torsdag den 10. marts 2016

Pizzaaaaaaa-Tirsdag den 8 marts 2016.

 Jeg savner Prudst sindsyg meget, og tænker stadig meget på hende.
Jeg ved at hun har haft en rigtig godt liv, og hun jo er  blevet elsket utrolig højt.
Hun vil altid være i vores hjerter, og det er hun jo.

 Dette er et utrolig smukt cover, som jeg helt klart overvejer at anskaffe mig.
 Et enkelt, og helt vandret og fint cover.
 Det ville være mega fedt hvis man havde et cover der kunne bevæge sig, og dette cover tager en tættere på den ide.

Jeg kom op kl 08:30.












 Kl 09:00 gik vi op og arbejdede videre.


 Vi skal have dækket vælvingerne til med cemet, så der kommer et gulv.










Cementen skulle blandes.











Hestene kom ud for at røre sig lidt. 








I middagspausen fik jeg læst avisen.








 Da vi havde holdt pause gik vi ud og arbejdede videre.








 Vi blandede en masse cement.






 Nu skal det cement vi har blandet, og lagt ud bare tørre, så vi kan gå på det.




Omkring kl 12:50 gik vi igen ind og tog en pause og noget mad. 


 OMG..hende her er fitness model, eller ihvertfald noget med fitness, og hun er freaking gravid.

Hun træner hver dag, selvom at hun er i uge 37 eller noget i den stil.

Det er godt nok at have skills, men hun er jo sikkert også rimelig vant til det.
 Det ser bare SÅ mærkeligt men også ret fedt ud at hun er i SÅÅ god form og samtidig er gravid.





Det er bare motivation og inspiration det der.


 Jeg elsker jo at se tattoo salonen, så jeg gav mig til at se det på tv3 play.















 Kagen mor bagte igår er snart spist..hahah..den er også rigtig god.

Jeg fryser nærmest altid, så da jeg skulle ud i kulden og tage hestene ind og fodre kattene, så skulle jeg bare i læ for den frygtelige kulde.















 

 Jeg vil se om jeg ikke kan få klippet jordbærene helt fine så hurtigt som muligt..jeg skal bare lige have tid til det..så jeg gik ud for at klippe et par stykker.











 Det der med at man lige tager fat i en brændenælde og lige klemmer fingrene fast..av av av.
 Der skulle lige kløves lidt brænde.


Musik skal der til.




 



 



 Sådan der. 


Mor var taget til århus for at besøge sin kusine og hendes mand.
 Så vi skulle da have pizza.



Jeg sad og så helvedes hus, som er et program hvor 3 familier kan komme og søge om at få hjælp til deres hus, hvis de ikke har overskud eller økonomi til at skabe deres trygge og hyggelige rammer.
En af de 3 familier bliver valgt til at få afhjulpet deres husproblem, mens de 2 andre familier får en lille smule hjælp, så de kan komme videre. 





 Da Ida var kommet hjem fra guitar og far var kommet hjem fra gymnastik, kunne vi få vores pizzaer.





Jeg valgte en margeritta da det er dem jeg bedst kan lide.




 






Nu var der sidste del af twilight.








 



 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar