tirsdag den 2. februar 2016

En god hjemmelavet burger-Mandag den 1 februar 2016.

Hvis i ikke kan se hvad der står, så står der " I jumped down into the toilet"

Jeg har kun prøvet at vores kat Prudst hoppede ned i toilettet en gang, ellers så hopper vores katte ikke sådan ned i toilettet.

De 3 andre er jo også udekatte, så der er grænse for, hvor tit de møder toiletter.
Hun har HELT sikkert en million dollars,(eller hvad de bruger derovre) end mig..hendes forældre er jo stjernerige.
Kort fortalt, så står der noget med (tag dette her på, og mig på det og det sted..)
Og så er det ene så noget mere "almindeligt" tøj, og et mere "almindeligt" sted...mens det andet er lidt mere "formelt" tøj, og et mere "formelt" sted.
Waaauww....dette er virkelig virkelig smukt..Man kunne nærmest indramme det.


Jeg fik lavet et instagram med Lee Ranaldo.



Jeg drømte at mig, Ida, Alice og far(vores mor skulle på arbejde, så hun kunne ikke komme med)
Min far havde købt et rigtig billigt sommerhus, som han ville leje ud..han havde købt det aller billigste sommerhus, der var.

Han havde ikke set det endnu..

Min far syntes at det kunne være rigtig fint hvis vi prøvede at sove i huset den første nat, så vi tog alle sammen derud.

Da vi kom derud, havde vi lidt svært ved at finde sommerhuset..men lidt efter fandt vi det, og det viste sig at det bare var et lille blåt skur, med tilhørende faldefærdigt hus, hvor der lå murbrokker og sten indeni.






Det var en rigtig mærkelig drøm.. 




Idag skulle jeg hen på kattehjemmet, så jeg stod op kl 06:30. 





  








Vi havde slet ikke mere yoghurt i køleskabet.

Vi havde mælk, men ingenting at putte i...så for første gang i hele mit liv, spiste jeg rugbrød til morgenmad.


Far kørte mig og Alice til bussen.









 Himmelen var bare  SÅÅÅ smuk her til morges.
Det var virkelig ærgeligt at jeg ikke havde mit spejlrefleks kamera med.










Inde i den dejlige varme bus.








På vej derhen mødte jeg en rigtig smuk hvid kat, der gerne ville snakke.
 Katten kom bare løbende glad uf fra hækken.





















Hahahaah..der var nogen der havde pillet ved radioen, så den stod på opera og klassisk musik.

Jeg kunne ikke rigtig stille væk fra kanalen, fordi der var blevet tapet et låg på knappen, for at man ikke kunne stille om..haha..så den stod  på klassisk musik og opera i de timer jeg var der.











Nuurh Lille Brunello er der stadig..hvor ville jeg ønske at jeg måtte få ham..han er perfekt og vi bonder godt sammen..men ellers så håber jeg han får en rigtig god familie, der vil elske ham.:) 


Jeg var færdig ved 12:00-tiden.


Det regnede og regnede og regnede.

Den der følelse hvor man bare har en lang gåtur foran sig, hvor det regner på samme tid, og man ved bare at man bliver mere og mere gennemblødt af regn end man i forvejen er.



Jeg havde ikke en vandfast mascara på, så man ved bare at det eventuelt ender med sorte klatter under øjnene..
















Jeg skulle dog lige på biblioteket inden bussen kom. 



Jeg skulle aflevere bogen med hunden på forsiden der hedder det røde halsbånd, og mgp-dvdén. 


  

Nu skulle jeg lige hurtig på wc, og derefter med bussen hjem.



  



















Det føltes godt at komme ind i tørvejr.

Min mobil havde ikke så meget strøm, så jeg havde den på flyfunktion, for at spare strøm, til turen hjemad i bus...så jeg havde ikke set Idas besked.
Jeg ville egentlig gerne have været med til Flensborg, men jeg var på vej hjem med bussen, og var drivvåd, over alt, af at have gået i regnen...det ville have været lækkert at kunne nå at komme hjem og skifte tøj og så komme med til Flensborg...men det kunne jeg desværre ikke nå.





Nu skulle jeg lige gå de sidste minutter i den silende regn, før jeg var hjemme.








  

Hjemme.








Jeg fik tændt op i kakkelovnen, så alle mine våde ting kunne tørre.
Jeg var ret sulten, så jeg lavede mig noget mad.
Løgene blev lige stegt lidt på panden.
Det var dejligt at jeg lige fandt noget kød ude i fryseren, der var perfekt til lige at putte på panden.


Jeg elsker at kommentere inde på novas side, så jeg kommenterede med dette.




Den så også rigtig rigtig lækker ud. 














Jeg sad og spiste den imens jeg så saccone joly, og selvfølgelig delte jeg også med Prudst.








 




Jeg har fået endnu en pakke med posten.


Som var endnu en mat neglelak. 








Lidt efter gik jeg ud for at hente lidt træ. 








 Og kattene fik deres mad.







 Jeg lavede en "spand" the, og sad og lavede lidt blog.

 Nu var der badehotellet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar