torsdag den 4. februar 2016

Skøn dag og nu som vikar-Torsdag den 4 februar 2016.

 Jeg synes det er så mærkeligt at man i USA(mener jeg..jeg er ikke helt sikker) har dyr til til at sidde i glasbure i dyrehandlere....mens man her i danmark har dem til at sidde i bure med huller i(altså "ternede tremmer")...de skal da kunne stikkepoterne ud.
 Yaaay..det er da ugly Betty:-)
Jeg elskede at se den serie.
 Oh, yeah..Han har virkelig forandret sig..men han er stadig rigtig nuttet.
 Weee..lets gooo...haha..det er da sødt ikk?


 Jeg glæder mig meget til sønderborg byfest og ringeridning..er det ikke engang i juli/august?? 




 Idag skulle jeg jo hen og høre om det mulige job..jeg skullevære der kl 09:00..så derfor stod jeg op kl 07:00. 




 Jeg har altid tøjkrise om morgenen, hvis jeg skal noget der er vigtigt.
Og dette var jo en vigtig "begivenhed".


 Nu roder mit værelse igen..Mit gulv er aldrig rigtig frit for bunker af tøj.
 Jeg havde den der følelse"jeg har ikke noget tøj at tage på".

Og det er jo forkert, for mit skab bugner af tøj..
 Jeg fik dog heldigvis fundet noget..Jeg var bare ikke helt tilfreds..men det er jeg næsten aldrig med mit tøj..Hhaha...så det er jo som det plejer...


























 Min  mor tilbød at køre mig derhen, da bustiderne er ret underlige i nogle perioder af dagen, jeg bor ligesom på landet...
 Vi kørte kl 08:30.

Ida havde været på arbejde fra kl 06:00 til kl 08:00..de havde ikke så meget at lave idag..så hun tog med hen for at aflevere mig til mødet.


Jeg var derhenne ca 10 minutter før.
Jeg var ret nervøs..men jeg overvandt mig selv og gik derind..

Vi blev budt velkommen på Hotel scandic i sønderborg (jeg har aldrig været der før) , hvor vi skulle sidde og vente i et rum, med stole og borde.
Vi var omkring 10 personer.

Vi fik forklaret lidt om firmaet, som hedder Randstad(de er et vikarbureau) og om forskellige ting om jobbet.
Til sidst underskrev vi en arbejds-kontrakt,

Jeg er nu blevet vikar i et firma, hvor jeg kan blive ringet op kl 05:30-06:00, og høre om hvor hurtigt jeg kan være på arbejdspladsen, hvis de mangler folk, eller hvis nogle er syge.

Det gode er at arbejdspladsen er på Linak i Nordborg, hvor jeg bor ca 3-4 minutter fra i bus, så jeg kan være der ret hurtigt.

Jeg skal gøre rent i lokalerne inden der kommer folk der skal arbejde der eller holde møder.

Det er som regel arbejdstider fra 06:00 til 13:00, hvilket passer mig rigtig godt.

Dog ville jeg gerne have hvis det var fra 08:00 og henad dagen..men jeg skal skam ikke klage..

Det er en vældig god løn..jeg ved ikke om det er upassende at sige hvor meget..eller hvad..så det gør jeg ikke..






Det gik meget bedre end jeg havde troet..jeg havde slet ikke nogen grund til at være så nervøs, som jeg var..men kl 09:30, var det færdigt.


 Så gik jeg med mine papirer.






 Jeg havde faktisk en vagt på kattehjemmet, så der var jeg på vej over til.

Det ligger jo næsten lige ved siden af hotel Scandic.



  




 Så var jeg ankommet til kattehjemmet.





Jeg havde savnet dem alle sammen, selvom jeg var her i mandags...:-) 
Der var ikke solgt nogle katte her i går til salgsvagt, men der var reserveret en(Lille Holly, som jeg har passet lidt..jeg er glad på hendes vejene, da hun er en skøn kat)

 Jeg elsker lille Annie, hun er  så kær:D



 Hahah, jeg har i hemmelighed pillet lidt ved vores radio, så den ikke står på opera og klassisk musik mere..for nu gad jeg altså ikke høre på det mere..:)

Ida skulle lige et smut til sønderborg, så hun spurgte om jeg ville køre med hjem..det ville jeg gerne, jeg skulle bare være klar kl 13:50-det blev jeg også..så det var jo perfekt..




Nuurhh..se lige de øjne :-P 

 Oook:-D..Jeg kan bare ikke lade være..dyr er bare perfekte i mine øjne..


 Ivan C-:
  




 Dette the smager enormt godt..just for an information.






 Og så smuttede vi hjemad..Alice kom også lige med hjem. 


 Ida spurgte om mig og Alice ville være med til at lave pandekager..men det var faktisk bare Ida der lavede alt arbejdet...haha..


Jeg fjollede bare lidt rundt med Prudst.









 Så fik jeg blogget lidt.
 Og skiftet baggrunden.

 Hestene vil ikke rigtig ind for tiden..men det er nu meget normalt.
 Hestene skulle jo have deres mad.




 Mad til de 4 søde væsner.
 Nu var det tid til en gåtur.
 Høretelefoner mister altid de der dutter og viklersig ind til en millin knuder.




























 Jeg elsker når man møder andre der også er ude at gå, cykle eller løbe..det er så motiverende og hyggeligt.






  

 Jeg skulle faktisk på brugsen og hente en pakke...men jeg var sådan lidt..skal jeg ellerskal jeg ikke, da jeg regnede med at det ville være en ret stor pakke jeg skulle hente, og jeg var jo på gåben..så kunne jeg bære den hele vejen hjem..

Jeg gik dog derind alligevel.







 Den var ret stor..hahahah...men den var ikke så tung at jeg ikke kunne bære den...så jeg tog den på slæb på vejen hjem.



 Jeg blev nødt til at stoppe og kigge på himmelen.




 Så var jeg hjemme.
 Jeg havde lidt ondt i armene efter den gåtur hjemad, hvor ens hænder var låst i den samme position i over 10 minutter...oh my lord :-P

 Jeg havde nemlig fået købt et massagesæde.

Vi har faktisk haft et massagesæde før, men det var ikke så godt, og så smed min mor det ud.

Men det var jeg lidt muggen over, for jeg brugte det nemlig.

Så nu har jeg bare købt et nyt..haha..men min mor kan faktisk godt lide dette massagesæde.

Jeg købte det her.

http://beutaco.dk/product/primosana-massagesaede-1408/






 Jeg har allerede prøvet det over 2 gange idag.

Dog må man højst bruge det i 15 minutter, og så skal detkøle af i 30 minutter, for ellerskan det brænde af...og det vil jeg ikke risikere.

Men det er rigtig behageligt.



Nu er der bonderøven.


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar