torsdag den 11. februar 2016

Babybilleder-Onsdag den 10 februar 2016.

 Jep....Nu er der gået 4 år.....what to doo....Der var faktisk engang en jeg kunne lide i 11 år...så kan man bare se hvor dårlig jer er til at snakke med drenge..
 Årh..gid det var mig...jeg vil så gerne have en hund,men min far vil ikke så gerne have dyr indenfor.
 Selvom jeg  er 21, så har de skam stadig noget at skulle have sagt...nogengange er det lidt irriterende, men de passer jo stadig på mig.
 Omg..Hun er like 24 år ældre end mig, og hun ser bedre ud end mig..Nå, hun er jo også kendt.

Jeg kan ikke komme videre i mit spil, for jeg skal have 30 diamanter for at komme til bane 32..og man kan højst få 1-2 diamanter om dagen.

Man kan også gå den nemme vej, med at betale 16 kr, for at komme over på den næste bane,men jeg har ikkelyst til at bruge rigtige penge. 




 Jeg fik skiftet min baggrund igen.

 Jeg sad og lavede blog imens jeg spiste min fritt.
















Jeg skal jo snart have en ny mobil, og jeg har valgt at få en Iphone 6s, fordi at den er tynd, og kan være i min lomme..den er godt nok større end iphone 5s, men mon ikke det går.

Dens kvalitet er også bedre hvis jeg nu taber den, og jeg taber min telefon rigtig rigtig meget..jeg er ude meget af dagen, hvis jeg ikke skal noget, og går også ofte tur osv..og der kan jeg komme til at tabe den..så holdbarheden er vigtig for mig.




Jeg er meget i tvivl om  det skal være en rosegold eller en guld.. 
  




I nat drømte jeg at jeg kunne flyve....jeg havde en lille firkant af bobleplast med mig overalt...den skulle jeg gnide på, indtil den blev elektrisk..derefter skulle man stille sig på den, imens man bukkede sig ned og rørte ved sine fødder, så det gave en forbindelse, og så begyndte man lige så stille at lette...man måtte selvfølgelig gerne slippe sine fødder bagefter.


Man kunne flyve lige så længe at væsken i bobleplasten var der, og derefter skulle den lade op i en halv time, hvor den bare ikke blev brugt, for så kunne væsken komme ind i boblerne igen, så den var klar til brug efter den halve time. 




Jeg kom op kl 09:00. 


 Avislæsning. 




   









   
  
Prudst lå og hyggede sig.
 Nu skulle jeg altså have min pølse...







 Kvaliteten er heller ikke så god på min mobil mere, da der er en stor revne foran kameraet.



 Lidt efter gik jeg op på mit værelse, da jeg skullesortere en hel masse tøj.

Vi har været ved at rydde op på vores loft, og fundet så meget tøj..Ida var den første til at tjekke tøjet igennem, jeg var den næste og Alice var den sidste. 


Vi havde fået samlet 2 poser sammen.

 Det blev smidt ud på min seng.




Denne her nederdel fik mig i sommerhumør...virkelig meget.
Det har været min lillesøster Alices nederdel, men den vil hun ikke have mere.
Jeg ville faktisk gerne overtage den, men den øverste knappe sidder lidt stramt..såå, det er jo ikke så lækkert når dellerne er på vej ud, haha..
  












  
 Dette bælte var mit ABSOLUT ynglinsbælte i lad os se årrækkerne 2007-2011...jeg var helt vildmed at spænde det rundt om maven på mange af mine bluser..jeg sys det var såå sejt..nu synes jeg bare det er underligt..men ja..jeg bruger det ikke mere...men jeg kan ikke få mig selv til at smide det til genbrug. 

 Jep sådan der...(billedet er ikke særligt godt, lille revne ved kamera gør det sløret, og jeg blev nødt til at holde en trøje foran, cause i had no pants on...og det vil i ikke se.)



 Alt det jeg kunne få mig selv til at komme af med fra mit skab..



 Vi fik samlet meget sammen.

Dog fik jeg også overtaget meget fra Ida og Alice.
Jeg har det fint med at overtage tøj fra Ida og Alice..vi deler alligevel ret meget af hinandens tøj.

Dog er jeg den mindste og laveste af os 3,så jeg kan bare arve tøj fra dem...smaart.

 Så kom hestene ud.



  













   



Jeg sad lidt i stolen sammen med Prudst, da jeg lige skulle se married at first sight england..det følger jeg jo med i.





 Da jeg havde set det færdigt, gik jeg ud for at muge en smule  ud, da dyrlægen kommer i morgen, for at lave pas til hestene...det er jo en lov og ordre at ALLE dyr og heste skal registreres.



  


Så kom de små bananer ind..de havde været ude i 2-3 timer, as always. 

Om sommeren er de ude meget længere..



Prudst havde tag-selv-bord, da jeg lavede kattenes mad. 


Jeg havde nogle nudler inde i skabet, som jeg lige lavede.








AD..det smagte ikke særlig godt..jeg smed dem ud efter 5-6 bidder.. 

 Jeg gjorde mig klar til at tage afsted til zumba..



 Ida kørte mig op til bussen.



Jeg har været så træt de sidste 2-3 dage, når det er kommet til aftenen..jeg ved ikke om det er mine øjne der driller mig, ellers så er det fordi vejret er så gråt og trist..årh..lige for tiden, så glæder jeg mig SÅÅÅÅ meget til sommer.




  



Men da jeg kom hen til hvor vi har zumba, så var der ingen der, undtagens en anden dame fra holdet..vi snakkede lidt om at det måske var aflyst..så vi kiggede inde på facebooksiden, og baam..der stod det...det havde vi overhovedet ikke set. 






 Jeg sad lige og ventede indenfor i 10 minutter, da jeg ikke gad at vente udenfor...da jeg hader mørke, og meget nemt bliver paranoid når det er mørkt.

Yaay, min bus var der lige da jeg kom derop..det værste er når man skal vente alene i mørke..det kan jeg slet ikke lide..så hellere vente alene når det er lyst eller sammen med en..



Min far hentede mig, da jeg var stået af. 

 Hjemme igen igen...jeg havde ellers glædet mig så meget til zumba i aften..næste onsdag er der vinterferie, så der skal vi ikke komme..så det er først om 14 dage..der er det forhåbentlig også lysere..i hope soooo...jeg glæder mig til at skulle gå hen til bussen, for jeg hader at skulle være afhængig af min far der skal køre, for han har altid så travlt.




 Prudst får lige en frikadelle.


Min mor havde lavet frikadeller...jeg ELSKER min mors frikadeller...de er SÅÅ gode.

 Har i hørt om det der Boba juice eller bubble juice..jeg er lidt forvirret omkring hvad det hedder..Men hvis det er dem på billedet, så er det det rigtige jeg snakker om.

Man kan få dem i USA, mener jeg nok...

Jeg har hørt en fantastisk nyhed..MAN KAN FÅ DEM I ÅRHUS OG I KØBENHAVN...åååhhh....Men så tit kommer jeg heller ikke til de landsdele..MEN når vi skal til coldplay og Justin Bieber koncert, så håber jeg virkelig at vi kan opsnuse dem..Jeg har store forventninger..











 Mig og Alice sad og kiggede på babybilleder og bare billeder af os generelt..Jeg elsker at se billeder fra da vi var mindre..det gør mig så glad og lykkelig at se dem.

Selvom jeg ikke kan huske hvad vi lavede eller hvad vi snakkede om, så ser det så hyggeligt ud..vi havde en god barndom..
Her er det mig og min farmor, dengang min farmor og farfar boede der hvor vi bor(vi bor i det samme hus, det er bare splittet op til 2 husstande)
 Her er det mig og min far på en strand.
 Hahah..her er det fra en af mine børnefødselsdage, med nogle fra min klasse.

Jeg kan huske at vi skulle ud og finde en skat(her mener jeg slik) der var gemt på marken.
 Da jeg var lille, så hadede jeg når solen skinnede i mine øjne, så når vi kørte bil, så sad jeg altid og skreg...haha..min mor ville være så sød at hænge noget stof op foran vinduet, men det kunne jeg heller ikke lide, så der skreg jeg også..Haha..nemt barn.dk.





Jeg har gået til gymnastik siden jeg var 4 år, så et billede i gymnastiktøj skulle der også til.

Vi havde vidst lige været til gymnastikopvisning her. 

 Der er mig, Ida og lice ordentlig ude at kælke.
 Her er mor, far, Ida og jeg.

(Alice var ikke født endnu)
 Min bedstefar Holger (ham på billedet) var den ALLERFØRSTE jeg smilede til..og det var faktisk på dette billede...Han var SÅÅ stolt..Min bedstefar gik bort i 2004(for allerede 12 år siden)..jeg savner ham SÅÅÅÅ meget.
 Her var jeg måske kun et par timer gammel...gud hvor var jeg lille..og det er min allerførste bamse, der ligger ved siden af mig.
 Min allerførste jul, sammen med min bedstefar..
 Inden jeg blev født, købte min mor og min farfar en hund, som kom til at hedde Lasse. og det er ham på billedet.

Lasse er 5 måneder ældre end mig.

Vi havde ham i 13,30 år( der var jeg 13 år)..så ja..jeg er faktisk vokset op med en labradorhund.

Åh..jeg savner ham også så meget..Han var en stor og dejlig hund..(det er nu 8 år siden)



 Her mig, min farmor og Ida.
 Ja, jeg kravlede altid ned i alt jeg kunne kravle ned i..her sidder jeg i vores vaskekurv..jeg kravlede også engang ned i vores toilet..
 Her er jeg sammen med min farfar, på vores græsslåmaskine, vi stadig bruger til at slå græs med.
 Min mormor og bedste havde også en hund, som blev kaldt Minka..den har også altid været i mit liv, siden jeg blev født.

Jeg ved egentlig ikke hor lang tid den var i mit liv, for den blev gammel og gik desværre bort.
 Vi fik hestene før jeg begyndte i skole(jeg begyndte i skole da jeg var 6 år i 2000)..Her er Pinkey.
 En af de allerførste heste jeg blev "venner" med, var denne skønne hest, jeg ALTID skulle hen og klappe, da jeg var med min far på arbejde.

Den hestvar så smuk..

 Jeg elskede at vores mor gav mig og Ida det samme tøj på.
Det var vidst det....for idag..:P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar