torsdag den 18. februar 2016

Indkøb i netto-Tirsdag den 16 februar 2016.

 De rige og mægtige mennesker har midlerne til at hjælpe folk i nød, det er bare ikke ofte at de tænker over det, for de har jo alt hvad de skal bruge og mere til.

Dog er der heldigvis gode mennesker i denne verden der donerer deres overskud til velgørenhed, og de er de mennesker verden skal holde fast i.





 Hvor romantisk..
 Nogengange kan man have en følelse indeni,der er så stor og mægtig, men udenpå kan man blot bære masken af ingenting..






 Jeg elsker den lille detalje med ringen i neglen.
Jeg ved godt at det er meget overflødigt at have en pierced negl, men wauw..det er sejt..

Jeg kom op kl 09:00.





  
 Idag var det min tur til at muge ud hos hestene.
 Prudst ville have elsket at ligge og sove i denne solplet...

Det gjorde hun nemlig tit om sommeren..lige præcis i solen.

 Prudst sørgede altid for at jeg fik grint flere gange om dagen..hun gjorde en lykkelig på en anden måde, et menneske ikke kan gøre, fordi hun bare var der for en, og gjorde så mange underlige og søde ting.

Hestene kom glade ud i solen.













 Så kunne jeg gå igang med at muge ud.


Jeg tog mig et bad. 







Jeg havde ikke fået set bonderøven sidste torsdag, så det så jeg nu. 







  

 Og fik lavet blog.




Efter noget tid fik jeg endelig noget andet tøj på, istedet for morgenkåbe. 













  
 Kattene fik deres mad inden mig, Ida og Alice tog ud for at handle.



 Vi kørte mod sønderborg.

Jep...solen skinnede ret heftigt. 
   

  



Vi kom til netto i Sønderborg. 


Og derefter gik vi ind i Aldi..derinde havde jeg ikke været i snart 1 år.
  









Vi skal faktisk alle 3 snart have en ny mobil, da vi hvert år får et tilbud om nye og billige mobiler fra et firma, min far kender..så vi gik lige ind i elgiganten og snuste til nye modeller af mobiler osv..








Jeg er altid så nervøs for at løfte de der mobiler for at kigge på dem, da jeg er bange for at alarmen går..det har jeg prøvet en gang, og det er så pinligt..jeg siger dig..det skal jeg ikke gøre igen..




Da vi havde kigget os lidt omkring kørte vi videre ud på eventyr. 




Vi kørte ned til Sønderborg havn.
Himlen var bare SÅ smuk, og vidunderlig.















Nu glæder jeg mig bare til sommer, når vi skal ned og bade..jeg kommer der dog ikke så tit, for hverken Ida eller Alice gider at bade der....for der er for mange mennesker...jeg er bare ligeglad..









Fuglene hyggede sig på broen..









 Da kl snart rundede de 18:00, var vi hjemme igen. 



Jeg var virkelig træt..det har jeg været de sidste 5 dage..


Jeg havde fået købt noget yoghurt, der lige skal prøves.
Jeg elsker når kattene sidder udenfor vinduet og kigger på en..de har alle deres specielle bevægelser som de laver.

Harald gaber, strækker sig og bevæger fødderne.

Minnie går bare rundt i ring og kigger på en, og sæter sig ned og slikker sig.

Stribe, kigger på en, kigger ned i jorden og slikker sine poter.



 

Jeg gik igang med at kværne min salat.




Den smagte rigtig lækkert...jeg elsker de hersens salater.
Det er sundt, lækkert og man bliver mæt af dem. 

Jeg gemte selvfølgelig også noget til kattene..jeg elsker at dele med dem..fordi jeg elsker dem.






Så sad jeg ude på trappen og spiste salaten sammen med kattene imens jeg så solen gå ned..rimelig hyggeligt faktisk.

De snuser slet ikke til ens mad, for de ved at de ikke kan lide salat..så det er da dejligt..de fik kylling istedet. 





Så gik jeg ind og fik lavet blog. 



Alice og far havde lavet Pita brød til aftensmad.














Ej..det her foredrag kunne være SÅ spændende..hvor vil jeg gerne med til det..men det er helt i århus, og så skal jeg tidligt op osv..jeg kan nok ikke nå at bestille billet..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar