mandag den 22. februar 2016

Brørup marked-Fredag den 19 februar 2016.

Det ser virkelig lækkert ud.

Men havad det er..det ved jeg ikke..det ligner noget is af en eller anden art..
Ja..derfor reder jeg aldrig mit hår, når jeg har haft fletninger i, for så ligner det billedet meget godt.
Ja..pretty much..
Hahah.jeg føler faktisk ikke rigtig jeg havde en puberty..det er svært at forklare..jeg har altid bare været mig...så jeg tror ikke jeg var så forandret som 13-14 årig...men det med værelset kan jeg sagtens genkende.



Op kl 07:30.























Mig, Ida, Alice og mor skulle nemlig til Brørup marked idag.
Jeg fik min morgenmad.




Så kunne vi endelig komme afsted.
Nu er jeg jo færdig med den anden bog(den grønne), så nu har jeg en ny.









Og kl 11:00 var vi der.




Der var virkelig mange haller og MEGA mange ting.






Der var også bare propfyldt med mennesker.




























Jeg var lidt skuffet over at der ikke var nogle dyr..det var det jeg havde glædet mig allermest til. 































I en af hallerne lugtede der mega meget af toast..det var virkelig som om at der var en der stod og ristede toast i hallen..det var der bare ikke..det tror jeg da ihvertfald ikke.















Da vi havde været der i  ca 2 timer, kørte vi hjemad.

Markedet er hver fredag, så man kan altid komme derhen igen..

Jeg købte dog ingenting..jeg følte at det var lidt "beskidt" hvis man kansige det sådan, for der var så mange mennesker og så mange gamle ting.

Vi tog dernæst ind på Aldi i Brørup.

Her har jeg været mange gange, da jeg gik på efterskole i Dover(kongeådalens efterskole), som ligger omkring 10-15 minutter derfra...Jeg cyklede altid derhen.



Det er altid sjovt at komme tilbage igen..når man har haft sin hverdag her i 2 år.


 Vi havde fået købt nogle boller, som vi fik til kaffe.














Vi kørte lige forbi min efterskole, og holdt bilen stille ude foran den bygning hvor jeg har boet i mest.

Det først år, boede vi bare på værelset hele året, men ved andet år skulle vi prøve at skifte værelse 3 gange.

Kakao!!..Min finger ser virkelig underlig og bøjet ud.



Jeg smuttede lige hurtig med mor ind på biltema.





På vejen hjem sad jeg også også og læste.

Sidste stop var brugsen, da jeg skulle hente min goodiebox.







Vi var hjemme kl 16:00.










Ham mobilmanden ringede og spurgte om vi havde bestemt os, for hvilke mobiler vi ville have.

Og det havde vi...

Jeg ville gerne have en iphone 6s i rosegold eller gold....men jeg kunne ikke få en iphone 6s..men en iphone 6 kunne jeg godt få..


Så jeg valgte en iphone 6...jeg kunne dog ikke få den i andre farver end sølv, og jeg hader sølv..sølv er en afskyelig farve..men jeg kan ikke tillade mig at være kræsen eller en forkælet møgunge..jeg skal være taknemmelig for at vi får mobiler til kun 1 kr..så jeg tog den i sølv..og man kan jo sagtens tage et cover på den, og så kan man ikke se at den er sølv..

Ida og Alice starter i de små, så de tager en iphone 5s i sort(Ida) og i sølv(Alice)



Nu er de blevet sendt afsted, så de skulle gerne være her i næste uge.



Jeg gik ud for at løbe lidt rundt med Pinkey og Bruno.









 Lidte efter fik jeg dem ind, så de kunne få noget mad.

Kattene fik også deres mad.

Det ser SÅ forkert ud med kun 3 skåle..






 Jeg satte mig hen i stolen, hvor Prudst altid sad og læste i min bog.

Jeg plejede tit at sidde i stolen sammen med Prudst og se en film eller bare sidde der med hende og stene.




Lidt efter gik jeg mig en tur, imens jeg hørte gamle sange fra barndommen.




















Himmelen var virkelig magisk. 





























 Så var jeg hjemme igen.




 Jeg lavede mig en kop varm the.

Og læste lidt blog indlæg.
Jeg læser en del..jeg har dem på min linje, så jeg kan bare trykke og så dukker de frem..jeg kigger til dem ca hver 2 dag, så jeg ikke misser et indlæg.





Nu var der x factor.




Jeg har det ikke godt med at Jacob røg ud..jeg synes han var meget bedre end Sarah.


 Vi var blevet enige om at vi ikke gad at have slik i aften, så min farhavde købt æbler, pærer, vindruer og abrikoser...Det var faktisk ret hyggeligt.

Jeg har fundet ud afat jeg godt kan lide abrikoser..





  
Efter x factor kom der snowwhite and the huntsman..den var faktisk rigtig god, jeg faldt bare i søvn i slutningen af filmen.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar