mandag den 1. februar 2016

MGP 2006-Søndag den 31 januar 2016.

Hahah, jeg har godt nok aldrig set eller hørt om en kat der har tisset på et hamster, og hvordan skulle de kunne gøre det, når hamsteren er hurtig til at løbe væk.
Han er altså et godt skår.
Det er så rigtigt..
Det der ser SÅÅÅÅ lækkert ud,  det ville være dejligt at få.

Vi kom jo ret sent i seng i går alle sammen, så vi stod op ved 11:40-tiden. 






 Da vi alle havde fået øjne, spiste vi morgenmad sammen. 














Hestene kom lige udenfor, imens jeg mugede ud. 








Pinkey din vildbasse.





Da jeg kom ind igen,havde Ida og Alice bagt kæmpe cookies.






Okay..så efter noget tid, kom hestene ind igen.

De var ude i næsten 3 timer.

De kom ind, og lignede en omvandrende mudderpøl..:)



Jeg har ikke lavet så meget andet idag. 




  


 Haha, denne her video er ret så nuttet..

(Kan man stadig se de video fra snapchat jeg lægger ud?..nogle gange synes jeg ikke man kan se dem..måske er det bare mig der ikke kan se dem?)





Kattene fik deres mad.


 Og jeg fik mit bad.




Mig, Ida og Alice gik igang med at se MGP2006, fordi jeg havde lånt den på biblioteket...ja, for hyggens skyld.
Det var det år hvor SEB vandt.

Haha, det var sååå nostalgisk og gammelt.
Det er 10 år siden..der var jeg 11 år..


 


Da vi havde set den færdig, gik vi udfor at give Bruno hans sidste del af medicinen..nu skal vi bare vente og se om det bliver bedre..Jeg håber snart det bliver varmere i vejret, hvis nu at det er det der gør det..måske er det allergi.jeg ved det ikke..

Pinkey ELSKER det naturprodukt, som vi har købttil dem..han løfter hovedet og skærer tænder..det er så nuttet.




 


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar