lørdag den 20. februar 2016

Solskinsdag i Flensburg-Onsdag den 17 februar 2016.

Det er da nogle super fine ringe.
Jeg er mest til guld, så den ville jeg helt klart vælge.
Det her værelse er da meget hyggeligt.

Lampen er godt nok lidt for meget i et soveværelse, men den kan da være hyggelig at ligge og kigge på.
Det er sandt..dem der søger eventyr, de får skam eventyr.
Du får IKKE eventyr bare af at sidde hjemme i din sofa..men det er faktisk også løgn..for hvis du tænder dit tv, så får du skam også lidt eventyr..men den rigtige eventyr ved at gøre det selv, er bare   megetbedre..



 Ouuff!!..han er virkelig cute ham der...MEN jeg ved jo ikke om han har den rigtige personlighed..men lækker, det er han skam..



 Idag fik jeg øjne kl 09:00. 


















  







Mig, Ida og Alice ville nemlig gerne til Flensborg igen. 

Da kl blev 11.00 kørte vi til Sønderborg.







Vi parkerede bilen i borgen igen.




Bussen kom 11:50, så vi havde ikke så travlt.




Vi købte en romkugle til os hver.









Og så gik turen afsted til Flensborg. 



Vi sidder jo altid på bagsæderne.

Så kørte bussen afsted med os.





Vi sad alle  og gnaskede på vores romkugle.

Kender i det, når i spiser en ting i en bus, og i så kommer til at få øjenkontakt med buschaufføren  i spejlet?..det er bare invastigerende.




Vi havde også en kakao med.
Jeg vil gerne være færdig med denne bog inden mandag, så jeg kan få den afleveret på biblioteket, så jeg sad og læste i den, på vej i bilen.

Endelig kl 13.00 ankom vi til Flensborg.
Det er noget med at der er blevet set 2 delfiner i Flensborg fjord.
Jeg ville så gerne se dem..men vi så dem selvfølgelig ikke.

Jeg har aldrig set delfiner før..men ej..det er sådan nogle skønne dyr..jeg virkelig gerne vil se.






Der var lige en måge der lettede, da vi gik forbi den...men den var nu ret sød.


  

Til først gik vi bare lidt rundt og kiggede på gågaden..







Den der F.R.I.E.N.D.S. restaurant er vidst blevet etableret og konstrueret efter den rigtige F.R.I.E.N.D.S. restaurant i serien Friends.

Men den har aldrig rigtig åben, når vi er der..det ligner også bare sådan en mærkelig natklub.









Så gik vi ind i centeret. 






Vi bestilte os lidt godt tik ganen.
Jeg valgte selvfølgelig kakao.
Ida Cappucino og Alice valgte ikke noget, da hun sad og tog øreringe i sine ører.





Efter noget tid gik vi over til det "frugt-sted", der er i midten af centeret..de har nogle mega gode smoothier.


Men vi valgte istedet at bestille en smoothie fra Immergrûn, der ligger overfor smoothie-biksen.



Den var også rigtig god. 
KJeg fik den der hed Tropic sprinter.


Vi gik derfor og drak den på vej ud af centeret.


Vi ville op til det der museum der ligner et slot.




Man kan tage trapperne..ja...men..det gjorde vi ikke..


Vi tog de der "underlige trapper".






 Derefter gik vi ind på den der uhyggelige kirkegård.

Bare ALDRIG gå derind ALENE..for der har nemlig været en forbrydelse her engang..det læste jeg i avisen.. 













































Der sad vi i lidt tid og nød naturen..






































 
Yaaaay, ogvi kom til Hans im gluck igen..



  

Vi fik bestilt det samme som sidste gang igen.

Jeg fik bestilt eine mittagsmenu mit advocado burger und salat.











Til sidst fik jeg bestilt en hvid kakao..men det var en fejl, for jeg er egentlig ikke så glad for hvid chokolade, så næste gang bliver det dunkel kakao.
Alice bestilte the og Ida fik en cappucino.


  



  


Vi sad der i omkring 2 timer ca.

Derefter gik vi over i euro shoppen. 




Vi skulle lige ind og se i centeret en sidste gang inden vi ville med bussen hjem. 

Denne parfume var faktisk ret god.







 Da tiden nærmede sig til at bussen kom, ilede vi ud for at finde bussen.  




Den skulle komme 8 minutter over, så vi nåede det. 

Gulvet var meget smukt belyst op.





På vejen hjem sad jeg igen og læste i min mog.




Nu var vi i sønderborg igen.

Ja..jeg er blevet medlem af en ny gruppe på facebook.


 Hvis vi kørte ud af borgen inden den var 25 ville vi spare 12 kr, så vi løb alt det vi kunne hen til bilen, for at komme ud. 



Vi nåede det...


Og vups, så var vi hjemme igen. 


Jeg havde fået købt nogle mega nuttede vaskeklude, der folder sig ud når der kommer vand på.


Og noget chokolade.



Og et par lækre snacks til kattene. 

Det skal lige siges at de ELSKER dem....Det er sådan noget flydende stads..det er ret mærkeligt...




Og nogle gevaldigt sure tyggegummier. 

And some popcorn.
Chokoæaden var rigtig flot.


 Jeg fik en god ide...så jeg varmede noget mælk..



Målte det af o et kop..hældte det ned i en lille gryde. 

Og puttede chokolade op i mælken i glasset.

Det varfaktisk ret lækkert.





Vi sad nemlig mig så mig og baronessen.


Og bagefter Silas, Johannes, Maggie My og Louise.


  














Ingen kommentarer:

Send en kommentar