tirsdag den 9. februar 2016

Rengøring i bare fødder-Mandag den 8 februar 2016.


Årh, jeg ville elske hvis der var en kat der ville destruere mit toiletpapir, det er så sødt, og det viser jo bare at der er en kreativ og nysgerrig kat.

Jeg har dog aldrig prøvet det før, for mine katte kan ikke komme ind på vores badeværelse.

 Hahah, det tidligste jeg har været oppe er 05:25, da jeg arbejdede med grise..det var faktisk dejligt at stå tidligt op, bortset fra at der var sindsyg koldt og mørkt om vinteren.
 Ej, ja..det hader jeg..især hvis der er folk omkring, for så sidder man bare der og smiler og bliver rød i hovedet...faktisk så synes jeg det er lidt mærkeligt at få komplimenter..det er jeg ikke så god til..for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre eller sige..haha :)
 Hahah, ja der ernogle der har en ret hæftig kage i hovedet..det kan jeg ihvertfald huske i ca 2004-2009..det var kagernes tid.



 Ja, man går lige 2 sekunder, og så har hun taget ens plads..det er virkelig sødt...jeg elsker når hun gør det.


 Jeg ville lave en smoothie i går aftes, og der var nogle gigantiske blåbær imellem..shit man.



 Idag kom jeg op kl 06:00, da jeg skulle hen på kattehjemmet.
 Jeg starter altid morgenen med at læse avisen.

 Og drikke the..jeg prøver ihvertfald at nå det.

Hahah, for jeg er ikke så god til at drikke varme ting..jeg brænder mig ALTID...det er ikke rart...Men jeg har fundet ud af at jeg elsker at drikke min the eller kakao i et af disse pap-krus(jeg ved ikke hvad det hedder)
























Far var så sød at køre mig ogAlice op til bussen...det tager 2-3 minutter.







Jeg har fundet en ny sang der hedder ork med Rihanna, og jeg elsker det omkvæd hvor hun synger i be work work work work work, the way you work a line line line line line...eller noget i den retning, det lyder så sejt.


 Inde i bussen.




 Jeg elsker at høre musik i bussen, men jeg er ikke stor fan af at der bliver brugt så meget strøm på mobilen.
 Denne sang(marvin gaye) er så ødelagt for mig, siden vi danser til den til zumba, så jeg tænker hele tiden dansen for mig, når jeg hører den.








 Jeg smuttede lige hurtig ind i borgen og gik på toilet..Det regnede også ret meget, så jeg kunne lige undgå regnen.








 







Jeg havde ikke de bedste sko på, til når det regnede, så de blev selvfølgelig våde af at gå ude i regnen... 


Så jeg gjorde rent  i bare fødder..Kattene..især de to små big bear og two legins..de var all over med, og slikkede på mine tæer og bed i dem(rimelig ulækkert faktisk)..men jeg har aldrig grint så meget som idag..hahaha..det var så sjovt.









 








Slåskamp imellem Ilse og Mr baddaby. 


Mr baddaby er den med det hvide.
 Ilse er den sorte.
 Zolans makker lille liv er blevet solgt, så nu sidder han selv i buret....det tror jeg også han synes er rart.
 Lille Brunello er der stadig..jeg elsker den lille kat :-P..og det er ikke engang min..


 Brunello til venstre og lille Tumle til højre.






 Kl 12.30 var jeg færdig, og kunne tage hjemad.











 












 Jeg skulle lige i kvickley og handle lidt. 






 Lige en tur på biblioteket og hente en bog, jeg fik lånt for 2 dage siden.





Jeg møder meget tit Rachel fra årgang 0, da hun jo går på Euc syd i sønderborg.

Jeg synes ikke man skal gøre så meget ud af det, for hun er jo også et menneske lige som os andre, der er bare flere der kender hende, end flere der kender mig, eller dig.
















 Jeg havde omkring 20 minutter til bussen kom, så jeg sad lige og læste lidt i blade.




 Nu måtte jeg hellere komme afsted hen til bussen.


  





 Det blæste bare en hel storm på vej hjemad..















Så var jeg hjemme.



 Jeg har låne en drømmebog af Michael Rohde, fordi jeg bare synes den så spændende ud, og den er skrevet så man forstår den.
 Jeg skulle også lige prøve noget nyt musli.




  Nu kunne hestene godt komme ud.



Jeg glæder mig til at der bliver mindre smattet ude på marken...for det er ikke til at gå i.




 Pinkey giver lige Bruno et lille skub.










Jeg fik mig et stykke brød. 

Prudst hyggede sig bare lige i stolen.





Efter 2-3 timer ude på marken, var det tid til at komme ind igen.




  



Minnie var den eneste til mad idag..det sker sommetider at de ikke lige kommer til tiden, men så får de noget når de så kommer. 









 Om aftenen lå jeg henne ved kakkelovnen og varmede mig og hyggede med youtube.

 Bagefter var der badehotellet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar