tirsdag den 23. februar 2016

Twilight maraton-Søndag den 21 februar 2016.

Jeg tror alle har nogle ting de fortryder der ikke fik gjort eller gjorde.

Det er bare så ærgeligt når der er en ting, man rigtig gerne ville have gjort, men ikke kunne, turde eller havde mulighed for at gøre.
Nogle gange er musik bare det eneste der dur.
Musik kan sætte den rigtige stemning eller følelse på.
Musik er dejligt og det er bare noget man har brug for.
Ja, som jeg sagde..musik er et bedste..især på busture eller lange gåture.
Jeg har mange følelser og tanker hver dag.

Jeg tror faktisk jeg har alle følelser hver dag, fordi jeg bare tænker meget over ting.



Vi kom op og fik morgenmad sammen.










Bloggen blev lavet. 














Mig og Ida ville ud og handle, fordi vi trængte til at komme ud idag. 





Vi kørte til Netto.























Efter Netto kørte vi hjemad.



  

Hestene kom ind igen.




















Jeg gik ud for at se til kattene, fordi jeg savnede dem.
Stribe var ude i rendegraveren.















De er jo udekatte, så om natten sover de udenfor(de er godt nok nattedyr, men hvad delaver om natten, det ved vi ikke).

De kan gå i læ i vores maskinhus, og i stalden, så de har da masser af læ.


De har adgang til vores traktorer, som de kan sidde i.




  




  
Så jeg lagde lige noget mad ud til dem på et bræt i tørvejr.


Ja..det regnede. 



  


Ida blandede noget chokolade op i en skål.



Og så satte vi Twilight filmen på, for nu skulle vi have twilight maraton.


Varm kakao skal der altså til.

Ja..jeg havde købt alle mulige underlige ting.










Da kattene skulle have mad, fik de mad:-)
  

Og så så vi videre.

Jeg ved godt at det er naturligt med kysseri, men det er altså lidt pinligt, når ens forældre kommer ind i stuen, og der er en kyssescene, eller en eller anden intim scene..det er jeg altså ikke fan af..

Det er så typisk at det er der de kommer ind..men de kommer aldrig ind, når hovedpersonerne vander blomster eller spiser toast..mnæh nej..det er altid under hæftige scener, hvis der overhovedet er det i filmen...hahah..
h






    
Det var en kort blog idag..men der skete heller ikke så meget spændende idag.:-P








Jeg ramlede ind i en dokumentar..og jeg elsker dokumentarer, så den så jeg. 








 Og lige et afsnit af bonderøven.

















   
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar