lørdag den 27. februar 2016

en lille cykeltur-Onsdag den 24 februar 2016.

Kattepoter de det blødeste og dejligste at kigge på.

De har sådan nogle søde poter de dyr.
 Det kender jeg alt for godt, og så vågner man næste morgen eller en time senere, og svarer der.
 Du behøver altså ikke at have en kat, for at være min ven.
Hvis du har en kat eller et andet dyr..ja..så kan du bare vise billeder af dem.
Du skal eller behøver ikke at invitere mig hjem til dig, for at se dine dyr.
Du behøver ikke være en kat.

Kat..:)..hahah..
 Kender i ikke det, når man lige har spist noget, men så er man sulten 20 minutter efter igen.

Jeg tror og ved at alle mennesker nogle gange har ædeflip..det har jeg altså også.

Jeg har nok ædeflip ca 1 gang i måneden.

Jeg kom op kl 08:30 idag.
 Hvor jeg spiste morgenmad.


De piller jeg tog for ikke så lang tid siden for min hud, de virkede faktisk meget godt..De skulle udtørre min hud, og det må jeg sige..det gjorde de...Så her til morges var min hud det værste det havde været, og det gjorde ret ondt, fordi min hud er helt sprækket...såå jeg besluttede mig for at gå op til lægen igen.

De har akuttider kl 11:00..og dette her var akut, for jeg havde jo ikke bestilt en tid, jeg kom uformelt.  

 Så min mor kørte mig op til lægehuset, fordi hun skulle handle.
 Jeg sad og ventede i venteværelset.
Da jeg var lille, så husker jeg meget tydeligt at have leget med lego og lejetøj, imens vi ventede i venteværelset.






Efter ca 10 minutter, hvor lægen fik podet min hud, og undersøgt den lidt, fik vi bestilt noget medicin og noget creme.så forhåbentlig bliver min hud helt normal igen..om 2 uger.

Svarene får jeg nok om 1 uge.


 Så gik jeg hjemad.
















 Så var jeg hjemme, og hestene kom ud.




Årh..det er SÅ dejligt med noget sol.:-P














Vi har håndværkere på i ca 14 dage, da vi skal have lavet flere værelser i vores bed and breakfast..så nu er de igang med at bygge tag over vores tagterrasse.


 Jeg gik lidt rundt sammen med Minnie musen.
  






Læste lidt avis.

Og lavede sjove snapchat ansigter på folk i avisen.




Ja..og på mig selv..hahah,..det er altså virkelig sjovt..





Og lavede en dejlig kop the.

 Jeg tænkte at jeg ville slappe lidt af med 30 minutters youtube så det gjorde jeg..



   









 Jeg kunne hente medicinen kl 16:00, så derfor så jeg en halv times youtube, og så cyklede jeg afsted hen på apoteket, for at hente det.






  
















Da jeg havde hentet det, cyklede jeg selvfølgelig hjem igen.



 Hjemme igen.








 Nu kunne kattene få deres mad.


 Haha, man kan se sneen dale på billedet.


Man kan også se at der ligger sne på Pinkeys ryg.





 Så kom de ind i varmen igen.


 Jeg skal tage nogle piller.

Men de skal tages på en lidt besværlig måde.
Den første skal tages lige når jeg står op, så skal der gå 1-2 timer før jeg må spise noget, så morgenmaden skal jeg vente med.
Når jeg så spiser noget, skal der gå 2 timer før jeg skal tage den næste pille, og så skal der gå 2 timer før jeg må spise igen.

Den sidste skal tages lige inden jeg går i seng.

Ja..det er lidt besværligt, så jeg skal planlægge min dag efter pillerne.

Cremen skal jeg smøre med 3 gange dagligt..

Årh...hvor irriterende..






 Jeg dækker dog min hud, hvis jeg skal noget..og lader det ånde, hvis jeg bare er derhjemme.

Jeg fik klædt om til zumba.













Nu er der jo lyst igen, så nu kan jeg selv gå op til bussen..så behøver jeg ikke at spørge far eller Ida om de vil køre mig.



  




Det regnede og haglede en lille smule.












  Så ventede jeg på bussen på busstationen.




 Det var en rigtig fed zumba-time idag..efter 2 ugers fri, pga vinterferie og sygdom hos læreren.


Da jeg var stået af bussen, hentede min far mig.
 Og jeg var hjemme 20:40.
 Jeg har ikke lyst til at spise noget inden zumba eller andet motion, for det er bare ubehageligt når maden hopper rundt i maven på en...så derfor spiser jeg altid efter.


 Jeg tog mig et bad efter maden.














  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar