torsdag den 4. februar 2016

Markvandring igen.Onsdag den 3 februar 2016.

Jeg glæder mig ihvertfald til weekenden..haha..det gør jeg altid.:-)
Ja, det gør det vidst..det gær ihvertfald rigtig ondt begge dele.
Han er smuk..:-P
Oh, yeah, so indeed.

Hvorfor er der nogle der bare kan æde en hel ko, og opretholde deres slanke linje..i dont get it.


Lige nogle statusopdateringer jeg glemte i går.





Nu til en af mine underlige drømme...

Jeg drømte at mig og mit crush og en anden en som jeg kender (nævner ikke navne) skulle lave et projekt i skolen om 2 verdenskrig..

Min mor skulle hente mig fra skole..Min mor ville ikke køre hjem, for så at hente mig igen, så hun blev siddende ved siden af mig, til vi var færdige med vores projekt.

(vennen) sad ved siden af mig med 2 computere...den ene havde han et stort kort på, med en høj kriger musik og en blanding af klassisk musik, til at spille på.

På bordet foran os, står der en tallerken med de der slikstænger(ikke snørrebånd, men de andre "stjerner")  med lakrids og jordbærsmag..


Mit chrush sidder helt nede for bordenden..vi sidder og kigger på hinanden, og ønsker at vi kunne sidde ved siden af hinanden, men det er som om at vi ikke "tør"





Jeg kom op kl 08:30.



Jeg læste lidt avis, og spiste morgenmad. 

Vejret var så gråt og det regnede, så jeg besluttede mig for at have en afslappende dag.


Nu er jeg færdig med den ene pakke piller, til min hud..


Jeg sad og fik noget rugbrød til frokost, og Prudst ville selvfølgelig også gerne have noget.
Så hun fik lidt pølse. :-)

















Jeg havde lyst til at gå en tur, så jeg tog mig da bare en markvandring mere.























Der var også andre ude at gå tur på vores nabos marker.



Ej..man der er meget vand over det hele...Håber ikke der bliver en udvaskning.





















Så var jeg hjemme igen.




Jeg fik lavet mig en kop the.







Og nogle æbleskiver.

De brændte heldigvis ikke på denne gang..de blev faktisk ret gode.





Afslapning igen.
Lidt efter skulle hestene ud og have noget friskt luft.

Det havde jo regnet næsten hele dagen, så de kunne lige komme ud, imens der var godt vejr.

Jeg er glad for at Bruno har det meget bedre..jeg er taknemmelig for at vi opdagede det i tide..Og jeg glæder mig så meget til sommer, når jeg skal ud og løbe rundt med dem på marken..Lige nu er der for meget vand på marken til at man kan løbe..fordi det bare sprøjter op på en..


Dog kommer dyrlægen på torsdag, og kigger om Bruno rent faktisk har fået det bedre...der er jeg også hjemme, så det er fint..

















Harald kan vidst godt lide at skide på kamera..:-P






















Haha, det ligner at Minnie læner sin rumpe op ad væggen og Harald læner sin rumpe op ad farmors tørrestativ.
De får altid lige lidt mad, når de "beder" om det.

Men Minnie vil altid have det de andre får, selvom det er det samme.

Se..hun har bare forladt skålen og sneget sig hen til Haralds mad.


Til kaffe havde mor købt et franskbrød, som vi fik.





 Lige før hestene skulle ind, begyndte det at hagle mega meget, og det var de der små men smertefulde hagl, der bare stormede ind i fjæset på en. 

Og gæt hvem der ikke ville ind...Ja..dem begge..

Så jeg skulle gå hele vejen hen til enden af marken for at hente dem..
Jeg fik dem dog ind..men både jeg og hestene blev helt gennemblødt...Så de fik lige den store strigletur med striglerne, så de ikke var alt for våde...de skal nødig have en forkølelse.



Ja..jeg var ikke lige så attraktiv lige der...haha :-)


Kattene sidder altid bare og glor på en, og venter på at de kan få mad.







Så kom det længe ventede mad til kattene.
Jeg var bare gengemblødt..og tudslet..











Omg..jeg er den  værste til at komme ud af døren i tide, når folk skal køre mig...Men når jeg selv skal gå eller køre(hov..det er løgn..jeg har jo ikke bil endnu)...

Ja..vi ankom til bussen 18:18..når den rent faktisk går..

Jeg bliver nødt til at gøre mig færdig 5 minutter før..

For jeg nåede ikke bussen denne gang(hvad kan man lære af det Mai-Britt.)

Så min far kørte mig hele vejen til Zumba(det tager nok 25 minutter i bil og bus.)









Vi ankom til umba-stedet 20 minutter før, så vi tankede lige på en tank tæt på. 




Der var stadig ret lang tid til jeg skulle være der, så vi gik ind i kvickley.





Da mig og mine søstre var mindre, så plejede vi meget tit at tage i svømmehal(Nordborg svømmehal) med vores far...ok tit og tit..nærmest hver lørdag.

Det er en af mine aller bedste minder jeg har..jeg savner det virkelig for det var SÅ hyggeligt...vi svømmede en time, og derefter spiste vi morgenmad på kvickley.
Du ved rundstykker med pålæg og en masse juice.

Vi konkurrerede nogle gange om hvem der kunne spise flest rundstykker..jeg spiste engang 4..ja, jeg er den tyndeste og mindste..men jeg kan eddermame spise meget..



  
Nu var der kun 2 minutter til, så jeg måtte hellere til at smutte derhen. 



Det var rigtig fint til zumba igen idag.
Og da det var slut skulle jeg jo med bus hjem. 






Jeg har altid følelsen af at zumbatimen går meget hurtig.


Det er så koldt at sidde og vente på den skide bus ..


Da jeg landede i min by, hentede min far mig.



Så var jeg hjemme.


Min mor havde lavet noget virkelig dejligt aftensmad..man er altid så sulten efter motion.





Årh..det var idag for 2 år siden jeg blev færdig med at arbejde med svin hos min fætter og familie.





Jeg gik tidlig i seng ved 22:30-tiden fordi at jeg her i eftermiddag..faktisk da jeg var ude og gå på marken...blev ringet op af en konsulent fra et vikarfirma..der sagde at deres firma(randstad) holdt et informationsmøde på torsdag.
Han ville se om jeg kunne møde op kl 09:00.

Det kunne jeg jo godt..
Jeg var ret nervøs, for jeg ved jo ikke hvad jeg går ind til..jeg håber at vi skal være i et lokale, hvor vi skal høre informationerne samlet, istedet for at vi skal have en en-mandssamtale hver og en..jeg er ikke lige den bedste til en-mandssamtaler med folk jeg ikke kender så godt.

Men med folk jeg ved hvem er, så er det ikke noget problem:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar