onsdag den 6. april 2016

Lang løbetur-Lørdag den 2 april 2016.

Jeg er slet ikke god til at få komplimenter.
Jeg ved aldrig helt hvad jeg skal sige, for man gider jo ikke at være sådan " ja, jeg ved det bitch" eller "neej, det passer da slet ikke, hvad er det dog for noget at sige"

Altså man gider ikke at være for selvsikker eller for u-selvsikker..man vil gerne være en mellemting.
Hahahah..ja..jeg tror hun bliver så forskrækket at hun springer 3 meter op i luften.
Ej..hvor er det fint..jeg elsker blomster, og især roser, og kammilleblomster, så masser af blomster er jo bare smukt.
Det kunne man faktisk  godt bruge til mange ting.
Indbydelser, navnelister og ja, titler til film eller hvad ved jeg.
Ej..hvor syret..jeg vågnede idag ved at jeg ikke kunne mærke min pege-og tommelfinger og delen af den hånd, hvor de to fingre sidder på.

Jeg prøvede at ryste hånden, men den sov stadig.

Det foregik i en time, og jeg begyndte at google sovende hånd og jeg kan ikke mærke mine fingre.

Jeg kom ind på alt muligt med en håndsygdom og nervesygdom..(ja, man bliver meget overbevist over små dikkedarer når man googler)

Jeg fandt så frem til at det var fordi jeg havde sovet med elleastikker rundt om mit håndled...ej..altsåå..da jeg tog dem af, kunne jeg jo lige så stille mærke mine fingre igen.. 

Jeg kom derfor først op en time senere end jeg ville..
Jeg lå og så gift ved første blik.
Og derefter sundhedsmagasinet.







Hestene kom tidligt udenfor.

















  
Jeg fik vasket en smule tøj. 

Og hunget lidt op, så det kan tørre.
 Jeg ville mega gerne have pandekager, så jeg gik i gang med at lave en portion. 



 






 Da mig, Alice og far havde spist de vellykkede pandekager med is og nutella, gjorde vi os klar..for mig og Alice ville nemlig gerne til Sønderborg.

Borgen shoppingcenter har jo åben den 1 weekend hver måned.
Det er smart, for det er der hvor alle lige har fået løn...hahah :-D








Jeg har ikke haft de her sko på i et år nu, for jeg har ikke rigtig haft lejlighed til at bruge dem, så idag ville jeg have dem på.





Vi gik op mod bussen. 








Og ventede på den oppe ved busskuret. 











 

Så var vi i Sønderborg.









 




Da vi havde gået rundt derude i noget tid, satte vi os på græsplænen og ventede på at bussen kom igen.
Vi ville ikke være der i så lang tid:-)






   

Så kom vores bus.
Det var bare lige et hurtigt visit, da vi lige skulle ud og lede efter en blok man kan male proffesionelle malerier i...ja, spørg mig ikke hvad det er, for det var Alice der ledte efter det :-)




Vi gik over marken da vi var stået af bussen. 




  Så var vi helt hjemme, hvor jeg fik lukket hestene ind, og fodret kattene. 




  

Se, hvor fint de alle står og spiser.
Stribe til venstre.
Minnie i midten og Harald til højre.


Jeg gik ned i maskinhuset og gik hentet lidt mere træ. 





Lidt efter  fik jeg en trang til at løbe mig en tur.


  













Jeg fulgte spofity løbe appen, hvor man bare skal begynde at løbe, og så finder den en sang der passer til dit tempo.

Jeg ved ikke om jeg gjorde det rigtigt, men jeg fik 170 skridt i minuttet. 

Og så kom de her sange ellers bare..

Så jeg løb bare derudaf, og jeg synes faktisk at sangene passede meget godt til mit tempo.





 

Så var jeg hejmme igen.

Jeg løb op på vores høj og pustede ud.



Og lå og kiggede op i himmelen.


Derefter tog jeg med Ida på Rema 1000 i løbetøj ja..for så privillligeret er jeg nemlig, haha..jeg mødte dog heldigvis ikke nogen jeg kendte :-P





Imens jeg havde været ude at løbe havde Alice lavet noget virkelig lækkert mad.










Og dækket rigtig hyggeligt op på bordet. 


Hun havde lavet VERDENS BEDSTE pirogger...WOOOW..DE SMAGTE MEGA GODT!!!!.












Om aftenen lavede jeg blog imens Ida og Alice så tv. 





Hahaha...jeg fandt ud af at jeg havde taget et MEGA sjovt billede af Pinkey, og jeg havde først set det nu.C-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar