fredag den 15. april 2016

Underlig, men grinagtig drøm-Søndag den 10 april 2016.




 Han har virkelig mange penge..ja..men det har de kendte og succesfulde kunstnere jo også..so hes not that different from alle the other famous people around here.

Jeg tror også at der er ældre end små piger der hører hans musik, han kan jo nå ud til mange, og det gør han..noget af hans musik er ganske meningsfuldt,
 Ja, det kan man jo ikke være så sikker på, hvis personen ikke HAR sagt det direkte til en ..love is hard dear.
 Jeg er ikke så vild med det gule og det der bling bling, men til gengæld elsker jeg det sorte på neglene.
 Hahaha, den er bare virkelig nuttet den der kat der:-)



 Jeg drømte en ret mærkelig drøm i nat, hvor jeg faktisk vågnede ved at jeg grinede i søvne..hold op, det var sjovt.

Drømmen lyder således:

Jeg var på en roadtrip/hyggetur sammen med nogle venner(jeg kender ikke personerne i virkeligheden) 
Vennerne var en dreng og en pige der var kærester.
Vi var på ferie i et engelsktalende land(sikkert USA)





Vi ville prøve en slags forlystelse, det var bare ret underligt, for det var bare en stor og lang flod, hvor man skulle sætte sig på en flad skumgummilignende ting, og så kunne man flyde hurtigt ned ad floden.

Ham drengekæresten(i drømmen hed han Adam) var meget  overbeskyttende overfor sin kæreste(i drømmen hed hun Lucy)

 Så på et tidspunkt da vi "fløj"/styrtede igennem bølgerne ned ad floden. spurgte en af drengene de guider der var med os på turen, om hvornår floden endte og hvor vi skulle stå af henne?



Guiden sagde at det vidste han ikke, for man kunne bare stå af når man ville.

Adam begyndte bare at SKRIGE kærestens navn(lucy lucy lucy lucyyyyy)
Han ville jo ikke have at hun skulle flyde væk fra ham.

Det sjove var at Lucy ikke havde rykket sig en eneste meter, men bare sad og grinede af ham..jeg grinede også i drømmen.




 OG I VIRKELIGHEDEN!!!, hHAHAHAAH :-p 


Vi startede dagen med rundstykker og pumbler(boller)

Mor havde jo været på tur med mormor og moster i går, og de havde været i Gram, så hun havde taget noget honning med hjem til os.







Nu var der bloglavning. 

 Ved 11-30-tiden skulle jeg ud og hjælpe min farmor med at rydde nogle grene op, da hun havde fået klippet nogle grene ude i haven..hendes have betyder meget for hende:-)




 Ja...i looked like shit that day.











Jeg vaskede lige lidt mere tøj. 

 Lukkede hestene ud.







 Gik op for at kigge til køkkenhaven.
Jordbærene er ved at gro på nu.
  

 Det mangler dog stadig en kærlig hånd.





Nuurh Harald satte sin pote på min fod.


 Nu skulle der flyttes grene med bobcaten(jeg kan bedre sige det på sønderjysk æ bobcat)




  

 De der grene der..de stak af H til...^-^

Ej..jeg hader at skulle køre over bakker med æ bobcat..det er lidt ubehageligt, for det føles virkelig som om at æ bobcat falder bagover, selvom den ikke gør det.




Flot parkering. 








 Det aller aller sidste træ skulle lige saves.




 Da jeg havde savet det, tog jeg med far på Davidsen byggefirma, da han manglede et par ting, og jeg skulle hjælpe med at bære.
 Jeg havde nedtælling til at vasketøjet var færdigt, haha C-:







 
  

 Hjemme.
 Minnie er SÅ sød når hun bare ligger og roder rundt på jorden imens hun har en meget intens øjenkontakt med en ...(:
  



 Til kaffen havde Ida bagt en mega god kage.
 Jeg er jo så kreativ.
 Lidt sen kaffe men, hvad så :-O
 Efter kaffen skulle der hænges mere tøj ud til tørre.

Stribe lavede lidt gymnastik igen..bare hendes klør ikke bliver skarpere, så er jeg tilfreds..hun har meget meget skarpe klør, i must say:)










Nu skulle jeg ud og hente 2 store sten på marken..for dem kan vi jo ikke bære selv..de er for tunge.






Det skærer virkelig i mit hjerte når jeg kører på marken med et køretøj der er mindre end en traktor, fordi at man ikke kører i det samme markspor, og derved kører man jo noget korn over..giver det mening.
 Der var kun 2 store sten i år, og MEGA mange små sten..

 Nå for at slå en ende på det træ, skulle jeg lige have det kørt op til vores trævogn i æ kribba(kribba er trillebør på sønderjysk)
Man siger faktisk kribba sådan her Kreb-ba..alstå kreb(pause)ba..


Jeg havde sat det rigtig godt og organiseret op, så det hele kunne være der på, og der ikke var noget der ville falde af. 

 But THIS fucking happened... 
 Det var for tungt til æ kribba.


Nå, jeg fik dog organiseret det igen og kørt op til trævognen. 






Færdig.







Kattene spiste deres mad. 



Stribe kom senere og fik hendes mad. 

 Jeg hjalp lige far med at få alle gipspladerne op på æ truck.

Minnie og Harald sad og hyggede sig på nogle sten..der kunne jeg da også godt komme op.
 Brændte mig lige 76 gange på brændenælder..av..









Jeg elsker at gå rundt på vores går sammen med kattene..det lyder måske virkelig mærkeligt, men det er skide hyggeligt. 






 Så kom Stribe til sin mad.



 Da det var ved at blive fugtigt i vejret kom vasketøjet ind. 


 Blogtiden skulle igangsættes.
 Og derefter Reign.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar