onsdag den 20. april 2016

Roadtrip til Åbenrå-Lørdag den 16 april 2016.

 Kærlighed kan virkelig dræbe dig halvt, og få dig til at være mega usikker.
Kærlighed kan få dig til at gøre dumme, men også gode ting.¨
Det kan gøre dit humør tosset, du kan blive ked af det, såret, men også lykkelig.

Jeg har altid været glad for at arbejde hårdt for pengene, og se at dit hårde arbejde giver plus.
Det er derfor at jeg ALDRIG nogensinde vil på pengehjælp..IKKE TALE OM...

Penge for mig er ikke alt..men jeg vil gerne have en stabil økonomi..jeg vil ikke være ked af det hvis jeg ikke får en overskudsløn, eller hvad man siger, da jeg sagtens kan klare mig med lidt, for der findes jo former for hjemmelavede ting, man ikke skal bruge så mange penge på.

Jeg har altid gerne villet lære ting, og man kan absolut ikke blive klogere af bare at sidde og hænge, man skal ud og lære tingene..ikke noget med at snyde her.

Man kan ALDRIG elske en person uden at blive såret..det burde man efterhånden lære..

Jeg er så heldig at jeg ikke tager så hurtigt på, så det er da et plus..til gengæld ved jeg ikke om jeg tager hurtigt på indeni..og det er jo skidt,


 Jeg er ikke så vild med at de har proppet så mange bling bling bling ting på kun den ene negl..det bliver for proppet for hurtigt.

Ja..godt spørgsmål, for det er jo den samme person..Men hvis man tager det fra et andet perspektiv..

En rigmandssøn eller en der er "almindelig"..så bliver det straks værre, for det ved jeg ikke..
Jeg vil helst kende personen først før jeg går ud med dem ..haha..

Jeg har faktisk aldrig rigtig været på end date som sådan..men jeg har engang mødtes med en UDEN min familie vidste det..haha..personen..ja, ham havde jeg kun set på et billede og skrevet med..dum ide..ja..men det var faktisk ret hyggeligt..og det var i offentligheden..såå.

Man skal altid mødes i offentligheden..det er sikrest.

Jeg ville gerne gøre det igen( i offentligheden selvfølgelig) men så skal jeg have set et billede af ham og vide at det er den rigtige person..





Mit tøjsæt idag var VIRKELIG UNDERLIGT..jeg ved ikke lige hvad jeg havde gang i der.





Det er vel lørdag en gang i ugen :)













Lidt efter fik mig, Ida og Alice den ide bare at køre ud i verden, så der blev jeg jo nødt til at ordne mit hår og taget noget bedre tøj på.. 















Så kørte vi afsted.



Vi tog lige på Lidl først for at hente et par snacks til turen. 



  

 


 
Vi fik købt lidt guf til en hyggelig tur. 

Chipsene er bare ikke mine, for jeg kan ikke lide chips.


Vi ville til Åbenrå, men vi tog lige et smut til min mormor og bedstes(vores morfar har vi altid kaldt bedste) gamle by Vilsbæk(min mors barndomsby)



Vi kom hen til den legeplads vi altid legede på da vi var på ferie hos mormor og bedste.

Legepladsen har ændret sig en del siden vi var der som små..dog er det de oprindelige gynger der er det, hvilket jo er dejligt.
Vores bedste skubbede os altid på gyngerne, så vi kunne komme rigtig højt op:-)


Denne gynge var en af mine ynglings.
Man faldt altid af på en eller anden måde.


I det her skur kan jeg huske at vi engang stod og snakkede sammen alle sammen(fætter, kusine, bedste og søstre)
Engang var der også en død muldvarp der lå ved siden af skuret..den stod vi og studerede lidt. 

Herinde har vi løbet meget rundt med en af bedstes mange fodbolde.

Der stod engang et stort stykke træplade af en art, med et hul i midten, hvor man kunne ramme på mål..det var også skidesjovt for sådanne 5 små ivrige børn.





Derefter kørte vi videre til Åbenrå.
Vi ville gerne have nået at være der inden kl 14:00, så vi kunne nå at kigge i en butik inden de lukkede.
Det er jo weekend, og der har intet åbnet længe.

Det nåede vi bare ikke rigtigt. 







Så vi sad og spiste vores chokolade-cookie ved en genbrugsbutik ved siden af the beach pit. 









Da vi skulle hjem, kunne vi ikke finde vejen hjemad, så vi blev nødt til at bruge en gps.


  




Efter en lille time var vi hjemme igen.
Det eneste vi havde lavet i Åbenrå var at sidde og spise en cookie-haha..men det var nu ganske hyggeligt alligevel. 

Vejret var så dejligt at vi satte os på trappen og solede os.

Eller rettere sagt lå.


 Lidt efter gik jeg ud for at lukke hestene udenfor, så de lige kunne få noget luft.











 






Og så lidt youtube. 



 Da kattene skulle have deres mad, skulle jeg jo lige ud at finde dem først. 

Harald kommer altid lige så stille hen til en, og skal lige snuse på ens fingre, før han ejer sig op ad ens ben og ligger sig ned og ruller rundt.

Minnie miaver utrolig meget imens hun går hen imod en, og kigger sig rundt omkring.
Når hun så kommer hen til en afvejer hun lige situationen, stikker rumpen op i vejret og springer op på ens skød, hvis man sidder i hug.






 Stribe kommer aldrig hen til en, man skal selv komme til hende.
Hun sidder altid og kigger på en imens man kommer hen til hende og ejer hende på hovedet.



 Hun er stor fan af at blive båret, men det var hendes mor (Prudst ) også. 
Så det ligger i generne.


  



Når hestene skal ind, så kommer Pinkey løbende i fuld far hen mod hegnet og vrinsker og kan bare ikke vente med at komme ind. 



  

Bruno går lige så stille hen mod hegnet og er ikke lige så begejstret for at komme hverken ud eller ind.
Han er også syg, og det har jeg det ikke så godt med, så vi tager den helst stille og roligt..Vi ser på ham og afvejer situationen hver dag..men vi ved godt hvordan det vil ende på et tidspunkt....Det vil jeg ikke tænke på..nu nyder vi bare at vi har dem..
Kattene fik deres guf. 



3 på Stribe.
Det plejede vi altid at sige da Stribe(den stribede yderst til højre) havde fået sine 3 killinger(Oldfert, Tumle og Nikkie). 
De 3 killinger er desværre alle døde nu..(Tumle blev desværre ramt af en bil..Nikkie blev ikke så gammel da hun desværre havde fået fat i noget gift..og Oldfert var syg med katte-Epilepsi)

De blev dog alle 2-3 år gamle.
Oldfert blev ca 4-6 år.
Tumle blev de 4-6 år.
Nikkie blev vidst omkring 2 år.

Nu ville jeg lige ud og cykle en tur.



 




Jeg har altid mobilen nede i cykelkurven, da jeg altid hører musik..jeg vil og tør heller ikke at have høretelefoner i når jeg cykler..det er simpelthen for farligt.


Når jeg tager billeder så er det ALTID når jeg er på en cykelsti eller når jeg ikke kan se nogen fare eller biler, både bagud eller foran..jeg planlægger det nøje..







Det blæste godt nok meget.¨
Cyklen blev nærmest blæst til den ene side..den kunne sagtens have væltet mig af, hvis den tog ordentlig fast. 


Så jeg cyklede altså langsomt, for jeg skulle ikke vælte eller blæse væk.




Det blev kun en meget kort cykeltur, for jeg turde ikke cykle længere i den blæst..den var alt for stærk-Man skal også tænke på at det her jo er ude på landet, men åbne marker og ingen ly for blæst.




Så satte jeg mig på trappen og snakkede lidt med Harald. 



Til aftensmad havde Alice og mor tilsammen lavet nogle mega gode burger boller..ej, de var altså mega gode. ..og tilmed sunde..:-P




Om aftenen satte mig, Ida og Alice os til at se Camp rock 1.
Har i hørt at der er en 2' er også?

Det har jeg ALDRIG fået med...men jeg har også kun set Camp rock en gang før.
Hahaha...Alice HADER de sociale medier..og synes det er lidt irriterende når folk snapchatter..så til sidst i videoen er hun lidt sur..ahah :-P

Dengang synes jeg også at filmen var MEGA sej og woow de der drenge fra Jonas brothers var MEGA lækre.

Nu er filmen ikke lige så sej mere..jeg synes de spiller lidt dårligt..men det er stadig en ok film.

The Jonas brothers er stadig ret cute,..jeg ved faktisk ikke rigtig hvordan de ser ud den dag idag, da jeg ikke er så meget fan af dem...eller det kan jeg jo ikke vide når jeg ikke hører dem....jeg må til at høre hvad de synger nu.




Da vi havde set Camp rock, satte vi os til at se Home.





Jeg har kun set Home en gang før, sammen med en veninde, så nu skulle jeg se den igen.

Det er en rigtig sød film ,og hvis i ikke har set den endnu..så skal i da se den, for den er så søøøøød. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar