge for det der nede.
 Min far havde lejet en kæmpe container, som vi bare kunne fylde jern i.






Efter lidt tid, holdt vi fyraften. 

 Det var faktisk en dejlig stille og rolig mandag, hvor jeg for en gangs skyld kunne slappe lidt af.

 Jeg fik lavet mig noget kakao i en "kop".
 Så satte jeg mig til at lave blog.



Pinkey og Bruno kunne lige komme ud og få noget frisk luft.











Minnie kom også og hilste på mig. 

 Og de andre kom så sandelig også.





Kattene fik deres aftensmad. 



Vi fik bare rugbrød til aftensmad.

Jeg elsker at putte salt på agurker..det lærte vi af vores bedstefar(min mors far) 




 Om aftenen gik jeg op på mit værelse for at slappe lidt af.
Jeg fik tændt et pat stearinlys. 

 Så sad jeg bare og slappede af med lidt youtube og et par dokumentarer.











 Jeg havde lidt kakao med, for hyggens skyld.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar