fredag den 26. februar 2016

Ny mobil Iphone 6-Tirsdag den 23 februar 2016.

 Faktisk så forstår jeg ikke hvad folk mener når de siger silence is the most powerful scream..Jeg synes ikke der er noget skrig i stilhed?..stilhed er bare stilhed og helt normalt.

 Jeg har godt nok aldrig haft 20 ubesvarede ring fra mor..men det er ikke så sjovt at misse opkald fra personer.

Ingen internetforbindelse er ikke så slemt, for man kan jo bare finde på noget andet..dog er det meget irriterende hvis man har en skoleopgave for, eller noget der er enormt vigtig at tjekke på nettet.

Jeg har aldrig haft en "vi SKAL snakke sammen" besked...

At et brugernavn eller en kode er stavet eller trykket ind forkert..er det VÆRSTE lort ever...ej..det hader jeg..simpelthen..og når man så skal ændre det hele tiden..derfor har jeg skrevet mine koder og brugernavne til alt op...så slipper man for det.
 Jeg elsker kombinationen af den laksefarvede og sølvglimmeret.
Det er perfekt at man lige "shiner" det laksefarvede op med noget rigtig "bling".
 Jeg er egentlig ikke så vild med leopard, men jeg må sige at dette negledesign er ret smukt, og i stille og rolige farver, der igen bliver "shinet" op med noget "bling"

 Stod op kl 09:00.



Da jeg gik nedenunder så jeg at der var kommet en stor pakke, og jeg vidste nemlig godt at der ville komme en pakke med vores nye mobiler her en af dagene.

Jeg gik op og vækkede Ida, da hun havde fri.

Alice var i skole. 





Vi fik dem ud af pakken.
Indpakningen er super flot.




Waaauww..da jeg så den var den bare KÆMPE stor, men rigtig enkel og elegant.


 Jeg HADER sølv på mobiler(dog ikke på smykker)..men jeg må ærlig indrømme at den faktisk var ret flot..dog kom der et cover på lige efter, for jeg har ikke lyst til at smadre den med det samme..jeg skal også have bestilt noget panserglas..for jeg ved bare at jeg kommer til at tabe den.



 Den skulle lige opdatere, da jeg havde tændt den.
 Jeg kunne ikke rigtig finde ud af at overføre mine gamle ting til den nye mobil, da min Icloud-kode ikke rigtig virkede...det forstod jeg ikke rigtig hvorfor, for min kode virkede fint sidste gang..


Så det sad jeg lidt og bøvlede med i lang tid...og blev mere og mere forvirret og irriteret.


Efter en time, gad jeg ikke mere at bøvle med det, så jeg opgav o g oprettede mobilen uden at den gemte alle mine ting fra den gamle mobil.
 Her kan man se hvor smadret min gamle mobil er..ja..det er ikke et kønt syn.


Den er faktisk ret fin den nye...Jeg tror jeg kommer til at kunne lide den så meget, som jeg har elsket den anden.

Det ser så fedt ud, for det ligner at det kommer ud af mobilen..altså 3D-agtigt.




  
 Lidt efter gjorde mig og Ida os klar, da vi ville ud og hente Alice i skole.








Min mor var igang med at rydde op i et af vores skabe, og fandt et af hendes gamle armbånd..det fik jeg lige lov at låne til Sønderborg..det er et rigtig flot armbånd. 









Da vi havde hentet Alice var vi lige en tur i normal.







  

 Og i kvickley.







Min far elsker jo abrikoser, og så spurgte jeg igår om jeg måtte smage dem.
Jeg kunne faktisk godt lide dem.

Man må dog ikke spise for mange, for så kan man godt få knald und dyndsheisse(det kalder vi tyndskid her i vores familie) 

 Så jeg købte abrikoser.
det smager heller ikke godt når man spiser mere end 4-5 stykker adgangen.
 Nu kørte vi hjemad.



 Da jeg kom hjem skulle jeg lige snakke med Telia.
Jeg havde jo fået et nyt nummer, men jeg vil meget gerne beholde mit eget nummer..for jeg gider ikke at have et nyt...
Vi fandt ud af at de havde lavet en fejl med simkortene, så de ville sende os de rigtige simkort, sådan at vi får vores egne numre på de nye mobiler.

De nye simkort skulle gerne være her i næste uge.




Jeg var lige ude for at se til kattene.

Der kommer Harald.












Mig og Harald vandrede bare lidt rundt.
  
  



Inden vi fik hestene lukket ind.




Så fik kattene deres middagsmenu.




Om aftenen gik jeg op på Alices værelse og chillede, og snakkede om mobilerne og kiggede på aps.

(Ida og Alice fik jo også deres nye mobiler idag)



Jeg sad og lavede min mobil ligesom den gamle.
Altså så alle aps nærmest sidder identiske på den nye, som de sad på den gamle.

For jeg kan huske at jeg brugte lang tid på at sortere dem og indsætte dem i ordentlige mapper.










Nu fik jeg også en fin baggrund, med Prudst på.



 Og en låsebaggrund.


 Hahaha...jeg fandt ud af at de der snapchat filtere også virker på fjernsynet..

De er SÅ sjove, og man kan bare ikke lade være med at skrald-grine..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar