onsdag den 3. februar 2016

A lot of space-Tirsdag den 2 februar 2016.

 Der står " I am the reason she wont get security deposit back"

Hahah, den må være en god sikkerhedsvagt så:-p

 Hahah...Ja..det er vel meget normalt for børn..elle hvad ved jeg, har ikke børn..

 Nogen gange så følger jeg denne her liste meget godt..ej, det er så frustrerende at glemme sin kop the, og når man så kommer tilbage til den, så er den helt kold...det værste er dog, når man glemmer sin kakao...for jeg elsker kakao..det er dyrebart..


 Hahah..Ja, når det er vinter, så begynder man at føle sig lidt tykkere..især i slutningen af vinteren, og det kilder i ens fødder og ben, fordi man bare gerne vil ud og cykle løbe eller gå lange ture i solen, uden at fryse, og uden at have 3-4 jakker på.

Jeg fik lidt morgenmad.



 Der var kommet en pakke. 

 Det her er den sidste neglelak jeg har bestilt...tror jeg...
Det var endnu en matte neglelak, dog gennemsigtig.

 Ida havde lavet amerikanske pandekager til os, som vi sad og spiste.
 De var rigtig gode.








  





 Åh, Prudst..vi kan jo ikke bruge vores brændekurv, når du hele tiden ligger i den:-)Haha, det er så sødt. 

 Nå..Mai-Britt, jeg kan se at du prøver at holde dit værelse pænt og rent...


Nå..jeg må hellere rydde lidt op. 







 Omg..jeg er blevet ringet op af en fra et vikarfirma..så..hvis det er noget for mig, og hvis de vil have mig, så er jeg med en fremtid igen..Ja..det er ikke særlig fedt, ikke at have noget at lave...det skal jeg aldrig igen...men man kan ikke forudsige fremtiden.

 Jeg er allerede virkelig nervøs, og jeg skal bare hen og høre om jobbet, sammen med et par andre mennesker, så det er heldigvis ikke alene-med-en-anden-en-foredrag..

Lidt efter skulle jeg ud og finde kattene, da det var deres madtid.



 Harald sad på bordet.











 Og Minnie var også lige i nærheden. 





Ligeså var Stribe.














Da kattene havdefået deres mad, gik jeg mig en tur på marken.
 Sammen med min romkugle, jeg købte igår..



 Harald var færdig med at spise sin mad, så han gik med mig et lille stykke på min markvandring.





 Men han gik kun med til starten af marken, og så gik han hjem igen.



Det blæste rigtig meget og var koldt...så det var en meget frisk tur.



















 Da jeg kom tilbage til starten af marken,kunne jeg se at Harald var lige på hjørnet af vores værksted, (henne ved det gule plastik og det hvide/brune hus)
Jeg råbte Harald, og så kunne man bare se at han løb, så hurtigt han kunne hen til mig...hahaha..det var så sjovt at se.


 Da jeg kom ind i varmen igen lavede jeg mig nogle nudler, som Ida og Alice havde med til mig fra tyskland.

Hold..op..det var stærkt...Min mund brændte i flere minutter efter.

Jeg hader stærkt mad...jeg kan ikke fordrage stærkt mad...men jeg var sulten, så jeg spiste det hele.







Nu vil jeg ind og se det sidste afsnit af årgang 0. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar