mandag den 7. marts 2016

oprydning igen-Fredag den 4 marts 2016.

 Smukt billede der sikkert fortæller en god historie.
 Vi har det virkelig godt her i danmark(ihvertfald de fleste af os).
Vi skal være glade for at vi har et hjem, en familie og en masse ting rundt omkring os.
Vi kan komme i bad hver dag, hvis det er det vi ønsker og gider.
Spise på restaurant, som der ikke er mange fattige der kan.

Så, JA..vi har det godt nok..



Jeg fatter ikke lige meningen med det billede her.
Jeg tror dog at de mener at man skal skrive noget på papirsflyveren og derved sende den til personen.
Yuhuuuu...idag er det den sidste pille for min hud...jeg glæder mig til at få en pænere og mere aldersmæssig hud igen.



Jeg fik skiftet min baggrund på Iphone 4s..jeg render jo rundt med 2 mobiler lige i øjeblikket.
Vi skal lige have de rigtige simkort, og så kan jeg komme til kun at bruge den nye mobil iphone 6.

Det er lidt besværligt at gå rundt med 2.



Idag stod den igen på oprydning på loftet.



 
Vi har igen fået en masse ting rykket udenfor på terrassen.

Og nu er rummet helt tomt for ting.



 I pausen fik jeg lavet en kakao.







  




Og lavet lidt blog.
Jeg er desværre lidt baud med indlæggene for tiden, fordi der sker så meget med oprydning og min computer der strejker lidt..
Efter en lang pause gik vi igen i gang med at rydde op.



Nu er gangen heldigvis helt ryddet og igen klar til gæster.





 


















Vi var ude i marken for at hente 4 af disse sten, jeg mener de hedder hvælvinger(hvordan de staves har jeg ingen anelse om)



Kl 17:00 gad vi ikke mere, så vi holdt fyraften.











Kattene fik deres guf.






Harald var en lille rebel her til aftes, da han sad på bilerne, hvilket de ikke må-..men de gør det nu alligevel :)





Xfactooooor-tid.









Hov...billedet er helt vendt på hovedet.
Men ja..jeg elsker bare at kunne ligge og flade ud på sofaen om aftenen.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar