søndag den 7. februar 2016

Pandekager til morgenmad igen igen-Lørdag den 6 februar 2016.


ÅH,..ja..det er sandt.. 

 Ej, haha.. det er altså ikke alle der er sådan der :)


Ej, det var det allerbedste da man var lille.
Man kunne bare falde i søvn, for så vidste man at man vågnede op i sin seng næste dag, for ens forældre bar en op i seng.

De ville nok ikke vække en, for så gider barnet ikke i seng igen.

Når jeg får børn, så vil jeg helt klart bære dem op i seng, hvis de falder i søvn...det er så sødt.

Der  er seriøst Altid nogen på toilet, når jeg skal på toilet eller i bad...det er SÅ irriterende, får man vil jo gerne have lidt privatliv, når man er i bad eller sidder på toilet.

Men det er helt vildt..toilettet kan være frit i 3-4 timer, og så ENDELIG når man skal i bad eller på toilet, så er der også en anden der skal.. 

Hvorfor????





 Vi kom alle op kl 09:30 ca. 



    
 Alice begyndte at lave pandekager.



 Jeg lavede mine negle imens:-)



Pandekagerne blev vildt gode :-D 


Efter at vi havde spist pandekager, snakket en hel del, og bare fjollet rundt, fik Jeg skiftet min baggrund, da Alice ikke kunne lide den, hhaha :-P

 Og derefter lagde vi os alle ned på gulvet med tæpper på...Jeg ved det..vi er en skør familie^^..men whatever hellereskør end idioter.

Nu kunne hestene komme ud og få noget luft.





















Lidt efter gik jeg lidt rundt for at finde materialer til at bygge en kattebakke til stalden, da kattene sover i stalden og vi vil ikke have at de skider på noget andet end en kattebakke.



Jeg gik derfor ud i min fars værksted..han har ALT undtagens søm..som jeg skulle bruge..han havde skruer,men ikke søm.

Jeg kunne ikke finde hans boremaskine, da han jo har den med på arbejde..så den kunne jeg ikke bruge.

 Jeg fandt dog lidt jeg kunne bruge.



 Ja, den bliver altså ikke så professionel, men den er ikke så dyr i drift.

 Kattene sidder bare og glor på en under hele processen.







Min mobil døde af strømtab, så jeg kunne ikke rigtig dokumentere min flotte kattebakke..den er godt nok heller ikke færdig endnu.




Lidt efter kom hestene ind.










 Og kattene fik mad.





 Nu vil jeg ind og se danmarks indsamling med familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar