onsdag den 9. marts 2016

Henter søster fra toget-Søndag den 6 marts 2016.

 Ja..man skal ikke bare tage den nemme vej og springe over hvor gærdet er lavest.
 Jeg synes faktisk at jeg spiser rimelig varierende, og jeg tænker da også over hvad jeg spiser, og hvor meget jeg spiser.

Jeg elsker at spise sund mad, men jeg kan altså også godt lide junk food, haha :)




 Ej, hvor er det smukt og elegant.

Hvis jeg havde en plakat med det mønster, så skulledet helt klart op og hænge på min væk eller bruges som noget udsmykning.
Jeg er faktisk ikke så vild med de der "stole" der kaldes "puffer"..tror jeg..jeg synes de er lidt irriterende.
Spejlet derimod er rigtig fint og billederne som man kan se i spejlet.



Idag kom jeg op lk 09:00. 




Hvor hele familien fik pumbler og rundstykker(pumbler betyder boller på sønderjysk) 



  


  




 Mig og far gik ud for at rydde mere op, vi skulle nemlig på lossepladsen med noget skrammel inden de lukkede kl 14:00 







 




 Og da vi kom hjem, gjorde vi et las mere klar til lossepladsen.
 Vi har jo håndværkere til at gå og lave tag, så vi skulle kravle rundt oppe på taget for at komme ned og op.
Dog ikke med tingene, der havde vi heldigvis plads til at bære rundt med et par ting.




 Vi nåede dog ikke at køre på lossepladsen med det, da de lukkede kl 14:00..
 Jeg satte mig ind og slappede lidt af med noget youtube...da kl var kaffetid, så vi holdt lige en pause.



 Da kaffen var ovre, fortsatte vi lige lidt mere med oprydningen.



  








  Kl 17:00 holdt vi fyraften.







Der var sådan en underlig film i fjernsynet, der hed city of angels,  

Ej, der var bare ikke rigtig nogen mening i filmen..men jeg blev ved med at se den helt til slut..for det kunne jo være at der pludselig kom noget spændende.

Nu kom tiden hvor mit Iphone cover skulle smides ud..det var bar noget billigt bras, som jeg brugte som et midlertidigt cover.

Nu skal jeg bare lige have fundet et nyt cover..dog har jeg 3 til iphone 6.

Kattene fik mad.
Og hestene kom ind.

Fordi at jeg nemlig skulle muge ud hos hestene.


Jeg sad lidt sammen med Harald ind imellem. 












  














Efter en time, kom hestene ind igen, det var jo ved at blive alt for mørkt. 





 




Jeg tog mig et dejligt bad.














 Og fandt mit nye cover til iphone 6.


Lidt efter tog jeg med Ida til sønderborg for at hente Alice fra toget.
Hun havde jo været i Odense og besøge en veninde.




 

Da vi havde hentet Alice tog vi et lille smut ind på Bilka.





















Og vendte snuden hjemad igen med et par varer.
Hjemme igen igen.
Jeg havde fået købt et par ting.


Noget æblejuice for 10 kr, som jeg da lige skulle prøve. 







Om aftenen fik vi leget lidt med snapchat filterne og grint en masse over der sjove ansigter. 





Vi er jo igang med at se twilight helt færdigt, så vi tog lige et afsnit.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar