torsdag den 25. februar 2016

Iphone cover med spejl-Mandag den 22 februar 2016.

Jeg ville rigtig gerne være en der tog på en rejse omkring 4  gange i året, fordi jeg bare elsker at være nye steder og især i nye lande og opleve kulturen, naturen, maden og butikkerne.
Men pengene, og tiden skal lige være der.

Altså tiden er der....men pengene er der ikke lige nu..jeg har heldigvis min opsparing, men jeg har ikke lyst til at øse den væk lige nu..
De her negle er virkelig smukke,
Farverne er perfekte, og mønsteret er bare smukt og perfekt til sommeren.
Ja..nogle gange, så kan ens humør godt føles som vejret..
Ja..nogle gange føler man sig godt nok lidt misbrugt af matematik.

Jeg hader matematik, men hvis det er nødvendigt eller livsvigtigt, så gør jeg selvfølgelig mit bedste.

Jeg har altid fulgt med i matematiktimerne, og prøvet mig frem og lavet alle mine opgaver, så godt jeg nu kunne...men alligevel, er jeg en fisk til matematik, så hellere dansk, tysk og engelsk.


Jeg kom op kl 06:20. 



Jeg skulle jo på kattehjemmet idag.

Mig og Alice gik op til bussen. 

Ej, hvor er det dejligt at der er lyst om morgenen nu.




 Så kan man se hvor man går, og så er det også mere trygt, for jeg kan ikke fordrage mørke.













Vi så natholdet her i går aftes, og et ekstra komiker-show så vi fik kun 5 timers søvn..hvilket ikke er det bedste, men hvis man ikke gør det for tit, så er det også okay.

Dog er jeg ligeglad med sengetiden i weekenden.

Så var vi i sønderborg.


Jeg fulgte lige Alice i skole(hun hade nemlig taget den bus jeg var med..normalt tager hun den før mig..det gør jeg ikke, for Alices bus har ikke rejsekortaflæser)


Vi havde masser af tid, så vi gik ind i borgen.



Og hen til Alices skole, og derefter drog jeg afsted til kattehjemmet.





 









Så var jeg der.




Det er altid så magisk at gå ind ad døren og se hvem der kommer en i møde,og hvem der er blevet solgt eller reserveret.













 Hahah...Claus ligger altid lige uden for døren, når man gør rent, så man skal passe på med at lukke døren for hurtigt op.




Her er det Brunello(den store stribede).
Tigerlilli(Den hvide og stribede)
Big bear()en sorte tættest på tigerlilli..den er dog reserveret)
Two leggins(den sorte helt bagerst)



Her er det two leggins og mig.



 Tigerlilli.

Brunello.
Tigerlilli og two leggins.
Tigerlilli.

Big bear.
Eagle.
Brunello.



Her er det lille Ronja, der prøver at sabotere min skrivning i bogen :)








Så var jeg færdig.
Og gik hjemad.











































Solen begyndte rigtigt at skinne, og det var jo rigtig dejligt.






 Jeg skulle lige hurtigt ind på biblioteket, og aflevere min bog(Isla og noget med lykken)











Fordi jeg havde noget med 20 minutter til min bus kom.











Så kunne jeg lige nå en runde i borgen. 











 Og så gik jeg hjem.

















 Så var jeg hjemme igen.





Jeg gik igang med at se gift ved første blik.







 Så kom hestene ind.










Efter hestene er kommet  ind skal jeg altid lede og råbe efter de andre katte, så de kan få deres mad.

De dukkede alle 3 op, så de fik deres mad.





Da jeg kom ind igen, så jeg at der var kommet en pakke til mig. 



 Det var nemlig et nyt mobil cover med spejl i.

Meen..øøøh..jeg kom til at knække det i toppen, fordi jeg ikke var klar over hvor tyndt det egentlig var....ups...
Men jeg kan stadig bruge det.









Yaaay, nu har jeg endelig fået 30 diamanter, så nu kan jeg komme videre i mit spil.



Til aftensmaden fik vi noget lækkert mad.






Efter aftensmaden så jeg kender du typen. 








Og tattoo salonen..jeg elsker at se tattoo salonen..jeg ved ikke hvorfor..jeg elsker det bare.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar