søndag den 17. april 2016

Frisk luft-Tirsdag den 12 april 2016.

 Flot, piget og enkelt, jeg elsker dette look.
 Jeg ved ikke om historien er rigtig, men hvis den er, så var det ihvertfald sødt gjort af Justin efter noget så forfærdeligt at miste en kær og selv blive overfaldet.
 Haha, jeg elsker det..det er noget af det underligste men sjoveste på samme tid.

Nogle gange så skal man bare gøre det man drømmer om..selvfølgelig ikke hvis det kan skade andre eller genere folk.

Kom op kl 08:00 idag.

Derefter så jeg lidt SacconeJoly.

Jeg mangler at se omkring 3 måneder(de poster jo hver dag)..sååå jeg må hellere komme igang..mit mål er at se 3-4 vlogs hver dag, så jeg kan komme hen til at se det afsnit de poster den samme dag de poster det.




 Jeg fik læst lidt avis.




Åh..ja..jeg skal til tandlæge snart..jeg hadede at være ved tandlægen da jeg var mindre, nu går det meget bedre, efter at jeg ved at de ikke hiver alle ens tænder ud og borer i ens mund..ja..jeg fik engang trukket en tand ud, da jeg var lille..og det var skræmmende..
Jeg kan ikke vente til Justin Biebers koncert i København den 2 oktober i år..Det bliver min første koncert med en af mine idoler.

Vi skal til Coldplay i juni først, så det er min første rigtige STORE koncert..det bliver også vildt.


Nu skulle bloggen laves.
Og alle mine ærinder skulle skrives ned i min kalender.
Jeg elsker at planlægge så jeg ved at jeg husker mine aftaler...der er ikke noget værre end at glemme en aftale eller et møde med en ven eller hvad ved jeg..sååå..hvis det er skrevet i en kalender, så glemmer man det ikke.

Jeg kigger i den hver morgen når jeg står op, og hver aften når jeg går i seng..altså om der er nogle aftaler den pågældende dag.





Der var jo the shorty award igår, som stammer fra england i think so..det omhandler sociale medier..altså den bedste instagrammer, den bedste til vine..osv osv...


Jeg synes faktisk at det er fuldstændig åndsvagt, for at sige det lige ud..MEN..en af mine youtubere (SacconeJoly)var med, og så ville jeg jo gerne se det..så jeg så det på youtube..imens jeg lavede blog, så var jeg jo ikke nødsaget til at følge så meget med, for så koncentrerede jeg mig om at skrive blog..Da SacconeJoly så kom på, fulgte jeg selvfølgelig med.
Vejret var ikke lige til at styre idag, da det regnede.


Jeg skulle da lige ud for at sige hej til Stribe.




 Wooowaaoo..vores blommetræ bliver ALTID SÅ SMUKT når det er ved at være sommer..det er sååå fantastisk. 

Jeg var lige ude og lukke Pinkey og Bruno udenfor.








  











Jeg gik bare lidt rundt og hørte musik og sang med på et par sange.
Snus til mine hænder..det er som den bedste parfume i verden..haha :-P


Kattene hyggede sig med at klatre på alt. 



Jeg satte mig på en gammel gylletank, som jeg gør så tit og bare kiggede på kattene og hestene og hørte musik..musik er vigtigt.  


Stribes mange søde ansigter.C-:









 Så fik de lidt mad. 

Hvert forår kommer denne sorte kat, og vi aner ikke hvem der ejer den..den er meget sky, så vi kan ikke rigtig komme til den.

Vi lader den faktisk spise resterne af vores andres kattes mad, for vi kan ikke rigtig gøre andet...vi tror ikke den har noget rigtigt hjem, så den er velkommen her, så længe den ikke skræmmer nogle af vores katte væk.
Men den er her kun i efteråret..




Jeg satte mig til at læse lidt i min bog..det er nr 2 af døden i dine øjne.

Bog 1 var god, men også forvirrende..nr 2 er endnu mere mærkelig...men jeg stopper ALDRIG midt i en bog..jeg læser den færdig.



Ida sad og læste i hendes bog, og Alice hørte noget musik. 







 Jeg havde virkelig brug for at komme lidt ud, end at være hjemme, så Ida jeg kørte med Ida til guitar.



Jeg skulle bare sidde og vente i en halv time ude i bilen, men det var helt ok, for da sad jeg bare og så youtube.















En halv time efter var Ida færdig til guitar, og vi tog et smut i Lidl.
Jeg havde kommet til at skrive Aldi på snappen.









  





Så var vi hjemme igen.


Jeg gik udenfor fordi at familien gik mig en smule på nerverne..det kan de godt nogle gange jo. 
Altså på den måde at de larmede en del, og jeg ville bare gerne have ro.


 Så jeg satte mig ud til kattene og hørte musik, og skrev lidt med nogle på snaaap(snapchat)..i am snapping a lot. 



 



  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar