torsdag den 14. april 2016

Sanke sten-lørdag den 9 april 2016.


 Hahha..ja, nogle gange i bussen er der foreksempel nogen der snakker rigtig meget eller rigtig højt, og man kan jo ikke ligesom bede dem om at tie stille eller bede dem stoppe med at snakke..det er ret irriterende.


 Wauw wauw waauw, men jeg er sikker på at lidt af det er photoshoppet, for så pumpet er han vidst ikke i virkeligheden, og det er kun godt, for det ser ikke så pænt ud, hvis folk er MEGA pumpede.
 Det her er SÅÅ smukt, jeg bille helt klart vælge sådan et look.
Især hvis det er ens crush der smiler til en..you sure wanna be stucked in that moment forever then.


Jeg havde lagt o set youtube her til morges, så jeg kom op kl 10:00.







  



  


Vejret var dejligt.


 Vi(mig, Alice og far) havde nemlig aftalt at det var idag vi skulle sanke sten.
(Ida skulle arbejde, så hun kunne ikke være med)



 Jeg skulle lige flytte noget halm for min farmor.






Pinkey og Bruno blev "smidt" udenfor i det gode vejr. 


Jeg går altid lige rundt og ser om kattene er rundt omkring på vores gård.
Stribe var der ihvertfald :)








   




Jeg fik vasket lidt tøj.
 Nu skulle jeg igang med lidt blog, vi skulle gerne snart tilbage på sporet..


Så skulle vi ud at sanke sten. 













 









Vi sidder altid i vognen imens far kører traktoren.

Vi er jo 3 piger, så 2 holder øje med siderne og en tager midten.

Nu når Ida ikke var med, så tog mig og Alice del i midten.




 



 


Når vi ser en sten, så hopper vi ellers bare ud ad vognen, løbe hen og henter stenen, og løber tilbage i vognen igen.

Far sætter selvfølgelig farten ned på traktoren, så vi kan komme med på igen, han pumper dog ikke speederen i bunden.














 Runde 1 klaret , nu var der så kaffe.














Lidt efter kaffen gik vi igang igen. 







  
Da vi var færdige med at sanke sten for i år, hang jeg noget vasketøj op. 

Harald løb rundt og tissede over alt...Ikke noget usædvanligt der:-)


Og Minnie spidsede kløer..hun har i forvejen arvet sin mors (Stribes) meget spidse klør.







Stribe var lidt sulten, så hun spiste. 









Nu skulle de 2 søde ind til deres mad. 




Mig og Alice havde lyst til at bestille pizza til aftensmad.

Far skulle til en kollegas fødselsdag, Ida skulle arbejde og mor var på tur med mormor og moster..så mig og Alice skulle være selv hjemme.


Vi skulle så derfor selv cykle op til vores bys pizzaria og hente dem.





 Så havde vi hentet dem og var kommet hjem.
(Min cykel var en smule platset, da jeg ikke har cyklet på den i lang tid, så derfor bliver hjulene svage)

Den skal bare pumpes op, da den skal ud og rulle til sommer.
 Alice havde bestilt en kebab og jeg en indbagt pizza.


 Vi satte os til at se den danske kvinde, imens vi spiste vores pizza/kebab.


 Jeg har alfrig fået sådan en før, så den så bare mega sjov ud.

Da vi havde spist vores mad og set filmen færdig.

Kom de andre familiemedlemmer hjem, og jeg hjalp mor med at oprette en netflix som vi bare må bruge af..så jeg så Reign. 

 Efter lidt lang tid, for hvis man låner sin computer ud til sin mor, så går det lige hundrede år før man får den igen..



  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar