fredag den 12. februar 2016

Single i New York-Torsdag den 11 februar 2016.

 Lige for tiden, så drømmer jeg faktisk ret mange drømme, som jeg heldigvis kan huske..jeg elsker at huske drømme, for drømme fortæller jo en om ting man har oplevet, ting man gerne vil opleve og eller bare ting du tænker på.

I nat drømte jeg også noget..


Jeg drømte at jeg skulle hente en pakke på brugsen i Gråsten..da jeg kom derhen, så sagde pigen i disken at jeg havde vundet 41 millioner på min lottokupon.

Jeg blev virkelig overrasket, og begyndte at tænke på hvad jeg skulle gøre med pengene.

Jeg ville give nogle til kattehjemmet, nogle til velgørenhed, nogle til mine venner og familie, sætte et par ind på min konto, og tage på en rejse.
 Det er et rigtig smukt billede.

Jeg elsker det sorte der smelter sammen med det blå.
 Ej, det er faktisk lidt klamt at tænke på at, den lille cola der er  proppet til randen med sukker.

Jeg prøver så vidt muligt at holde øje med hvor tit jeg spiser usundt og drikker usunde colaer osv.

Jeg drikker nok en cola hver 3-5 måned, og spiser nok usundt hver 3-4 måned, så det er ikke sådan at jeg ikke holder øje med det.
 Hahah..jeg elsker dyr der elsker dig så meget at de ikke forlader sin side, selvom man kun har været i skole eller på job i 6-7timer.





Idag stod jeg op kl 08:30. 



 Jeg elsker når Prudst sidder og sover, og laver de der små søde bevægelser.



















  





 Jeg startede dagen med at strigle hestene, da dyrlægen skulle komme, og lave et pas til hestene.
 Hun skulle komme kl 11:30-12:00, så jeg gik bare udenfor og ventede og ventede.







 Kattene var der selvfølgelig også.



 Æhm,...Hvad laver du Minnie. 
Hvorfor snuser du til Haralds mås.

 Sååååå lækkert..







  

 Ja, jeg forskrækkede Minnie, fordi jeg sys det var oplagt:)









 Jeg elsker når Minnie og Harlad "kysser".


 Vi gik bare og hyggede os lidt, imens vi ventede.


 Og nød vejret, for der var faktisk nogle dejlige varme stråler der hilste os.






Der  gik bare så lang tiiiid..så jeg gik indenfor.




Og spiste min salat, jeg havde købt i tyskland. 






 Uhm..den var faktisk rigtig rigtig god.



 Endelig kom hun..hun havde nok lidt travlt..jeg havde egentlig også tænkt mig at tage til sønderborg, men det havde jeg tænkt skulle være ved 11:00-12:00-tiden, men nu var det jo lidt for sent.

Jeg kan bedst lide at tage på tur eller hen til steder tidligt om morgenen..bare det med at stå tidligt op, tage afsted..og så komme hjem ved 16--17--tiden, og slappe af..det har jeg jo gjort hele mit liv..så det er det fedeste.

 De klarede det rigtig fint.

De skulle have "skudt" en lille chip ind i deres muskel oppe på siden af deres nakke/hals-noget via en nål.

Pinkey blev lidt bange og sparkede en smule bageud, men Bruno var bare ligeglad.


Så nu har de hver deres pas, og de er ca 20-22 år gamle..jeg tror jeg fik mit pas da jeg blev døbt.




Lidt spontant bestilte mig og Ida biografbiletter til single i New York.


 Alice skulle til noget MGP på hendes skole,med hendes klasse, så derfor kunne hun ikke komme med.

Derefter fik jeg lavet blog.
 Og lavede mine negle.








Noget kakao blev varmet.








 Nu kunne hestene komme ind igen.








Jeg glæder mig til at vandet trænger væk.

Bruno tager den lange ved udenom vandpytten..Han gør faktisk lidt noget sjovt noget..det er som om han gerne vil have at jeg viser ham vejen rundt om vandpytten, så an ikke får våde fødder..haha..



Kattene fik mad.




Lidt efter gik jeg op på mit værelse for at gøre mig klar til biografen.

I denne anledning, havde jeg faktisk glattet mit hår, hvilket jeg ikke gør så tit...for jeg vil ikke bruge varme på mit hår for tit.














 Filmen startede kl 18:30..så mig og Ida kørte i god tid.







 Nu var vi i sønderborg.
 Vi skullelige hen og hente og betale biletterne i biografen.



 Vi havde lige lidt tid inden vi skulle være ved biografen, så vi gik ind og kiggede på sko i Deichmann.





Jeg vil mega gerne have noglelange støvler, fordi jeg er begyndt at interessere mig for "højtaljede" sko..jeg synes det ser så sejt ud.


 De her var faktisk rigtig fine.







 Men de kostede 449 kr...og jeg vil ikke så gerne købe sko for mere end 250 kr..det er lige i overkanten..

Så hvis jeg bestemmer mig for at få disse sko, så skal de godt nok være i god kvalitet..ellers så gider jeg ikke.
 De her var også ret fine.


Men jeg synes ikke de passede til mig.
De var rigtig lækre at have på ellers. 






Jeg bestiller næsten altid en solomenu, når jeg er i biografen..det er en stor popcorn og en stor cola..Mener jeg nok..se det har jeg allerede glemt..

 Vi skal lige igennem de der hundrede reklamer først.

 Jeg har dog ikke mobilen tændt i biografen, da det er uhøfligt, hvis den ringer midt i det hele..
Jeg sørger altid for at skrue lyden helt ned.


 Den startede dog lidt senere, da de lige havde gjort rent efter en stor filmklassiker..


Da kl blev 20:30 var den færdig.

Jeg vil sige at den var meget underlig i starten, og jeg tænkte lidt at den var for meget, da der foregik en masse fester i filmen, fordi de jo var singler og skulle have det sjovt..eller hvad ved jeg..men jeg synes at budskabet til sidst i filmen var ret godt.

Der var der også på et tidspunkt.hvor jeg var ved at fælde en tåre, fordi der var noget ret smukt i filmen..Jeg kunne måske nok godt se den igen..
Men jeg vil ikke afsløre for meget.









Vi samlede Alice op på hendes skole, da de gerne måtte gå når de ville. 



Vi tog derfor ind på Mac Donalds og købte lidt at spise.
 Jeg fik mig en stor kakao og en hamburger.

Hamburgeren var lidt tør, så næste gang bliver det en cheeseburger.
 Jeg ville give kakaoen en 8,30-9 stjerner..for den var ret god, og jeg kommer meget gerne tilbage til en kakao igen en dag.
 Vi sad derinde i omkring 35 minutter, hvor vi bare snakkede og nød vores kakao.
Vi havde alle den følelse at vi ikke rigtig gad hjem endnu, men bare sidde og hygge os.

 Vi tog dog alligevel afsted igen bagefter.


Vi kørte ned til havnen i Sønderborg(der hvor badebroen er), for at kigge ud over lysene og bare løbe rundt på stranden.

Dog skal man aldrig gå på stranden alene i mørke(eller det må man jo selv om..men jeg gør det bare ikke)





  









Lidt efter kørte vi hjem.
  



Vi var hjemme kl 22:00.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar