mandag den 18. april 2016

Busser giver lang ventetid-Onsdag den 13 april 2016.

 Det minder mig lidt om det tema de kører i Irland hvert år..Sank Patricks day.
Jeg tror faktisk også det er beregnet til det.
 Daaaamnn...boy!
 Nuurh, hvor trist..å må man bare ikke håbe at det sker tit:-)
 Ja..hold kæft man..I have tried that...Det er en sær følelse..man tænker lidt"OMG han kigger på mig, hvorfor gør han dog det"?
"¨åhh, tror han jeg kigger på ham..ja, det gør jeg jo også men..jeg håber ikke at  han ved at jeg stirrer på ham hele tiden..

Han smiler til mig..fuck han smiler til mig, hvad gør jeg..skal jeg smile tilbage?..hvor skal jeg kigge hen?."bliver jeg rød i hovedet?..ja..det gør jeg da..bare han ikke så det..pyha, nu kigger han ikke mig mere..


Ja..jeg går lidt panik..haha :-P


Jeg kom op kl 08:30.


Jeg skulle lige op og hjælpe far med at bære et par gipsplader hen i det rum han er ved at lave. 




Det ser faktisk rigtig godt ud..min far en virkelig dygtig til ALT han foretager sig. 


 Så hjalp jeg ham også lige med at skrue et par skruer i nogle gipsplader.


Der skulle lige et sømbælte til jo.













 Så kom hestene ud.










 Minnie-licious.




Bruno-licious.



   














  





 Jeg skulle jo til bil teori idag.

Busserne kører jo på nogle nollern tider, så jeg skulle enten være der en time før, og komme i god tid..eller komme derhen 10 minutter for sent.


Og jeg kan jo godt lide at være i god tid, så jeg valgte at komme en time før.





Jeg ventede på bussen.








  

 Jeg kom til Sønderborg kl 15.00. og skulle til teori kl 16:00.




Da jeg var kommet derhen en time før, skulle jeg jo vente og vente og vente..så jeg gik mig en tur. 




 Jeg gik derfor ind på lagkagehuset og bestilte mig en kakao.

















Der er et eller andet mediterende og roligt ved at gå nede ved vandet.






 








  



  




 Da det snart var tid, gik jeg hen til køreskolen, så jeg var der i god tid.









Jeg prøver at være der ihvertfald 10 minutter før.
Jeg vil ikke risikere at der ikke er en plads til mig, nemlig..Ja..jeg tænker meget over sådanne ting..det skal glide nemt:-)




Teori er faktisk ligesom hvis man sad i en almindelig klasse.
Jeg elsker at lære nye ting, og få mere erfaring. 
Men jeg kan godt se at man skal sidde stille i lang, tid og det er sgu lidt trælst, fordi jeg godt kan lide at bevæge mig....men hvis det virkelig gælder, så bliver man jo nødt til det.


Efter 2 timer var teorien færdig.




Og jeg skulle yderligere vente en time på bussen..fedt..godt det ikke er om vinteren jeg tager bil kørekort, for så er det jo ret mørkt udenfor..og jeg er ikke glad for mørke. 














  
 Jeg brugte lige lidt tid på kvickley, hvor jeg købte en salat.
De er pisse dyre normalt, så jeg kigger altid lige om de er på tilbud, og så slår jeg til. 






Endelig var der omkring 10 minutter til bussen kørte, så jeg gik hen og ventede på bussen. 


Tog bussen og gik hjem.



















  

 Så var jeg hjemme.


Jeg havde virkelig lyst til at løbe en tur, fordi jeg havde sat så stille i så lang tid. 


Så jeg løb mig en tur.













 







Da jeg kom hjem så jeg de sidste afsnit af godsejerne. 






 Og spiste min salat.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar