mandag den 21. marts 2016

Til fødselsdag og tyskland-Lørdag den 19 marts 2016.

 Ej, hvor er det dog smukt.
Jeg elsker når vandet på stranden ser sådan her ud om sommeren..det er SÅÅ vidunderligt.
 Jeg ville elske at skulle sove sådan her om sommeren..det ville være SÅÅ hyggeligt og SÅÅ fedt.
 Små tatoveringer er SÅÅ fede.
Jeg ar i lang tid gerne ville have en lille tatovering på håndledet eller på anklen....men jeg er SÅ bange for nåle, så jeg ved ikke om jeg tør.

Jeg har ikke lyst til at have tatoveringer over det hele, for det er ikke lige mig..det er fint til andre, men jeg tror ikke det klæder mig.
 MEGA smukt værelse..det er ihvertfald en pige der bor der.



Jeg fik lige postet en indlæg, før morgenmaden.


Mor havde lige bagt 2 rugbrød her til morges.
Det ene skulle min mors søster have, og det andet skulle vi beholde.

Ja..jeg ved godt jeg ikke er særlig stor, men jeg spiste altså 4 stykker MED pålæg på..hahah..




Vi skulle nemlig til fødselsdag hos mig, Ida og Alices kusine idag. 

 Men først skulle der gøres 2 værelser i vores bed and breakfast rene.

 Vi delte os op, sådan at jeg tog et værelse, hvor der kun kom 1 gæst.
Ida og Alice tog et værelse hvor der kom 4 gæster.
Mor pyntede op til påske og far byggede videre på værelset.











Jeg fik gjort det hele grundigt rent på omkring 30-40 minutter.

Jeg kender nemlig hele proceduren, så det er nemt nok.



 Kl 12:40 kørte vi afsted til fødselsdag.




  


 


Så var vi ankommet til fødselsdag.(jeg nævner dog ikke navne og lokation..cause thats private) 

 Vi fik spist noget god mad, snakket og hygget.

På et tidspunkt gik et par stykker fra familien en tur, for vejret var altså virkelig virkelig godt.


Vi mødte en virkelig nuttet kat på vejen, som vi snakkede lidt med.
 Det var en kæmpe kat..ahaha :)




Det var et meget smukt område vi gik i. 







På et tidspunkt splittede et par stykker af os op.
Den ene gruppe gik en længere tur og den anden gruppe en lidt kortere tur.

Det var en rigtig hyggelig gåtur, for det er altid rigtig fedt at komme ud og se andre ting og steder.













 Efter en rigtig hyggelig dag, med familien. hilste vi af og kørte til tyskland.












Vi kørte ind til Fleggård.


 Der var bare proppet med mennesker, overalt.

Jeg synes faktisk altid at der er proppet med mennesker i Fleggård.






  


 Mig og Ida skal altid lige smage lidt på de vin der er i Fleggård.

Selvfølgelig kørte Ida bilen, så hun skulle jo ikke have mere end 10 dråber..Vi smager selvfølgelig ikke alle vinene, for så tror jeg det går galt...mindst 5.hahah..-)
Vi fandt frem til at de her var de bedste.








Der var bare virkelig lang kø,  da vi skulle betale, og da vi så kom ud, var det blevet ret mørkt.

Havde vi været derinde i så lang tid? :)

Nu gik turen lige til Calle.














Og da klokken var ved at blive mange, vendte vi snuden hjemad.











Hjemme...:)
Kattene fik deres mad.
Jeg havde fået handlet lidt ind hahah..:)popcorn.
Kiwier.
Bananer.
Sliiiik:-)
Jeg har ALDRIG set så stor en bomdut før.
(bomdut er sønderjysk og betyder slik dåse)..bom er slik og dut er dåse.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar