lørdag den 12. marts 2016

En dejlig stol-Torsdag den 10 marts 2016.

 Det kunne være så fedt at have et cover der kan lyse, for så kan man også finde sine ting i mørke..ej, det kunne bare være fedt.
 Her er de igen et cover der "bevæger" sig..jeg er dog ikke så vild med det her, for det ser lidt rodet ud.

Waaauw..det er en utrolig smuk hest.
Jeg tvivler på at den er ægte, fordi den ser lidt falsk ud...men hvis den er ægte, så er den godt nok smut.

 Er det ikke den slags kage man kalder for Tiramisu?
Isåfald kan jeg ikke lide den, men lækker ser den ud.

Det Tiramisu som jeg har smagt, har været sådan noget billigt fra tyskland. og det smagte OVERHOVEDET ikke godt..det var sådan en ulækker smag af rom eller rødvin..eller hvad ved jeg..


 Jeg kom op kl 08:00.

 Læste avisen.

 Da klokken blev omkring 09:00 gik mig og far ellers bare i krig med værelset oppe i vores bed and breakfast.

Vi skal have boltet, sømmet og skruet recklerne og ladderne på gulvet, på loftet og på siderne.
Træet skal jo forme rummet.



 Denne her stol står inde på værelse 4 og det vil den altid gøre.
Det er det eneste rum der har sådan en stol, så dem der får værelse 4 er heldige..for man sider mega godt i den.



Man skal trække i det lille sorte håndtag, og så "flyver" man bare bagover i den behagelige stol..den er virkelog lækker. 

 Nok er den utrolig grim, men man sidder SÅÅÅÅÅ godt i den.






Vi har fået sat lidt af recklerne op. 

 Kl 12.00 gik vi ind til brød.
 Jeg fryser meget meget tit om vinteren, og går rundt i en evig kulde.
Jeg er slet ikke til kulde, så kan jeg bedre lide varme.

Jeg kan rigtig godt lide vinter, men så skalder også være sne, kulde, blæst og regn i oktober, november, december og januar..der må vinteren give den gas, så meget den vil..men så skal det altså også være varmt i de andre måneder.





Så jeg satte mig helt hen til kakkelovnen, imens den var tændt..det var dejligt. 




 Lidt efter kom Pinkey og Bruno udenfor.








 Ja..de løber altid efter hinanden.-)
 Og så gik vi op og skar laddere (træet) til.
 For op, det skulle de.






 Efter lang tid med byggeri af værelset, var det tid til at hestene  kunne komme ind.





Og kattene få mad.


  
 Der var skam også tid til lidt hygge efter de havde spist, så jeg gik mig en markvandring.













  



    
 Det var faktisk en dejlig frisk tur.
Ikke for koldt, men et friskt pust af blæst.

















 Der kom ikke bonderøven i aften, fordi det veg pladsen for noget med hvad folk fik i løn.
Jeg er skide ligeglad med hvad folk får i løn..det kommer jo ikke til at gavne mig overhovedet.

Der var også flere folk der klagede til DR, for at sløjfede(jeg ved ikke om i ved hvad sløjfe betyder, det har vi bare altid sagt herhjemme, og det betyder altså at de sætter noget andet ind istedet for det oprindelige.) bonderøven.






  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar