onsdag den 17. februar 2016

Kattehjemmet igen-Mandag den 15 februar 2016.

Det kan det gost være nogle gange ja..især om vinteren  hvor alt bare er koldt..
Jeg bruger meget hurtig ALT min strøm på min mobil op(har en iphone 4s)..men den er nu også 3 år og 1 måned gammel....sååå den er meget slidt.

Vi arbejder dog på sagen for at få opgraderet til en ny mobil snart..
Katten på billedet skal seriøst have noget hjælp til at tabe sig..det er syndt...men ellers ligner den meget godt.
Mountain-goat:-)



Idag kom jeg op kl 06:30, da jeg skulle hen på kattehjemmet.

Alice har vinterferie..som så mange andre i denne uge. 






  

Far kørte mig hen til kattehjemmet, da jeg ikke gad at gå alene i mørke hen til bussen.

Så var jeg der.
Jeg sidder altid lige og læser i bogen(en bog vi lige skal skrive i, når vi har været der)



Freddie var lige igang med at lege lidt med vandhanen..det er SÅÅÅ utrolig sødt.

Jeg kan ikke vente med at skulle have en kat,(der rent faktisk gerne må være indenfor)når jeg engang flytter hjemmefra eller overtager vores gård..hvem ved.

Jeg er snart træt af at vi ikke må have en indekat for vores far..





 Vi har fået en ny kat ind, en rigtig fin Maine Coon kat..desværre bider den bare lidt for ofte...altså angriber en..det kan jeg ikke så godt lide.. 

Grunden til at den bider og angriber er nok fordi den er bange..den er jo et helt nyt sted, og den ved ikke hvad der skal ske, eller hvor den er..Men flot..det er den..

Den er heldigvis allerede reserveret, så den kan komme hjem i hjemmelige omgivelser.




Jeg tror også at hvis den kommer ud til andre mennesker, og får et hjem, så føler den sig mere tryg, det hjælper meget..




Brunello er kommet ind i min afdeling igen, fordi at dens makker Tumle har fået et nyt hjem..så yyaaayy:-P
Så var jeg færdig for idag.


 Der er også kommet en ny lille fis..jeg er lidt i tvivl om den hedder stinky eller lucky, for der står 2 navne..men sød er den:-D
 Da jeg havde skrevet i bogen og sagt mojn til kattene, gik jeg hjem.



Jeg havde glemt mine høretelefoner derhjemme, så jeg havde ingen musik på vejen hjem..dog kan man godt afspille det uden høretelefoner, men det kan alle jo høre så.













Jeg skulle lige på biblioteket, og aflevere en bog og reign dvderne..dem har jeg dog lånt igen, for jeg havde ikke set dem endnu..jeg sidder nemlig og venter på nr 2 sæson af reign..for jeg har jo set nr 1..
   



  



Jeg havde lige lidt tid til at gå ned på lagkagehuset,,jeg ville faktisk gerne have været på kvickley, og have en romkugle, for de er faktisk bedre end lagkagehuset..undskyld..:) 




Så jeg ilede ned til lagkagehuset, og fik en romkugle.


Men nu skulle jeg altså tilbage til bussen.










 Efter bussen gik jeg hjemad. 


Hjemme.




Jeg var lidt udenfor hos kattene og hygge med dem..det er altid dejligt når solen er ved at komme frem, for så kan man hygge ekstra meget med dem udenfor, når de nu ikke må komme ind. 





Lige nu er vi faktisk nede på det laveste antal katte nogensinde(vi har 3 nu)...hvilket er meget trist at tænke på..jeg ville rigtig gerne hvis vi kunne få generationen til at løbe videre...men det kan vi desværre ikke, da Minnie, og Stribe er sterilliserede..Harald er dog ikke kastreret, så der er faktisk stadig håb, og han er også en fantastisk kat..vi skal bare have fat i en hunkat..:-Phaha..jeg planlægger en date..


Vores katte stammer nemlig fra min allerførste kat sorte, som jeg fik da jeg var 6 år...<3
Ej..det her ser bare SÅ forkert ud..der burde være 4 skåle...


Jeg gik igang med at lave blog, for jeg var lidt bagud, pga de her dage.. 

Og skiftede min baggrund.




Nogle gange når jeg sad og lavede blog, så klikkede jeg med tungen, og så kiggede Prudst hen til mig, og jeg sad bare og grinede af hende, fordi at hun jo er så sød og bare glor på en....hun sammenligner jo klikkelydende med mad, da det var sådan hun vidste hun skulle have mad..

Hun lå altid og fladede ud i stolen..og så kunne man høre hendes små snorkelyde.


 Nu var der badehotellet. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar