mandag den 15. februar 2016

Køber Idas fødselsdagsgaver-Fredag den 12 februar 2016.

Ja, jeg gad aldrig i seng, da jeg var lille, men nu laver man jo også flere ting end da man var lille, og har langt flere ting at tænke på, og gøre.

Nogle gange, kan jeg da også godt tage en lur på en time..men det er dog sjældent, for jeg kan ikke lide den trætte følelse man får bagefter.
Jeg behøver ikke at have perfekte tænder, nogen der lytter, tan skin, someone to call me beautiful, a unicorn, no school...ellers så passer det da meget godt.
Det er SÅ rigtigt..jeg vil til HVER en tid hjælpe et væsen der ikke har det godt eller har brug for hjælp.

Jeg bliver så ked af det når jeg ser på billedet, for jeg ved at der er nogle derude i verden, der vil kunne genkede sig selv i billedet..og dem bliver vi nødt til at finde, så vi kan hjælpe dem til et bedre liv.

Ingen fortjener at blive svigtet eller mishandlet..
Haha..det går jo faktisk begge veje.

Man kan sagten have en lærer man ikke lærer en dyt af, mens sidekammeraten lærer en masse af den lærer.

Men det kommer jo også an på hvordan man lærer bedst..altså nogle lærer bedst ved at tegne tingene, snakke, skrive eller være fysisk aktiv, og prøve at gøre tingen man skal lære.


Jeg kom op kl 09:00 idag.


Hvor jeg spiste morgenmad og læste avisen. 



Vores farmor hade haft gæster, og så havde hun selvfølgelig bagt boller og kager som hun plejer, når de kommer gæster..ja..selv til postmanden..haha :-)

Så kom hun ind med resterne til os, som hun altid plejer at gøre :-P 








Jeg sad lige og så sporløs sammen med Prudst.











Mig og Ida sad lidt sammen inde i stuen og snakkede.

Ida sag og udforskede internettet på bed and breakfast telefonen.
Jeg sad og snapchattede med nogle og snakkede med Ida.



Ja..jeg plejer tit at lave fletninger i håret før jeg går i seng.










Lidt efter tog mig og mor til sønderborg for at hente Alice i skole, da vi skulle ud og købe fødselsdagsgaver til Ida, da hun har fødselsdag på søndag.







Vi parkerede i borgen, som altid.
Og så gik vi ellers bare rundt for at finde gaver til Ida.






  










Der er nogengange så mange kort at man ikke ved hvilke man skal vælge.




Jeg elsker virkelig dem med musik i..selvom nogle af dem er lidt frygtelige.

Det er fint  hvis de spiller happy birthday eller en anden fin og stille slags musik.


Efter et par timer i borgen, futtede vi til Bilka. 

Men inden der skulle mor og Alice lige handle på Lidl.
Jeg gad ikke med, så jeg ventede i bilen.


Og spiste spunk istedet. 





Nu gik turen til Bilka. 












Vi fik en fransk hotdog og en sluch ice af vor moder, til kaffe.
Det var faktisk rigtig hyggeligt.
Så sad vi derude og spiste fransk hotdog, drak sluch ice og snakkede.






















Efter ret mange timers gave-shopping og hygge, tog vi hjemad. 

Jeg havde fået hentet Idas gaver(som var billeder, vi havde fået fremkaldt ved elgiganten til under en kr)...(bare rolig..dette indlæg er skrevet efter hendes fødselsdag)...så jeg sad og kiggede på billederne.

Her er det mig(til venstre) og Alice (til højre) med Prudst, da vi var mindre..det er nok 6-7 år siden.
Her er vi på en ferie i Århus, hos mors kusine og mand.
Øverst Ida.
Alice.
og mig nederst.
Årh..det var da vi passede hund for en der var dansk-top-sanger og hans kone.

Jeg mener hunden hed Teddy.

Da mig, mor og Alice kom hjem, havde Ida bagt en kage, som vi fik til kaffe.

Den var virkelig god, og fyldt med hindbær og blåbær...mmmuuuummss.


 Nu skulle kattene have noget lækkert snask fra tyskland.
 (vi kalder vådfoder for snask herhjemme.)








Nu vil vi ind i stuen og se xfactor.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar