fredag den 22. april 2016

Til plantorama en gang mere-Mandag den 18 april 2016.

 Det er så rigtig, sandt, ærligt og ordret.
 Ja, nogle vil helt sikkert se sådan ud.
Der er jo også nogle der ikke kan lide tatoveringer over det hele, og bare helst vil have en lille en et sted, hvor den ikke kan ses.
 Jeg hader jo matematik, så for mig er det også ret vildt hvis folk kan regne uden en lommeregner.
Selvfølgelig kan jeg sagtens regne tal ud i hovedet, hvis det er plus og en smule gange..men ikke kringlede regnestykker.
 Jeg har altid undret mig over hvad dette "tegn" betød.
Nu har jeg fundet ud af at det betyder kram eller hilsen.

  
Jeg var igen igen faldet i søvn uden at have sat mit vækkeur, men jeg skulle heldigvis ikke noget denne dag, så det var okay. 

 Jeg stod op og tog mig et bad.











 Jeg tog med min mor på plantorama.



 Men først skulle vi lige slå et smut forbi netto.


 Mon dette hindbær træ er godt nok eller hvad?



NU kom vi til plantorama. 















De der søde "ænder" med fjer på benene hedder Sabelpoot høns.








 Ej..de her billeder er altså mega flotte.
De var bare giga dyre.




Jeg fik købt nogle jordbær på netto. 



Jeg fik også købt nogle icebergsalat frø til vores køkkenhave. 

 Så var vi hjemme igen.
 Der skulle lige laves blog.


 Jeg gik udenfor for at lukke hestene ud.

Pinkey skal snart have klippet sit pandehår..han hader det bare, så det er lidt svært..og det gror sååå hurtigt.






Se, han har fået sin nye grime på.





Nu måtte jeg hellere komme op på lægehuset og få afleveret  billedet til lægeerklæringen.
De lukkede jo kl 15:00.






 Så cyklede jeg derop.










 Jeg parkerede og låste cykel og gik ind og afleverede billedet og betalte lægeerklæringen, som koster 400 kr.


Det tog ikke så lang tid. 

 Efter 5 minutter var jeg ude igen.
 Så kunne jeg cykle hjem.


Jeg skulle lige på banken først.
Dengang der lå en bank her(med kontor og dens besætning)  cyklede jeg altid igennem der hvor hegnet er(der var ikke hegn der før)

Nu kan man kun hæve penge der.

Nu ligger der istedet for en butik med vaskemaskiner osv...
Ja..Mai-Britt cykler stadig igennem der, for det er den letteste vej, og det er nu en dårlig vane, for det er privat grund nu(den der el-butik ejer grunden nu)




 Jeg kunne lige så godt cykle mig en lidt længere tur hjemad.





 Jeg mødte den SAMME mand 3 gange på HELE min cykeltur..that was awkward..han tænkte nok også det samme...hahah--Han var også bare ude på en cykeltur.







Da jeg kom hjem ville jeg lige ud og se til dyrene.





Stribe sad i bilen og hyggede sig. 


 




    Jeg havde virkelig meget lyst til at bage noget, jeg vidste bare ikke hvad.

 Senere fandt jeg ud af at jeg da ville bage en kanelkage..men jeg havde slet ikke kærnemæl..så jeg fandt en uden kærnemælk, det er bare ikke det samme.

 








Imens den bagte kunne jeg rydde op i køkkenet. 

 Jeg fik tørklædet engang i 6-7 klasse da klassen var på besøg et sted hvor de lavede energi-og miljø-venligt mad.

Vi skulle selv prøve at lave kager og mad på en miljøvenlig måde, og så fik vi alle et tørklæde til sidst.



 ØØhh..ja, det var ikke lige sådan jeg havde forestillet mig min kage..men den smagte da ret godt alligevel.


Nu skulle de lækre sataner ind og  have mad.



 
















 
 Og de andre lækre sataner skulle også have mad. 




Nu skulle der ses youtube. 



  


 Der var aftenshowet hvor ham sangeren Christopher skulle fortælle om sin karriere og sin nye cd.
Det skulle jeg da lige se.


 Han er altså cute..men han er også lid flabet.
  
Og det blev til en besætning af hans nye cd..den er jo vildt god..ja..nu hører jeg den non-stop. 

 Især i wont let you down og reasons.

Han gav også lige en lille koncert i aftenshowet.

 I morgen skal jeg ud og køre bil på vejen for første gang.

Jeg har jo kørt traktor på vejen, så mon ikke det går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar