torsdag den 28. april 2016

De første killinger til kattehjemmet-Mandag den 25 april 2016.

 ahah..sådan har jeg ikke tænkt på det før!-Men man skal da ikke være ked af ikke at have abs..de "smager" da lige så godt.:-)
 Øj, hvor det minder meget om mig, engang da jeg var lille og vi var på mc donalds.

Der var engang et legerum i den nederste del af mc donalds i Sønderborg, som mig og mine søstre ELSKEDE!(hvis i kan huske den røde snoede rutsjebane der stod udenfor..ja..den ELSKEDE vi også)

Nå, men i det legerum var der en slags lille legeafdeling med en dør, og i den dør var der et lille hul hvor man kunne kigge ud af, og hvis man var lille nok, så kunne man kravle ud og ind af.

Lille nysgerrige mig kravler ud af hullet og sidder fast!!-hahah..det må have været så komisk..lille barn hænger fast i et hul i en dør der sagtens kan åbnes..Haha..men jeg kom da ud..og jeg tror endda at  jeg kravlede ud og ind af det igen bagefter.

 Han er da en flot fyr ham Christopher.
Men har de ikke photoshoppet hans mave en tand for meget?..jo, det tror jeg nok.
 SUPER smukt negledesign.
Jeg ville dog ikke selv kunne bære det, da neglene er alt for lange til de ting jeg går og laver.
Altså jeg bor jo på landet, og så dur de kløer ikke:-D


Jeg fik lidt morgenmad og the. 









 Jeg skulle jo hen på kattehjemmet idag..så mig og Alice gik op til bussen. 













 Da vi kom til Sønderborg fulgte jeg lige Alice hen til hendes skole.



  













Idag lå der heldigvis ikke en mand på græsset og sov....







Claus var kommet ind i pav 2 (jeg er i pav 3), så nu skal jeg ikke gå og gøre rent imens han ligger og glor på en, for det gær han ret tit..men der er bare så sødt. 
Jeg kan dog stadig snakke med ham :)

 Basse havde derfor fået Claus bur.


Nuurh..de første killinger er kommet og de er næsten en måned gamle:-)
De skal jo være 12 uger før de kan få en ny familie. 



 Mads(den sorte) og Maude(den gråstribede)
 Moderen er misse møge.

 De er simpelthen SÅÅÅÅÅÅ søde!! :-)

Og både moderen og killingerne er tamme og medgørlige, :-) selvom de desværre var efterladte:/
NU skal de bare have et godt og blivende hjem..:-)

Idag havde jeg en ny kollega med på oplæring..det gik faktisk rigtig fint.


 Lille Elliot..han er også en rigtig rar kat.

 Idag fik jeg vasket et par håndklæder og hængt dem til tørre(vi vasker jo kattenes tæpper og puder)
 Vi var færdige kl 12:20 ca.


En af kollegaerne tilbød at køre mig hjem, da hun alligevel skulle den vej hjem. 



 Og så var jeg hjemme.
Det er så dejligt da hun har varme i sæderne i hendes bil, og det er ikke noget jeg oplever så tit..da vores biler slet ikke kan sådan noget moderne elektronik..

Det er lidt mærkeligt at få varme op i enden...haha...



 Jeg skulle bare ind til kakkelovnen, da jeg frøs igen igen..jeg fryder hele tiden.. 

 Jeg satte mig liige ved siden af kakkelovnen og gik igang med at se omkring 5 afsnit af paradise hotel, da jeg manglede at se lidt.




 Der ar bare dømt hygge..(-:







 Lidt efter hjalp mig og Alice lige far med at få læsset nogle gulvplader ud af bilen og op i vores nye udlejningsværelser.

  

  

  Så fik jeg fodret kattene. 



  
  
  

Om aftenen var jeg lige ude og køre en hyggelig tur med en(nævner ikke lige navne)..:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar