lørdag den 6. februar 2016

Bedste burger nogensinde-Fredag den 5 februar 2016.


 Det elsker jeg, for man kender jo stedet til punkt og prikke, og når nogen nævner det, så føler man bare at stedet er enormt sejt.

Hvis nogen i et tv show nævnte den by hvor jeg bor, så tror jeg ikke der var nogen der kendte byen, da den er ret lille og er ude på landet.




 Det er heller ikke ligegyldig hvor vange penge man har, det er om hvor lykkelig man føler sig.
 Ja, man kan nemt komme til at høre forkert.
 Der står" I fart on mommys face when she is lying on the couch and then she run away".

Haha, jeg har mange ganget blevet pruttet i hovedet af vores katte..især Prudst hvis hun sidder helt oppe i hovedet på en...det er ikke så specielt lækkert.


 Jeg kom op 08:30. 



Jeg drømte at jeg havde falske negle, men synes de var voldsomt irriterende. 

  Jeg startede dagen som jeg plejer med en avis. 

 Mig og Ida ville til Flensborg her idag, men det skulle være ret tidligt.


  

  




    
Vi kørte mod Sønderborg busstation kl 10:00. 





Vi kørte ind og holdt i borgens parkeringskælder, for så havde vi nemlig sparet lidt penge på rejsekortet. 







 


 Jeg havde lyst til en romkugle, så vi gik ind på lagkagehuset, og købte os en lille treat.












Vi kunne lige nå at gå op til biblioteket, for at kigge på bøger, da de lige i øjeblikket har bøger til salg nedenunder biblioteket..det er dog kun til idag..jeg mener det var fra tirsdag til fredag.







De har en masse ting til salg..af bøger, cdér og lp-plader.





  
 Men vi havde kun 5 minutter derinde, så skulle vi tilbage til vores bus.






 Yaay, vi nåede bussen, og der var ikke så proppet som der plejer at være på en fredag.
Godt vi tog bussen så tidligt.




 Vores lille treat var jo en romkugle.

Vi sad og snakkede, læste i en bog og hørte musik på vejen derop.







 Vi var i Flensborg efter en time og 10 minutter.



Det regnede en del, så vi gik igennem et par butikker..det er jo ikke så rart at  blive vildt gennemblødt.












  









 


Vi blev ret sultne, så vi besluttede os for at finde noget mad.

Vi fandt en fin restaurant der hedder Hans im clück.

JEG KAN SÅ MEGET ANBEFALE DEM..ej..det var vildt lækkert og vildt hyggeligt, og ikkesærlig dyrt.


   








 Jeg fik (jeg citerer lige på tysk) eine mittagsmenu mit eine advocado burger und salad.
Ida fik eine mittagsmenu mit käseburger und pommes frites.

Der tilhørte en cola til.
Når man var færdig med sin mad, tilhørte der også en varm drik.
Jeg fik selvfølgelig en kako, og Ida fik en cappucino.

 Det var SÅ lækkert.

Det er den bedste burger jeg NOGENSINDE har fået i hele mit liv.

Jeg var i en slags food-coma, imens jeg spiste den.


 

Kakaoen var noget varmt mælk, hvor man selv skulle hælde noget chokolade i og så røre rundt..uff..det var så lækkert og nemt..:)








Jeg kunne godt bare tage derned for at spise en burger, og så tage hjem igen..så godt var det.

Jeg skal helt klart plante mine små fødder der igen engang.

Efter at vi havde sat der i 2 timer, gik vi lidt videre, da vi jo skulle nå se på sagerne i Rossmann, før vi skulle med bussen hjem.







  




    
  
 Efter et par hyggelige timer, skulle vi med bussen hjem. 

Vi var begge enige om at vi ikke ville være der så længe, så vi tog også tidligt hjem

 Jeg kunne ikke lade være med at få fingrene i en kakao.















  




Så var vi ankommet til Sønderborg igen.






'



Hvor vi jo skulle ned til parkeringskælderen.

Jeg mener at man må holde i kælderen i 2 timer gratis...og efter det koster det vidst 6 kr..Vi skulle af med 54 kr..:)









 Vi var hjemme i rigtig tilpas tid. 






 Jeg havde fået handlet lidt snackstil kattene.
 Noget snack til mig selv.

 Og tyggegummi, da jeg manglede det.
 Hårnåle, da alle mine 5647389201 hånåle allerede er væk.
 Jeg vil altså lære at lave en winged eyeliner..jeg er bare herre dårlig til det..så derfor købte jeg mig en rigtig tynd eyeliner.
 Fra mærket Astor.


 Jeg så lidt youtube.

Og spiste slik.







Nu var der xfactor med familien.




  





  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar