mandag den 11. april 2016

Kører bil på lukket bane-Onsdag den 6 april 2016.

 Hahah..ja, hvis nu at der er noget man skulle have været til, som så bliver aflyst, og man virkelig havde glædet sig til det...det er nu lidt trælst.
 Dette er nu et meget fedt billede..det er smukt.
Men hvad i hulen peger han på?
Fed stil.:)
 Eeej...jeg elsker det lille hjerte på kun den ene negl, det er virkelig smagfuldt, enkelt og roligt.

 Den film var faktisk rigtig god, og jeg kunne sagtens se den igen en dag.
Nu er det bare sådan at jeg ikke kan huske hvad den hedder..men jeg tror den hedder P.S I love you:-P


Kom op kl 09:00.
Jeg startede dagen med et bad.






  






Jeg havde fået en lille pakke ind ad døren.
Jeg havde modtaget nogle negle klistermærker.


Ja, der er en hel stak.




Jeg skulle lige have lavet et indlæg inden jeg tog afsted til min første køretime. 

Og så fik jeg da også lige afprøvet de nye negleklistermærker.
Jeg fandt ud af at de skulle dyppes i vand, så de bedre kunne klistre sig fast..lidt underligt, men super flot.













 Jeg gik og ventede og ventede og ventede indtil jeg skulle ud og køre.
Jeg glædede mig jo, for det er på en lukket bane, så der kan ikke ske det store, og man får lidt køreundervisning først. 

Min mor skulle på indkøb, så hun kørte mig hen til køreskolen.



Jeg skulle først møde 13:50 så det var passende at jeg kom 10 minutter før..jeg kan godt lide at være forberedt. 




Kørelæreren kørte mig og en anden elev ud til køreteknisk anlæg i Sønderborg.
Det var kun mig og så en anden dreng der skulle undervises idag, så det var et passende antal mennesker.

Vi skulle køre i hver vores bil(vi kalder den anden elev B)

Kørelæreren viste os lige hvordan vi skulle køre først og så gik vi ellers bare igang med kørslen.

Vi skulle køre fremad og ind i en boks, bakke ind i en boks, køre slalom forlæns og baglæns.

Det var slet ikke skræmmende, det var ret sjovt.

Jeg har jo traktorkørekort, så det var ikke første gang jeg skulle øve en kørsel det med at bakke osv.

Da vi havde kørt i den tid vi havde banen til kørte kørelæreren mig og B tilbage til køreskolen, hvor vi skulle have teori sammen med vores "teoriklasse" kl 16:00.



Da kl blev 18:22 fik vi fri, og jeg skulle med en bus, så jeg gik tilbage til busstationen. 








Jeg havde lige lidt tid, så jeg gik ind i borgen, da det regnede udenfor. 



  Og så gik jeg hen til min bus. 



  




Og gik hjemad. 




Så var jeg hjemme igen.


Mig og Ida gik op på mit værelse og satte os til at se the returned.
Alice lavede lektier.




Da vi havde set lidt af the returned, gik vi nedenunder, fordi der var noget med biler i fjernsynet.
Det ville jeg gerne se C-:



 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar