søndag den 21. februar 2016

Ikea i Århus-Torsdag den 18 februar 2016.

 Jep....når jeg først elsker en sang så hører jeg den hundrede gange om dagen, og det er den eneste sang jeghører i en måned...indtil jeg bliver træt af den.
 Jeg tror alle kender det med at hvis man kan lide en..når sammenligner man alle med ham..bare for at huske hvordan han er..jeg gør det nogen gange..
 Hvis man vil være god til noget eller lære noget, så kræver det hårdt arbejde, for man får ikke noget ved at sidde i en sofa hele tiden..kun dovenskab og mere fedt.
 Det tror jeg vi alle prøver på..Jeg har også ting jeg ikke kan lide ved mig selv..det er helt normalt..

Jeg hader fx min generthed, min hud i ansigtet lige for tiden, min stædighed..

Jeg kom op 09:00 idag. 




  Læste avisen. 

 Og spiste lidt morgenmad i form af boller med banan på..det lød mærkeligt..
 Mig, Ida, Alice og mor skulle nemlig til Århus, for at se Ikea.


Jeg har aldrig været i Ikea i Århus..kun i Odense. 








  











  

  



 Hahaahah, Gosupermodel lukker...Ej..det er faktisk ret trist..jeg kan huske at jeg startede med at spille det  med et par veninder fra friskole, tilbage  i 2006-2007..(gosupermodel blev lavet i 2006)Jeg elskede det spil, og brugte meget tid derinde..da jeg kom på efterskole brugte jeg mindre tid derinde.men jeg var da stadig derinde sammen med en anden veninde.

Det var der hvor jeg havde omkring 8 modeller, så jeg kunne sende gaver og gopenge til den model jeg spillede mest på..

Jeg mener det var sidste år at de begyndte at tage penge for at man kunne spille det..men det gad jeg ikke..









På vej op i bilen læste jeg selvfølgelig en bog.

Jeg gider ikke at køre bil, hvis jeg ikke har en bog med...så bliver turen bare ALT for lang. 

 Vi tog afsted kl 12:00.











 Jeg sad og undersøgte lidt hvor an kunne få det der bubble tea..for måske kunne jeg logge os derhen, så jeg endelig kunne få smagt en bubble the..det vil jeg virkelig gerne...

Jeg har nogle mærkelige mål i livet...







Endelig kl 14:00 var  vi der.




 Vi så 2 fra asien sensation der kom rullende ned af den der "trappe"..det var fedt.. 


 Ej..der er så mange flotte måder at indrette sine rum på..Ikea er fantastisk..







 Vi afprøvede nærmest ALLE senge og sofaer i Ikea..Så sad vi og lod som om at det var vores stue.


 Fuldstændig ligeglade med folk der gloede,,ahah.







 Ej..det her var virkelig smart..så kan man putte sine sko ned i en hylde, der kan lukke sig som et skab igen.
















  










  

Det her var virkelig et fedt rum og en god ide til et hyggerum..








 















 Lidt efter skiftede mig og Ida jakker, for vi gad ikke at have vores egne på..det sker måske 2 gange om året..





  





Uh..de her tallerkener var ret flotte.






  



 Jeg elsker når man går ind i en butik med lys eller parfume..FOR DET DUFTER SÅ GODT!..især duftlys.




Da kl blev omkring de 16:30-17:00 skulle vi have os noget mad, efter at have gået rundt derinde i mange timer. 

Så vi bestilte alle sammen herregårdsbøf.

Det var ret dyrt..55 kr..mener jeg..




Men det smagte nu ret godt. 

Man kunne bare fylde sodavand op så mange gange man ville.






 Til desserten fik vi en kanelsnegl for 10 kr.



Jeg nærmest jeg fik smagt alle slags cola og sodavand de havde..








 


  

Vi skulle på et tidspunkt sidde og vente på at få udleveret en reol min mor havde fået købt..dejligt at der var nogle siddepladser...for efter at have gået rundt i 6 timer er man lidt træt i benene.
  






 Så tog vi hjemad.






 Vi sad og hørte gamle sange fra barndommen på min spotify.


 Det er dejligt at have en "oplader" så man kan oplade sin mobil på farten.

 Jon har været i vores barndom ALTID..især hans album der hedder this side up.


  


  Og Nik og Jay..jeg var meget stor fan af dem engang da jeg gik i 2 klasse i 2002.

Det er jeg ikke så meget mere, for jeg kan ikke lide deres musik nu..deres gamle musik var fantastisk. men nu lyder det lidt som lort..


  








 Så var vi endelig hjemme igen.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar