søndag den 7. februar 2016

Jeg sidder i en kasse-Søndag den 7 februar 2016.

 Der står " i keep your toes warm at night"

"If they move, they will be punished"

Sikke en rar kat, haha :-)

Men ej, hvor må det være dejligt at have en kat liggende på sine fødder..det må være så dejligt varmt.
 Ja, dig der..dig der kigger på..I love you man!:-P

 Oh diss...ej..man behøver altså ikke at være smuk eller lækker, for at have en kæreste, ven eller veninde.
Alle mennesker er smukke inde og udvendig.

Dog er der desværre folk der er store idioter indeni, men smukke udenpå..og der mener jeg folk der er snobbede eller folk der er tilhængere af terror eller tyveagtige hensigter.

 Kan vi ikke blive enige om at Rihanna, virkelig er smuk med alleulige slags hårfarver, hårlængder og hårfrisurere.
Jeg ville virkelig gerne kunne work that kind of hair out.

  
 Jeg fik lavet et billede på indtagram i går. 





Her i går ville jeg egentlig gerne have haft set danmarks indsamling, men der var lige startet en film, der så rigtig god ud på kanal 4..og jeg var alene inde i stuen, så jeg satte mig til at se den.
Det var den der chasing liberty.


 Ej, den var altså rigtig god.





 Ham den ene skuespiller var altså en labre larve...hahah..gør i også det...altså søger skuespillerne efter en film ,bare fordi.











Da jeg havde et filmen færdig, så vi lige det sidste af danmarks indsamling.
Jeg støtter hvert år med 300 kr, så det gjorde jeg også i aftes.




De fik samlet 97 millioner ind og et par tusinde.

Sidste år fik de samlet 100 millioner og et par tusinde ind. 



Her til morges stod vi op kl 09:00.



Og fik søndags morgenbord. 





















 Ja..vi bruger helt vildt meget træ her om vinteren..men vi har også vores egen skov..sååååååååååå...

 Jeg fik lige lukket hestene ud først.


 Harald sad bare og spiste græs..det gør han nogengange.




 Nå..jeg besluttede mig for at reparere hegnet lidt.












 Og sætte et par nye "pløkker" i jorden.










Derefter hentede jeg lidt mere træ, og fyldte vores trævogn op.


 Kattene er hos en hele tiden..de laver ikke andet end at sidde og kigge på en..det er så sødt..for jeg føler virkelig at de sidder og passer på en.

 Hov..det ser ud til at Harald ikke lige gad at glo på en mere..der er vigtigere ting at lave istedet for at glo på Mai-Britt:P


Jeg tog mig et bad. 




Og så fik hele familien kaffe sammen..og når jeg mener kaffe..så var det virkelig kaffe idag.

Altså vi har haft over 1400 overnatninger i vores bed and breakfast siden 1 december..så det er gået rigtigrigtig godt.. herhjemme hos os, når nogen har gjort noget godt eller nået sit mål, så fejrer vi det med negerkys..så derfor havde vores mor købt negerkys.

 Og franskbrød.




 Da Alice var lille, så havde hun rigtig langt hår, og jeg elskede det..fordi jeg elsker langt hår.

Hun havde hår helt ned til rumpen.

Jeg fik dog aldrig lov til at lave noget i hendes hår, fordi hun ikke gad at have det..det var jeg rimelig sur over.

Jeg plejede altid at sige til hende at hvis jeg ikke måtte lave noget i hendes hår, så kom løverne og spiste hende..(ja, rimelig ond storesøster)...men det virkede, for hun troede jo på mig.

Hun valgte dog at få klippet hendes hår til sin konfirmation og et par gange mere, så nu er det ikke så langt...og nu må jeg gerne lave frisurer i hendes hår...haha..

Så jeg lavede en rimelig kikset frisure, da hendes hår jo er etage og kort nu.






 Ja..jeg ved ikke lige hvad Ida og Alice lavede der...haha :-P

 Hestene kom ind, og kattene fik mad.







 I den der kasse hvor massagesædet var i, der var der en masse af de der seje flamingostykker....åh...åh.....




Jeg kunne ikke lade være...jeg blev nødt til at sætte mig ned i den,,og der sad jeg en halv time og så solen gå ned, imens jeg hørte på fuglene...fordi det bare var mega behageligt.
 Det var virkelig dejlig varmt, og det isolerede mega godt.









Det var så dejlig varmt at jeg ikke havde lyst til at gå op.


 Men min mobil døde 2 gange fordi den ikke havde så meget strøm på..


Så gik jeg ind, og nu vil jeg bare slappe af med noget youtube, og en masse the. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar