mandag den 29. februar 2016

Handler slik i Nordborg-Fredag den 26 februar 2016..

 Ej, hvor er det et flot cover til computeren.
Det er så enkelt og rent.
 Jeg vil med glæde spise den kage.
Det ser rigtig lækkert ud.
 Årh..hvor er den kjole dog bare flot..jeg ville rigtig gerne eje sådan en kjole.
 Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg vælge at eje ringen i guld.

Jeg har faktisk en ring der ligner dem meget, men den er for lille, så jeg bruger den på min lillefinger.


 Indtil videre går det fint med pillerne, og jeg holder tidsgrænsen for at spise og vente og tage dem.
 Jeg fik forresten lakeret neglene igår.














Jeg fik lukket hestene ud ved en 11:00-tiden idag, for vejret var jo fantastisk.  
























Harald hyggede sig i hvertfald i solen og rullede sig en tur. 

 Jeg fik vasket en del håndklæder og viskestykker idag.




Læste dagens avis.
 Der er jo så meget i nyhederne med landbrugspakken osv osv.

Jeg synes helt klart at Eva er en vildt dygtig minister, og jeg ville blive ked af det hvis hun gik af.

Hun kommer selv fra et landbrug, så hun ved hvad hun snakker om..det gør de konservative ikke, så de kan bare smutte hjemad..
Jeg er helt klart på Evas side.


 Jeg fik lavet en smoothie, men jeg synes ikke den blev så god..jeg synes den smagte af sæbe.

Så fik jeg et æble istedet for.





Vores rengøringsdame(nævner ikke navne) havde taget hele vores udendørs tørresnor, fordi hun havde vasket en masse vasketøj..så jeg blev nødt til at hænge det jeg havde vasket indenfor...haha :-) 





 Lidt senere på dagen ville mig, Ida og Alice ud og handle, så vi kørte til kvickley i Nordborg, bare for en forandring.



 Vi skulle lige have tanket.

Kvickley er faktisk en ret fin butik.










 Vi skulle ud og hente lidt slik til fredagens x factor.






Da vi kom hjem, lukkede jeg hestene ind. 




Og kattene fik deres mad.
 Jeg dækkede på bordet til aftensmaden, imens mor lavede maden.
 Som den gode datter jeg er, lavede jeg også salaten og dressingen.





 Det blev ret lækkert. 




Nu var der x factor.
  




Mine favoritter i x factor er helt klart Reem, Mads Christian, Embrace, og The competition.
  





Efter x factor var der alligatordrengene.





 Mig og Alice sad og så musikvideoer på fjernsynet, da det blev aften.

Ida var gået i seng, da hun skulle tidligt op på arbejde den næste dag.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar