søndag den 20. marts 2016

Davidsens kakao-Fredag den 18 marts 2016

 Jeg er IKKE til pels..falsk eller ægte..det er ikke så flatterende..
 Det er helt rigtigt..man kan sagtens passe bedre ind andre steder end lige der hvor man "skal" være.
 Jeg elsker at køre rundt når der er en super smuk himmel..det er så fortryllende.
 Denne her strand vil jeg virkelig gerne crashe på.


Stod op kl 09:00. 


Jeg tog mig et bad som det første på dagen.











Fik lige postet et indlæg.


 Leget lidt Kylie Jenner(Kylie Jenner er en reality stjerne)

 Læste lidt avis.










 Omg..det var SÅÅ kikset mit fastelavnstøj..gæt en thepose...

 Jeg fik læst et par blogs og lavet et nyt blogindlæg.

Men det er nogle gange lidt svært at få lavet dem "til tiden", for jeg synes bare hele tiden jeg laver noget..jeg slapper aldrig rigtig af. 


Lidt efter tog jeg med far på Davidsen, fordi at vi skulle have et par spånplader.



 Ja..en kiks er godt når man er sulten.











 


YYYYAAAAAAYY, kakao fra Davidsen!!...den for altså 10 stjerner.



 Så var det hjemad og lukke hestene ud..lidt senere end de plejer, men de kommer ikke gerne ud, når vi ikke er hjemme...og de skal jo ud, og røre sig.

Jeg fik dem hurtigt lukket ud, for jeg skulle nemlig til kaffe hos farmor, med far.


 
 Bare rolig..klatten der ligger på jorden er Minnie, og hun er altså heldigvis levende :-)haha..hun ligger sig altid ned og ruller rundt.


 






Efter kaffe hos farmor gik jeg op for at hjælpe far igen. 


Det ser så flot ud, efter at taget er kommet på vores terrasse.


 


 









  

 Nu kunne Pinkey og Bruno komme ind igen.








 Og kattene få deres mad.
 Der var jo x factor i aften...MEN ma family havde barrikaderet fjernsynet, SÅÅ lille Mai-Britt blev nødt til at se x factor alene inde i vores den lille stue på min ipad..hahah..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar