onsdag den 20. april 2016

Goodiebox marts 2016.

Der har jo været afstemning til danish beauty award, hvor man skulle stemme på det bedste produkt eller tip(jeg var/ ikke rigtig så meget inde i det, så jeg ved egentlig ikke så meget om det)

Vinderen bliver kåret den 29 april i tivoli i københavn.
Afstemningen var indtil den 15 april, så nu kan man ikke stemme mere.
Boksen var rigtig smuk denne gang.

Overskriften var naturligvis goodieboxprisen 2016.
Produkterne, priserne og en beskrivelse står altid på en "seddel" du får med.
Karameju Star Micellar water 02.

Det er et 3-i-1 renseprodukt til ansigtet.
Den fjerner blidt urenheder, og makeup..samtidig med at den toner og fugter huden.
Den indeholder lækre ingredienser som økologisk aloe vera, blomstervand fra appelsin og ørkenplanten jerikos rose.
Din hud efterlades silkeblød efter rensning og behøver ikke at blive fjeret med vand, du kan bare lade det side hele dagen eller hele natten.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 200 ml)...koster 149 kr.

Det dufter lidt af et badeværelse, men det er en god duft og ikke for overvældende.
Det er helt flydende når det kommer ud.



Gosh copenhagen defining brow gel.

Det er en mascara til dine bryn.
Du kan forme dine bryn, så de holder formen hele dagen.

Jeg vil sige at jeg aldrig har prøvet at gøre noget ved mine øjenbryn, og det har jeg heller aldrig troet jeg skulle..dog efter at dette produkt landede hos mig, så skulle jeg da lige prøve.

Jeg har nogle ret mærkelige øjenbryn, men jeg synes faktisk at denne her er ret fed at have..da jeg engang kom til at klippe i mine øjenbryn, så der mangler en del af øjenbrynhårene(klamt, men ja.whatever)..og nu kan de genudfyldes..det er da smart.

Man skal bare ikke gøre det overdrevet, for så ligner man en klovn.


Den dufter lidt af mascara..men det er ikke så slemt som rigtige mascaraer lugter.
Prisen for den fulde størrelse(Den på billedet er den fulde størrelse på 8 ml)..koster 79,95 kr-
Det kommer ud som en slags grå/brun farve.
The body shop Honey bronze tinted leg mist.

Leg misten giver en ensartet bronzefarvet glød på et øjeblik...lidt farve på huden pynter da bare rigtig fint..den er tilmed sund.


Den kan bruges på ben, arme, hals og mave.
Den har en fin spray så den kan sprayes ud.
Når de kommer ud er den selvfølgelig ret rød og ser ikke pisse godt ud..
Men når den så smøres ud, så giver den en fin glød.
Nu er jeg ikke så solbrun, da det jo ikke er sommer endnu, så derfor giver den ikke det helt store teint.

Den dufter dejlig frisk, men ikke overvældende..

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 125 ml)...koster 185 kr.
Et eksempel..håndfladen..

På den nederste del er der sprayet noget på, og på de øverste del, er det min naturlige håndflade-farve i april måned..
Ecooking multibalm.

Den er fremstillet uden parfume og hormoner og kan bruges til rigtig meget.

Den virker især godt på tør hud over hele kroppen.
Smør et tyndt lag på, og lad virke natten over.

Alt fra insektbid, ar, blødgøring af neglebånd og sprukne læber.

Tag den med i tasken, så du altid har den med dig.
Den dufter lidt af pap, men det er kun hvis man stikker næsen helt ned i den, så det bemærker man ikke.


Prisen for den fulde størrelse(159 kr for en på 57 ml  og 99 fr for en på 30 ml)...den på billedet er på 30 ml


Jørgobé white tea balancing cream.

Den kan bruges som en dagcreme.
Den holder huden sund, og i balance ligemeget hvilken hudtype du har.
Den er udviklet til at regulere hudtypen, således at fedtet hud får nedsat talgproduktionen over tid, mens tør hud, får tilført mere dybdegående fugt.

Den dufter af en let lille brise, så der er ikke så meget duft i den.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 50 ml)...koster 168 kr.


Den har en lille fin og nem tud, man skal trykke på.



Og kommer ud som en tyk klump.
Maria Nila luminous colour masque.

Det er en 100% vegansk hårmaske til dit hår.
Den styrker, fugter og genskaber også helt naturligt hår.

Lad masken sidde i håret i ca 3 minutter, før den skylles ud.
Duften er granatæble...Den dufter faktisk rigtig ren og frisk..

Den er rigtig blød og cremet.



Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse på 250 ml)...koster 209 kr..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar