onsdag den 23. marts 2016

Min computer knækkede-Tirsdag den 22 marts 2016.

 Hahah..ikke rigtig faktisk..men alle har da nogle sjove, gode, dårlige osv tanker engang imellem, som kunne være sjovt at høre.
 Så skulle det være en blomst for hver dag i 4 år...hahaha...jeg ville ikke kunne være nogen steder.
 Hahahah, som ejer som kat..de ligner faktisk hinanden.
 Den springer virkelig virkelig flot, men den burde måske ændre retning.

Kom op kl 08:30. 




 Da jeg skulle til at tænde min computer for at lave et blogindlæg, løftede jeg lige min computer lidt, og så knækkede den endnu mere i der hvor den holder sammen på skærmen.







 Den kan ikke holde sig oprejst selv mere.
Det er ret trist, da jeg har haft den siden 2013..så det er 3 år, og det har været en enormt god computer.








Så nu skulle jeg bare have en masse billeder, videoer og filer over på min den nye jeg fik købt for lidt lang tid siden.
Nu skal jeg nemlig igang med at bruge min den hvide computer. 

 Jeg overførste fra mit USB-stick.
Velkommen til min nye computer.

 Jeg fik lige lavet lidt neglelak.




















Jeg havde en smule kakao med imens jeg overførte og overførte og overførte billeder og ting fra den ene computer til den anden.
Det tog godt nok lang tid.





Da jeg havde sat der i nærmest 4 timer og havde fået det vigtigste over på den nye, gad jeg simpelthen IKKE at sidde indefor mere, jeg ville bare UD og GÅ en DEJLIG tur.




  














 


 Jeg elsker elsker elsker når der kommer en  traktor forbi, for så har man muligheden for at kigge på traktorer.

Lige for tiden kører der rigtig mange traktorer forbi i mit område.
Jeg bor jo på landet og det er jo gyllesæson, såååå..ja..jeg elsker bare enhver sæson hvor der er traktorere i.


















Der duftede så skønt at havvand alle steder.
Vi bor jo på en ø, så der er vand rundt om os..den duft er mega skøn. 

 Kender i det når i skal gå en vej, men i så ser en person der skal den samme vej.
Jeg HADER at gå bag en person, når jeg er ude at gå tur, og for jeg går meget meget hurtigt, og jeg gider da IKKE at gå helt oppe i røven af en anden person..så i går en helt anden vej..? hahah..

Jeg gør det ret tit.
 Så jeg gik da bare en anden vej.

Jeg bor jo i denne by og kender alle de der smutveje, så det gør jo ikke noget..jeg finder bare en anden vej.

 Da jeg var lille, så gik jeg faktisk i børnehave derinde i det grønne/gule hus.
Børnehaven hed Spiloppen, og jeg tror stadig den hedder det den dag idag.

Dengang så den bare helt anderledes ud, for nu er det ikke børnehave mere.
Nu ved jeg faktisk ikke rigtig hvad de bruger bygningen til mere..men jeg mener det er et sted hvor man kan komme og høre om historier fra gamle dage, og hvor de ældre kan gå til noget aktivitet, da vi har ret mange ældre i vores by.



Nu kan man bare gå ind og ud af indhegningen.
Jeg kan huske at det var helt spærret da jeg gik der...selvfølgelig..det var jo en børnehave, og det skal jo være sikkert. 




Ej..der er bare så mange minder derfra.

Jeg fik min allerførste veninde og bedste ven derinde..dem har jeg så desværre ikke kontakt til mere, men jeg ved stadig hvem de er..:-)












 Jeg skulle nemlig lige ind og hente min goodiebox..







Det var så dejligt og friskt bare at gå rundt, så jeg gik da bare en længere tur. 










Hjemme. 




Hestene kom ind og kattene fik mad.


 Derefter gik jeg ud for at save lidt træ ude i vores maskinhus.
Vi bruger det træ håndværkerne byggede tag af, for de er færdige nu, og vi kan ikke bruge det.
Det er noget rigtig fint gratis træ.






 









 Og så holdt jeg fyraften.



 Jeg satte mig ind i stuen for at se helvedes hus, som er et ret godt tv program.
Men så ville Ida og hendes veninde se Merlin, så derfor gik jeg bare op på mit værelse for at se det færdigt på min ipad.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar