mandag den 22. februar 2016

Popstars og MGP -Lørdag den 20 februar 2016.

Og når man ikke skriver med dem, så føles det bare underligt.
Jeg elsker når man skriver med nogen sådan hele tiden, om alt muligt, og tjekker mobilen hvert 5 minut..haha..
Åh..ja..jeg har altid gerne ville giftes på en strand, men jeg er ved at ændre mening til at jeg gerne vil giftes på en mark en eller en eng om sommeren.
Nogen gange så kan man godt bare være i et humør, hvor man bare slet ikke gider folk, og hvor ting bare irriterer en helt vildt meget.
Jeg elsker elsker elsker når man bliver VIRKELIG og jeg mener VIRKELIG opslugt af en bog, og man drømmer sig ind i bogen, og man kan bare ikke slippe den igen..det er SÅ vidunderligt.

Det har jeg prøvet med nogle bøger jeg desværre ikke kan huske hvad hedder, men det var om heste og en ridelejr..jeg mener de hed noget med horsecamp eller horseland...det er så ærgeligt at jeg ikke kan huske hvad de hedder..for de var virkelig gode..

Jeg har ogsåværet helt opslugt af Anne fra grønnebakken, Twilight, Det lille hus på prærien osv osv..jeg har læst SÅ mange bøger..

  
Jeg fik læst avisen. 

Mig og Alice sad og snakkede og tog billeder af os,så vi kunne lave face swap(en app,hvor man kan bytte hinandens hoveder ud.)











Lidt efter hjalp jeg nogle gæster med at tjekke ind på vores bed and breakfast..de skulle til Sønderborg og høre die herren..de var fra tyskland, men de snakkede godt engelsk. 









Det er dejligt med varme i kakkelovnen..

Vi havde ikke mere træ, så det skulle jeg ud og hente..og næste gang skal jeg kløve en hel masse.




Hestene kom ud.



Pinkey rullede sig en tur.


 







Så var jeg færdig med at stable en masse træ.

Det her er nok til 3-4 uger...ja, vi bruger forfærdelig meget træ.




Jeg tog mig et bad. 









Det har bare regnet hele dagen...Nu vil vi snart gerne have noget sol.











  De små vilde bananer kom ind igen efter et par timer..








Kattene fik mad.




Jeg tog mine de sidste chokolader, da jeg gerne ville have noget kakao.

Jeg fik målt noget mælk af i et glas, og så blev det varmet.

Jeg har altid gerne villet se Jon Nørgaards film der hedder Solo..

Hvis i ikke ved hvem han er, så vandt han popstars tilbage i 2002, hvor jeg gik i 2 klasse.
Der var jeg omkring de 10 år.

Mig 10-årige pige synes bare han var SÅ lækker..Han var bare 17 år der..men alligevel..


Så den så jeg inde på filmstriben..

Jeg fik  lov til at låne min lillesøsters Uni-login,da jeg jo ikke går i skole, så jeg har ikke et mere..selvom jeg godt kan huske det tydeligtud af hovedet.











Det var virkelig intenst...for detvar ikke sådan jeg havde forestillet mig han havde det i sit liv..det så hårdt ud..han begyndte jo også at tage stoffer og drikke en masse alkohol..hvilket jo er enormt synd for ham, for han virker som en virkelig fornuftig dreng.

Nu er han så godt nok 31...jeg ved dog ikke hvordan det går med ham nu..men jeg følger da hans instagram og facebook,og jeg tror, og håber da at det går okay godt.










 Da jeg havde set det færdigt, var der MGP 2016.

Jeg har set det hvert år siden det startede..jeg mener det startede i 2000 og der begyndte jeg jo i skole.

Man er ALDRIG for gammel til at se MGP.

I år er det jo også første gang at jeg kender en af deltagerne,
En jeg har gået i friskole med.

















De der bølle bølle bølle bølle drenge der..årh..de var virkelig nuttede...
Jeg stemte på sang nr 8, for jeg kender jo en af deltagerne, så selvfølgelig skulle de vinde.



Dem der vandt voksen MGP er virkelig tiltrækkende..haha...men sangen er altså ikke så god..sorry..
Det var altså også ret sjovt for skolen (altså Midtals friskole som jeg har gået på i 10 år), havde pyntet hele vores gymnastiksal, og hold en lille hyggelig fest med skolen til ære for Emil og Jessica(de går på skolen..mens hende den anden går på en anden skole)...Der kan man bare se hvor dejlig "min" skole er..og jeg er SÅ glad for at mine forældre valgte at det var de vi skulle bruge de første af vores 10  år.
(skolen går kun fra 0-10 klasse, men jeg gik 6 klasse om pga matematik)


Her på kolens facebookside, kanman se det hyggelige øjeblik.

 https://www.facebook.com/Midtals-Friskole-1150151138346299/?fref=ts
Jeg stemte selvfølgelig på dem begge gange...
Men de vandt ikke..de kom på 2 pladsen..og desværre tabte de til dem jeg synes var de dårligste...men det var alligevel SÅ flot gjort.


Derefter så vi Grammy award, og Justin Bieber spillede love  yourself og where are you now..

Han er så........AAAARHRHHRHRHR..JEG ELSKER HAM!!.
Hahah..det var dengang vi mødte Sidney Lee..Det er fra venstre til højre..Ida, Sidney, og Sarah.



Da Ida kom hjem fra arbejde så vi stand up halvdelen af natten....haha:-P

Jep..til kl halv 3.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar